Obsah školenia: US GAAP - komplexný kurz II.
1. deň
- Dlhodobý majetok – zopakovanie z 1. kurzu a rozšírenie o tému kapitalizácia úrokov pri obstaraní dlhodobého majetku.
- Predaj a výmena rovnakého a podobného dlhodobého majetku.
- Realizačný princíp v špecifických situáciach– splátkový predaj, franchising.
- Faktoring a forfaiting (predaj pohľadávok a predaj zmeniek).
- Vplyv zmien kurzov cudzích mien, príklady z praxe.
- Diskusia.
2. deň
- Reporting pre materskú spoločnosť:
- ako spracovať reporting pre materskú spoločnosť v dcérskej spoločnosti,
- podnikové kombinácie a reporting,
- nehmotný majetok – v podnikovej kombinácii a reporting,
- konsolidovaná účtovná závierka v materskej spoločnosti a reporting, príklady.
- Diskusia.
Komu je určený
ekonómom, účtovníkom, záujemcom o problematiku
Harmonogram
Harmonogram:
1 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (30.10.2023, 18.4.2024, 18.7.2024)
2 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 14.00 hod. (31.10.2023, 19.4.2024, 19.7.2024)
Dodatočné konzultácie a záverečný test:
2 deň: dodatočné konzultácie a záverečný test: 14.00 – 15.00, test bude poslaný do emailu
Harmonogram školení:
- 08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
- 09:00 – 11:30 prednáška
- 11:30 – 12:30 obed
- 12:30 – 15:00 prednáška
Výhody kurzu
- Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
- Obsah kurzu je postavený tak, aby ste získali kvalitný teoretický základ, ako aj konkrétne poznatky z praxe.
- Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
- Získanie certifikátu.
- Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor školenia: US GAAP - komplexný kurz II.
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
Lektorka sa radí medzi špecialistov v oblasti medzinárodného účtovníctva a kontrolingu s bohatými teoretickými a praktickými skúsenosťami. Je docentkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. V súčasnosti pôsobí ako dohliadač audítorských spoločností pre Úrad pre dohľad nad výkonom auditu pri MF SR. Taktiež je členkou organizácie…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
18.4. – 19.4.2024
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
18.4. – 19.4.2024
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
18.7. – 19.7.2024
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
18.7. – 19.7.2024
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
12.12. – 13.12.2024
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
12.12. – 13.12.2024
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
700 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.