Harmonogram
1. DEŇ - 10.10.2024
-
10:00 – 10:30
Registrácia účastníkov s občerstvením
-
10:30 – 10:45
Otvorenie konferencie moderátorom - začiatok 1. dňa konferencie
-
10:45 – 11:15
Ing. Peter Bílik, ANASOFT
Aktuálne trendy v logistike
- Ste pripravení na revolúciu v logistike? Budúcnosť logistiky je určite silne automatizovaná a digitálna. Sú obavy z revolúcie opodstatnené, alebo budú zmeny skôr evolučné?
- Na prednáške spoločne preskúmame, aké technológie budú v nasledujúcich rokoch formovať toto odvetvie a ako sa na ne pripraviť.
-
11:15 – 11:45
Mgr. Pavol Šárközi, NORTHFINDER a.s.
Kríza ako príležitosť: Transformácia logistiky a strategická adaptácia
- Ako vhodným prístupom pretransformovať krízu na príležitosti, ktoré pomáhajú spoločnostiam v inováciách, rozvoji a raste?
- Zvýšená efektivita skladovania, rýchlosť pri naskladňovaní a expedícii tovaru, zníženie prevádzkových nákladov a chybovosti, zastabilizovanie tímu pracovníkov a komplexne zlepšenie výkonnosti logistiky a zabezpečenie spokojnosti e-commerce a B2B zákazníkov.
-
11:45 – 12:15
Michal Ukropec, Twinzo
Digitálne dvojča v slovenskej a českej praxi
- Ako vhodným prístupom pretransformovať krízu na príležitosti, ktoré pomáhajú spoločnostiam v inováciách, rozvoji a raste?
- Zvýšená efektivita skladovania, rýchlosť pri naskladňovaní a expedícii tovaru, zníženie prevádzkových nákladov a chybovosti, zastabilizovanie tímu pracovníkov a komplexne zlepšenie výkonnosti logistiky a zabezpečenie spokojnosti e-commerce a B2B zákazníkov.
-
12:15 – 13:30
Obed
-
13:30 – 14:00
Mgr. Marian Šarišský, Dedoles
Rýchlo, Lacno a Kvalitne - Aké nástroje v logistike implementovať?
- Ako s nimi pracujeme? Aké majú výhody? Aké výsledky nám priniesli? Kedy sa do nich oplatí investovať?
- Rýchlosť: Reorganizácia rozloženia tovaru, zvýšenie dostupnosti tovaru, prioritizácia úloh a eliminácia zbytočných úkonov
- Efektívnosť: Flexibilná pick-zóna, rozloženie tovaru a trasovanie pohybu pracovníkov
- Kapacita: Defragmentačné algoritmy pre optimalizáciu využitia skladového priestoru
- Kvalita: Samoopravné algoritmy, cyklické inventúry a hľadanie príčin nekvality.
-
14:00 – 14:30
Ing. Monika Cigáneková, PROVEO
Investícia - úspora - motivácia, alebo 3 v 1
- Z viacerých implementácii zmien v praxi vyplynulo, že nie každá investícia musí byť nevyhnutne úsporou, no môže byť motiváciou a strategickým krokom. Naopak, nie každú úspora je vhodnou "investíciou" a strategickým rozhodnutím.
- Ideálny stav je dosiahnuť magický trojuholník a teda 3 v 1. Počas prezentácie Vám ukážeme viacero prípadov, kedy sa rozhodnutie nasmerovalo správnym smerom
-
14:30 – 15:00
Ing. Karol Svatý, FORTACO Group
Angažovaný pracovník - zdravý podnik
- Viete aký dopad a vplyv na celú firmu má prístup angažovaného zamestnanca s menej angažovaným zamestnancom?
Odpoveď Vám prinesieme v prípadovej štúdii.
- Viete aký dopad a vplyv na celú firmu má prístup angažovaného zamestnanca s menej angažovaným zamestnancom?
-
15:00 – 15:30
Prestávka
-
15:30 – 16:00
Ing. Andrej Čatajský, Simplicity consulting
Riadenie toku vo VUCA svete
- Ako sa hovorí, zmena je jediná konštanta v našom svete (okrem pár iných). Zmeny v dnešnom komplexnom a previazanom svete sú ešte viac nepredvídateľnejšie ako predtým. A to aj s príchodom AI alebo iných sofistikovaných systémoch. Zmeny nám spôsobujú problémy v riadení dodávateľských reťazcov, zásob a celkovo firiem. Napriek tomu sa stále snažíme riadiť dodávateľské reťazce, prípadne zásoby čisto len na základe nepresných predpovedí. Zbierame čoraz viac dát, snažíme sa všetko merať a kontrolovať (hlavne cez náklady), a to nám skôr spôsobuje nejednoznačnosť a nesprávne predpoklady na základe, ktorých sa rozhodujeme. Aby firmy tieto zmeny ustáli, ich primárnym cieľom by malo byť zlepšovanie toku (zásob, peňazí, práce, atď...).
