Obsahová náplň
1. deň
Úvod do medzinárodných účtovných štandardov IFRS
- Koncepčný rámec
- IAS 1 – prezentácia účtovnej závierky
- Praktická časť vo forme príkladov
- IAS 7 – výkazy peňažných tokov
- IAS 8 – účtovná politika, zmeny v účtovných odhadoch a chyby
- IAS 10 – udalosti po vykazovanom období
- Novinky v IFRS – aktuálny prehľad
- Príklady
- Diskusia
2. deň
Dlhodobý majetok
- IAS 16 – nehnuteľnosti, stroje a zariadenia
- IAS 40 – investície do nehnuteľností
- IAS 36 – zníženie hodnoty majetku
- IAS 17 – lízingy
- IAS 38 – nehmotný majetok
- IAS 20 – účtovanie štátnych dotácií a zverejňovanie štátnej pomoci + príklady
- IAS 23 – náklady na prijaté pôžičky
- IFRS 5 – dlhodobý majetok na predaj a ukončované činnosti
- IFRS 16 – lízingy
- Príklady
3. deň
Porovnanie IFRS a slovenskej legislatívy
- IAS 12 – dane z príjmov
- IAS 2 – zásoby
- IAS 37 – rezervy, podmienené záväzky a podmienené aktíva
- IAS 24 – zverejnenia
- IFRS 15 – výnosy zo zmlúv so zákazníkmi
- Porovnanie IFRS a slovenskej legislatívy – rozdiely
- Príklady
- Diskusia
Komu je určený
Certifikovaný seminár je určený ekonómom a účtovníkom, ktorí chcú nadobudnúť praktické poznatky z problematiky medzinárodných účtovných štandardov.
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody kurzu
- Obsah kurzu je postavený tak, aby ste získali kvalitný teoretický základ, ako aj konkrétne poznatky z praxe.
- Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
- Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
- Lektorský tím zložený z odborníkov z praxe.
- Získanie certifikátu.
- Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.
Video
Pozvánka na certifikovaný kurz: IFRS komplexný kurz I.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor
Ing. Jana Mundierová
Pôsobí ako audítorka v stavebných a obchodných spoločnostiach, venuje sa ekonomickému poradenstvu pri spracovaní podnikateľských zámerov, účtovnému poradenstvu. Je uznávanou lektorkou a expertkou na IFRS.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
10.7. – 12.7.2023
ONLINE
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
10.7. – 12.7.2023
Bratislava
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
16.10. – 19.10.2023
ONLINE
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
16.10. – 19.10.2023
Bratislava
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.