Webinár

WEBINÁR: Nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas

WEBINÁR, ktorý Vám objasní problematiku nerovnomerného rozvrhnutia pracovného času, s ktorým majú účtovníci často problém.

Obsahová náplň

Viete, aké konkrétne kroky musí zamestnávateľ dodržať a aké rozhodnutia musí urobiť pri rozvrhovaní pracovného času nerovnomerne? Všetky informácie sú aktuálne a budú podané na príkladoch z praxe. Lektorka odpovie aj na vaše otázky.

  • Pracovný čas – pojem, možnosti rozvrhnutia.
  • Čo je zmennosť, dvojzmenná, trojzmenná a nepretržitá prevádzka.
  • Podstata nerovnomerne rozvrhnutého pracovného času.
  • Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času nerovnomerne, jednotlivé kroky a rozhodnutia.
  • Čo je zamestnávateľ povinný  dodržať pri nerovnomerne rozvrhnutom pracovnom čase.
  • Nepretržitý denný a nepretržitý týždenný odpočinok v práci, čerpanie dovolenky pri nerovnomerne rozvrhnutom pracovnom čase.
  • Práca nadčas a pracovná pohotovosť.
  • Pružný pracovný čas.
  • Konto pracovného času, zavedenie, výhody a nevýhody zavedenie na strane zamestnávateľa a zamestnanca.

Komu je určený

zamestnancom personálnych oddelení, mzdárom

Časový harmonogram

HARMONOGRAM WEBINÁRA:

  • 9:00 - 12:00 - prednáška
  • 12:00 - 13:00 - obedová prestávka
  • 13:00 - 15:00 - prednáška

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.