-
16:00 – 16:30
Mgr. Denisa Tkáčová, MLog., TOMRA Recyclin s.r.o.
Pre zmenu, o zmene a jej výzvach
- Logistika prechádza turbulentnými zmenami, ktoré sa stali súčasťou každodenného života. Manažment zmien sa čoraz častejšie skloňuje vo všetkých pádoch, kde práve ľudia hrajú kľúčovú úlohu.
- Každá zmena si vyžaduje stratégiu, ktorá bude efektívna, tak aby ju prijali nielen ľudia, ale aj ich mysle, a tak ich ruky začali robiť novým spôsobom.
- Prečo sú zmeny dôležité? Ako s nimi pracovať? Prečo sa im ľudia bránia?!
-
16:30 – 17:00
Peter Kolarovszki, GS1 Slovakia
Možnosti 2D kódov v Retailovej logistike
- Globálna stratégia prechodu z EAN na 2D kódy poskytuje odpovede na otázky obchodníkov a výrobcov. Viem: Automatizovane sledovať a zaznamenávať šaržu a riešiť efektívne sťahovanie výrobkov z obehu? Zamedziť predaju tovaru po spotrebe? Zefektívniť skladové hospodárstvo - príjem, expedíciu? Sledovať krajinu pôvodu? Zlepšiť interakciu so zákazníkom - poskytnúť viac údajov o výrobku pre spotrebiteľa v digitálnej podobe?
- Áno, prepojením 2D kódov a GS1 štandardov sa to dá.
-
17:00
Ukončenie 1. dňa konferencie LOOP 2024
-
17:15
Večera, Večerný program
2. DEŇ - 11.10.2024
-
09:00 – 09:30
Registrácia účastníkov s občerstvením
-
09:30 – 09:45
Otvorenie 2. dňa konferencie moderátorom
-
09:45 – 10:15
prof. Ing. Martin Straka, Ph.D., doc. Ing. Peter Kačmáry, PhD., Technická univerzita, Košice
Prepojenie univerzitných tém s praxou
-
10:15 – 10:45
Ing. Ján Franek, Správca zálohového systému
Reverzná logistika je motorom cirkulárnej ekonomiky
- Potreba využívať princípy obehového hospodárstva je čoraz viac diskutovaná téma na celom svete, pretože súčasný lineárny model je neudržateľný. Vzniká tak vďaka opakovanému obehu materiálu využitého v produktoch obrovská príležitosť pre podniky získať späť dodatočnú hodnotu tovarov, zvýšiť zapojenie spotrebiteľov, naučiť ich ekologicky zmýšľať, redukovať samotné náklady, ako aj príležitosť pre mnoho talentovaných ľudí v novej oblasti.
- Aby cirkulárna ekonomika splnila svoj potenciál musí sa paralelne transformovať aj reverzná logistika. Jeden z príkladov pre využitie reverznej logistiky je aj zálohovanie fliaš (plast a plech).
-
10:45 – 11:15
Michal Polák, ZVS holding
Logistika s rozbuškou
- Aké špecifiká sú spojené s logistikou v obrannom priemysle? Čím by sa mal logistik riadiť v práci s výbušninami?
- Na tieto a ďalšie otázky spolu nájdeme odpovede.
-
11:15 – 11:45
Prestávka
-
11:45 – 12:15
Martin Baláž, PROLOGIS
Názov prednášky doplníme čoskoro
-
12:15 – 12:45
Tomáš Prstek, SALSO
Logistika na križovatke
- Aktuálne výzvy, ktoré stoja pred logistikou a logistikmi. Ako sa človek (logistik) vyrovná s nástupom umelej inteligenciu a zrýchľujúcim sa okolitým svetom?
- Kľúčové slová: človek, logistika, globalizácia a deglobalizácia, umelá inteligencia a ľudská hlúposť.
-
12:45
Ukončenie konferencie LOOP 2024
-
13:00
OBED
Komu je určený
Pre všetkých profesionálov v oblasti logistiky a všetkým záujemcom o uvedenú problematiku. Pre všetkých podnikateľov, manažérov a logistikov. Pre všetky osoby zapojené do logistického reťazca. Pre všetky výrobné a obchodné firmy.
Miesto konania
PREZENČNE:
Elektrárňa Piešťany,
Staničná 2334/51,
921 01 Piešťany
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Lektori
Ing. Jaroslav Bazala Ph.D., ALog.
Jaroslav Bazala je prezidentom Logistickej akadémie, zakladajúcim členom Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku. Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a audítor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a po dlhodobej pracovnej stáži v…
Ďalšie semináre lektoraIng. Peter Bílik
Pracuje v spoločnosti ANASOFT na pozícii Smart Industry Solution Designer. ANASOFT je softvérová spoločnosť s takmer tridsaťročnou tradíciou a patrí medzi 10 najväčších softvérových domov na Slovensku.
