Obsahová náplň
1. deň
- Dlhodobý majetok – zopakovanie z 1. kurzu a rozšírenie o tému kapitalizácia úrokov pri obstaraní dlhodobého majetku.
- Predaj a výmena rovnakého a podobného dlhodobého majetku.
- Realizačný princíp v špecifických situáciach– splátkový predaj, franchising.
- Faktoring a forfaiting (predaj pohľadávok a predaj zmeniek).
- Vplyv zmien kurzov cudzích mien, príklady z praxe.
- Diskusia.
2. deň
- Reporting pre materskú spoločnosť:
- ako spracovať reporting pre materskú spoločnosť v dcérskej spoločnosti,
- podnikové kombinácie a reporting,
- nehmotný majetok – v podnikovej kombinácii a reporting,
- konsolidovaná účtovná závierka v materskej spoločnosti a reporting, príklady.
- Diskusia.
Komu je určený
ekonómom, účtovníkom, záujemcom o problematiku
Časový harmonogram
Harmonogram:
1 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (19.6.2023, 30.10.2023)
2 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 14.00 hod. (20.6.2023, 31.10.2023)
Dodatočné konzultácie a záverečný test:
2 deň: dodatočné konzultácie a záverečný test: 14.00 – 15.00, test bude poslaný do emailu
Harmonogram školení:
- 08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
- 09:00 – 11:30 prednáška
- 11:30 – 12:30 obed
- 12:30 – 15:00 prednáška
Výhody kurzu
- Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
- Obsah kurzu je postavený tak, aby ste získali kvalitný teoretický základ, ako aj konkrétne poznatky z praxe.
- Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
- Získanie certifikátu.
- Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
Lektorka sa radí medzi špecialistov v oblasti medzinárodného účtovníctva a kontrolingu s bohatými teoretickými a praktickými skúsenosťami. Je docentkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. V súčasnosti pôsobí ako dohliadač audítorských spoločností pre Úrad pre dohľad nad výkonom auditu pri MF SR. Taktiež je členkou organizácie…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
19.6. – 20.6.2023
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
19.6. – 20.6.2023
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
30.10. – 31.10.2023
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
30.10. – 31.10.2023
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.