Obsah školenia: English for HR (Language Assessment, Employee Profile, Job Interviews)
Kurz je zložený z 3 modulov:
Language Assessment
Employee Profile
Job Interviews,
1. deň: English for HR: Language Assessment - 8.3.2024, 24.7.2024, 8.11.2024
Na pohovore: „Viete po anglicky?“ „Trochu. Dohovorím sa. Som mierne pokročilý. Som A2. Rozumiem, ale neviem rozprávať.“ Čo to vlastne znamená? Čo sa dá od takého uchádzača očakávať v praxi? Akú úroveň angličtiny potrebuje na danej pozícii? Ako ju určiť a ako ju u uchádzačov odmerať? To všetko si povieme na tomto praktickom školení. Okrem toho sa naučíte, ako si efektívne „preklepnúť“ znalosti z angličtiny priamo počas pracovného pohovoru a v prípade záujmu sa dozviete niečo aj o vlastnej jazykovej kompetencii. Školenie bude prebiehať v slovenčine, ale budeme používať anglickú odbornú terminológiu a materiály. Znalosť angličtiny sa vám teda zíde, ale nie je podmienkou.
Obsah:
BLOK 1: Čo je jazyková úroveň?
- Accuracy vs fluency
- The 4 language skills
- Komunikatívna kompetencia a jazykové funkcie
BLOK 2: Ako sa meria jazyková úroveň?
- Spoločný európsky referenčný rámec pre jazyky (CEFR) a iné škály
- The English Profile
- Zaraďovacie testy
- Language Assessment Interview
BLOK 3: Jazykový profil zamestnanca
- Čo je dobrá angličtina? – funkčný prístup
- Čo môžeme od zamestnanca očakávať v praxi?
- Cudzí jazyk v kompetenčnom modeli
2. deň: English for HR: Employee Profile - 15.3.2024, 25.7.2024, 15.11.2024
Počas workshopu sa naučíte popisovať povahové vlastnosti zamestnanca, jeho správanie, schopnosti, zručnosti, slabé a silné stránky. Pôjdeme do hĺbky a orientačne podľa typológie MBTI. Zostane čas aj na praktické cvičenia. Z workshopu si odnesiete praktickú jazykovú príručku, vďaka ktorej sa budete môcť k novému jazyku kedykoľvek vrátiť a zopakovať si ho. Bude prebiehať v angličtine a odporúčaná jazyková úroveň je B1+.
Obsah:
- Describing personality
- Describing behaviour and skills
- Describing strengths and weaknesses
- Employee profile – practice
3. deň: English for HR: Job Interviews - 22.3.2024, 26.7.2024, 22.11.2024
Na tomto praktickom jazykovom workshope sa naučíte všetko, čo potrebujete vedieť, aby ste úspešne zvládli pracovný pohovor s uchádzačom v angličtine. Prejdeme si potrebnú slovnú zásobu, typické otázky a odpovede a zostane dosť času aj na precvičenie v praxi. Jazykový workshop bude prebiehať v angličtine a odporúčaná jazyková úroveň je B1.
Obsah:
- Essential interview vocabulary
- Conducting a job interview – practice
- Conducting a job interview: typical questions and answers
Komu je určený
Kurz je určený pre špecialistov ľudských zdrojov, ktorí robia nábor zamestnancov, ale aj pre HR vzdelávačov, manažérov a všetkých, ktorí pracujú v medzinárodnom prostredí.
Harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor školenia: English for HR (Language Assessment, Employee Profile, Job Interviews)
Mgr. Zuzana Štrbáková
Mgr. Zuzana Štrbáková CELTA
Vyštudovala anglický jazyk a psychológiu na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského. Počas štúdia sa špecializovala na psycholingvistiku a venovala sa problematike vzniku komunikačných bariér v jazykovom vzdelávaní dospelých. Má viac ako 20 rokov skúseností s vyučovaním anglického jazyka vo firemnom prostredí, kde…
Termíny a miesto konania
8.3. – 22.3.2024
ONLINE
Mgr. Zuzana Štrbáková
600 Eur
8.3. – 22.3.2024
Bratislava
Mgr. Zuzana Štrbáková
600 Eur
24.7. – 26.7.2024
ONLINE
Mgr. Zuzana Štrbáková
600 Eur
24.7. – 26.7.2024
Bratislava
Mgr. Zuzana Štrbáková
600 Eur
8.11. – 22.11.2024
ONLINE
Mgr. Zuzana Štrbáková
600 Eur
8.11. – 22.11.2024
Bratislava
Mgr. Zuzana Štrbáková
600 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.