Obsah školenia: Nové pravidlá pre reklamácie a práva na odstúpenie spotrebiteľov od 1.7. 2024
- Prehľad najdôležitejších zmien v novom zákone - nové definície subjektov či vypustené povinnosti obchodníkov
- Nová úprava záručných dôb
- Nová úprava lehôt a spôsobov vybavenia reklamácie
- Spotrebiteľská kúpna zmluva a jej nová úprava
- Nové pravidlá odstúpenia pri eshopoch
- Ako sa vysporiadať s reklamáciami a odstúpeniami podanými do účinnosti nového zákona
- Riešenie nárokov spotrebiteľov mimosúdne i na súdoch skúsenosti z praxe
- Nová úprava pravidiel ukladania sankcií
- Príklady z praxe a rozhodovacej činnosti dozorových orgánov, súdov a odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.
Komu je určený
E-shop, pracovníkom reklamačných oddelení firiem a obchodov, obchodným asistentom.
Referencie
"Môj dojem zo seminára je výborný. Lektorka je vysoko profesionálna a má široký rozhľad v danej tematike. Uviedla aj mnoho príkladov z praxe. Chcem vyzdvihnúť aj samotnú tému, spôsob vysvetlenia a zrozumiteľnosť výkladu."
"Vyslovujem veľkú spokojnosť s uvedeným školením, ako po obsahovej tak aj organizačnej stránke. Dostala som odpoveď na všetky otázky vyplývajúce z činnosti našej spoločnosti. Pani lektorka Braxatorisová mala príjemný prejav a na všetky otázky reagovala na odbornej úrovni... Školenie by som odporučila každému, kto sa potrebuje v uvedenej problematike zorientovať, zistiť odlišnosti z hľadiska zákona o ochrane spotrebiteľa a Obchodného zákonníka."
"Cítil som sa veľmi dobre v príjemnej spoločnosti. Seminár splnil moje očakávania s jeho obsahom som spokojný, dozvedel som sa veľa nových a dôležitých vecí, aj takých, o ktorých som dovtedy nevedel. Na tie, ktoré som si potreboval objasniť, som dostal konkrétnu odpoveď. Kladne hodnotím aj prednášku p. lektorky a diskusiu s tým spojenú."
Harmonogram školenia: Nové pravidlá pre reklamácie a práva na odstúpenie spotrebiteľov od 1.7. 2024
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Ak pracujete na reklamačnom oddelení alebo prevádzkujete e-shop, určite riešite reklamácie. Objasníme vám celú problematiku reklamácií, z pohľadu občianskeho aj obchodného práva.
Príďte si k nám po odpovede na všetky vaše otázky, ktoré vám zodpovie lektorka z dlhoročnou praxou v oblasti.
Na školení preberieme nasledovnú problematiku:
- Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
- Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
- Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
- Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
- Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia.
- Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
- Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
- Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
- Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
- Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy a príklady.
- Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
- Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe.
- Novinky v oblasti spotrebiteľského práva.
- Odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.
Lektor školenia: Nové pravidlá pre reklamácie a práva na odstúpenie spotrebiteľov od 1.7. 2024
Mgr. Eva Braxatorisová
Advokátka, ktorá už počas štúdia nadobudla skúsenosti v komerčnej sfére v pozícii vedúcej projektov a riadenia marketingových spoločností. Po absolvovaní právnej praxe vo verejnej správe vykonáva od roku 2009 advokátsku prax samostatne. Je držiteľkou licencie mediátorky na riešenie sporov mimosúdnou cestou, pravidelne publikuje a vedie semináre,…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.