Od roku 2003 sa venuje technologickým inováciám v priemysle a analýze a optimalizácii logistických a výrobných procesov predovšetkým vo vzťahu k…
Ing. Andrej Čatajský
Moja cesta odvetvím logistiky a distribúcie sa začala pred 16 rokmi v Prahe. Dostal som možnosť otvoriť a viesť logistickú firmu DER KURIER ČR. Po niekoľkých rokoch som sa stal spoluzakladateľom internetového obchodu NuSpring, ktorá predáva eko-kozmetiku a drogériu cez internet.
Asi pred 7 rokmi ma oslovil jeden kamarát, ktorý má požiadal, či mu…
Ing. Karol Svatý
Operations Manager, FORTACO Group
V prvom rade je hrdým otcom a manželom, čo mu poskytuje stabilný základ a neoceniteľnú podporu v jeho profesnom živote.
Aktuálne pôsobí ako Operations Manager vo firme Fortaco, s.r.o, kde zodpovedá za riadenie výroby, údržby, plánovania výroby, logistiky a skladového hospodárstva. Jeho neustále sa rozvíjajúce…
Mgr. Denisa Tkáčová
Production Supervisor, Tomra Sorting, s. r. o.
Absolventka Univerzity Komenského v Bratislave a logistickej akadémie v Ostrave (MLog.). V oblasti logistiky sa pohybovala 15 rokov, naposledy ako manažér logistiky v oblasti predaja a distribúcie komponentov pre elektrotechnický priemysel. V roku 2020 dostala príležitosť využiť svoje schopnosti vo…
prof. Ing. Martin Straka Ph.D.
riaditeľ, Technická univerzita v Košiciach
Logistike sa venuje od roku 1994, na Technickej univerzite v Košiciach pôsobí od roku 1998, člen Komory logistických audítorov, predseda medinárodnej redakčnej rady časopisu Acta logistica, člen a podpredseda pobočky Slovenskej spoločnosti aplikovanej kybernetiky a informatiky pri FBERG, osoba zodpovedná…
doc. Ing. Peter Kačmáry PhD.
Ústava logistiky a dopravy, fakulta BERG, Technická univerzita v Košiciach
V roku 1996 si zvolil študijný smer Priemyselná logistika na Technickej univerzite v Košiciach a ďalej pokračoval v tomto smere na treťom stupni štúdia. Po roku 2002 opustil Technickú univerzitu a skúsenosti nadobúdal v aj praxi v dvoch priemyselných spoločnostiach na…
Mgr. Marian Šarišský
Operations and Logistics Manager, Dedoles
Ako manažér prevádzky a logistiky vo firme Dedoles, je zodpovedný za navrhovanie, vývoj a implementáciu intralogistických systémov a riešení, ktoré zlepšujú efektivitu, kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Má viac ako dve desaťročia skúseností v oblasti logistiky a prevádzky dodávateľských reťazcov, vo…
Ing. Ján Franek
Supply Chain transformation professional, Správca zálohového systému
Ján Franek v súčasnosti vedie logistiku zálohovania fliaš na Slovensku. V rokoch 1994-99 študoval na poľnohospodárskej univerzite v Nitre. Je členom Klubu logistických manažérov Slovenska. V roku 2019 získal ocenenie Fachman roka v oblasti logistických inovácií. Jeho celá…
Peter Kolarovszki
Senior consultant AIDC | Project manager, GS1 Slovakia
Peter Kolarovszki pôsobí ako senior konzultant GS1 štandardov v spoločnosti GS1 Slovakia, ktorá sa venuje problematike jednoznačnej identifikácie pre viac ako 5000 firiem a to v rôznych oblastiach národného hospodárstva. Podieľa sa na rozvoji štandardov GS1 v oblasti retailu, logistiky a s tým…
Ing. Monika Cigáneková
Je konateľkou a majiteľkou PROVEO s.r.o. Od roku 2000 sa venuje implementácii nástrojov priemyselného inžinierstva do praxe, analýzam procesov, definovaním a vyčíslením potenciálov pre zmenu, hľadaním vhodných nástrojov SW aj HW, jednoduchých vizuálnych pre zlepšenie už nastavených procesov, pravidiel, strategického manažmentu.
Významný podiel má…
Mgr. Pavol Šárközi
COO, NORTHFINDER a.s.
V oblasti logistiky pohybuje od roku 2015. Prešiel viacerými riadiacimi pozíciami v spoločnostiach pôsobiacich v oblasti e-commerce ale aj vo výrobnej logistike. Študoval management so zameraním na ekonómiu a riadenie informačných systémov na Univerzite Komenského v Bratislave. V súčasnosti pôsobí ako COO v spoločnosti…
Termíny a miesto konania
10.10. – 11.10.2024
Piešťany
500 Eur
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.