Obsahová náplň
- Pôsobnosť zákona a zmena okruhu novodefinovaných účtovných jednotiek, na ktoré sa tento najvyšší účtovný zákon vzťahuje
- Úplne, preukázateľne a zrozumiteľne vedené účtovníctvo a účtovníctvo vedené spôsobom zaručujúcim trvalosť účtovných záznamov, prevencia udelenia pokuty za správne delikty
- Náležitosti účtovného dokladu § 10 zákona a ich zmeny v roku 2022
- Účtovná závierka účtovných jednotiek a jej schválenie
- Povinnosť auditu účtovných jednotiek po novom v roku 2022
- Výročná správa auditovaných účtovných jednotiek a novodefinovaná výročná správa pre neziskové organizácie, ktoré majú zo zákona povinnosť auditu
- Register účtovných závierok a rozšírenie okruhu účtovných jednotiek vo verejnej časti registra, ktoré od 1. 1. 2022 majú povinnosť ukladať účtovné závierky už len elektronicky
- Oceňovanie v účtovníctve účtovnej jednotky
- Inventarizácia v účtovnej jednotke a jej zmeny v roku 2022
- Elektronizácia účtovníctva po novom – povinnosti a možnosti účtovných jednotiek
- Uchovávanie účtovnej dokumentácie, aj digitálnej – doby a formy
- Zmeny v pokutách za správne delikty účtovných jednotiek od nového stanovenia minimálnej pokuty až do 3 000 000 eur
- Diskusia
Komu je určený
účtovníkom
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.