Obsah školenia: Transferové oceňovanie, posudzovanie vzťahov medzi závislými osobami
Transakcie predaj/nákup výrobkov závislým osobám:
- aký má význam analýza funkcií a rizík pri transakciách nákup/predaj výrobkov,
- ako sa uskutočňuje analýza porovnateľnosti, postup analýzy porovnateľnosti,
- voľba vhodnej metódy a jej aplikácia,
- čo je dôležité posudzovať pri týchto transakciách,
- aké sú najčastejšie problémy pri posudzovaní týchto transakcií,
- praktické príklady na posudzovanie predmetných transakcií z pohľadu princípu nezávislého vzťahu.
Vnútroskupinové služby a nehmotný majetok:
- ako sa postupuje pri skúmaní cien za vnútroskupinové služby,
- posudzovanie ziskovej prirážky pri vnútroskupinových službách,
- aké typy služieb sa najčastejšie uskutočňujú medzi závislými osobami,
- posudzovanie alokačných kľúčov pre priradenie nákladov príjemcom služby vo vzťahu k princípu nezávislého vzťahu,
- významné aspekty pri posudzovaní licenčných poplatkov,
- právny verzus ekonomický vlastník nehmotného majetku,
- analýza porovnateľnosti vrátane voľby vhodnej metódy pri analýze licenčných poplatkov,
- praktické príklady na služby a posudzovanie nehmotného majetku z pohľadu princípu nezávislého vzťahu.
Komu je určený
Osoby zaoberajúce sa problematikou transferového oceňovania.
Referencie
"Organizácia, štruktúra aj obsah školenia je na veľmi dobrej úrovni." c
"Seminár bol veľmi praktický. Pozitívne tiež hodnotím lektorkin výklad, ktorý bol zrozumiteľný a prehľadný."
Harmonogram školenia: Transferové oceňovanie, posudzovanie vzťahov medzi závislými osobami
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Transferové oceňovanie, posudzovanie vzťahov medzi závislými osobami
Ing. František Csefelvay
Ing. František Cséfalvay pôsobí na Ministerstve financií na oddelení medzinárodných daňových vzťahov od roku 2017. Venuje sa oblasti transferového oceňovania. Pred príchodom na Ministerstvo financií pôsobil ako daňový poradca v EY, kde sa tiež venoval transferovému oceňovaniu, ako aj iným daňovým oblastiam.
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.