Certifikovaný seminár

Špecialista kontrolingu: Riadenie výkonnosti a manažérske účtovníctvo z pohľadu kontrolóra

Ing. Jaroslav Mundier

Praktický kurz pre kontrolórov ktorý nechcú pracovať len z Excelom. Naučíte sa metodiku a prístupy ako vypracovať nákladové modely, finančné plány a následne navrhnúť ich prepojenie s predajným, výrobným, marketingovým či personálnym plánom.

Obsah školenia: Špecialista kontrolingu: Riadenie výkonnosti a manažérske účtovníctvo z pohľadu kontrolóra

1.deň

  • Zoznámenie a očakávania
  • Manažérske účtovníctvo alebo kontroling – povinná jazda
  • Funkcie manažérskeho účtovníctva
  • S akými objektmi sa stretávame v kontrolingu a riadení výkonnosti
  • Ako spracovať a vytvoriť si dátový model pre potreby riadenia výkonnosti
  • Práca s dátami pre potreby kontrolingu a riadenia výkonnosti
  • Nákladové/komplexné modely
  • Vytvorenie modelu a definovanie účelu, prístupy k modelu
  • Aké údaje potrebujeme (KD.TD )
  • Alokačné kľúče
  • Alokácie
  • Activity-based-costing
  • Príklady modelov – ukážky rôznych nákladových modelov
  • Simulácie v modeloch a premenné

2.deň

  • Vzťahy medzi modelom, plánom, reportmi a analýzami
  • Špecifiká jednotlivých plánov v spoločnosti
  • Typy prístupov k tvorbe plánov
  • Fixný alebo flexibilný
  • Klasicky historicky alebo zero-based budget
  • Rolovanie plánu
  • Vytvorenie vlastného plánu podľa rôznych prístupov
  • Scenáre plánu
  • Príklady plánov
  • Forecastovanie a predikcia

3.deň

  • Informačné systémy v spoločnosti
  • Práca s vybranými nástrojmi – SAP , SAC
  • Excel
  • Tvorba reportov a práca s dátami
  • Reporty real-time vs next-day?
  • Práca s dátami a ich príprava
  • Príprava reportu
  • Vizualizácia dát
  • Predikcia v SAP Analytics Cloud

Komu je určený

Kurz je určený pre manažérov podnikových financií a bude prospešný, ak:

  • tvoríte rôzne reporty a inovujete ich,
  • analyzujete a vyhodnocujete príčiny,
  • zodpovedáte za vypracovanie plánov a rozpočtov a za vykazovanie obchodných výsledkov manažmentu,
  • poskytujete finančné poradenstvo vašim kolegom a podporu pri ich rozhodovaní,
  • spájate viacero údajov z rôznych zdrojov do jedného modelu, resp. reportu,
  • ste prirodzene pohodlný a radi by ste si automatizovali prácu, ktorá neprináša pridanú hodnotu,
  • uvažujete o zmenách v oblasti reportingu a kontrolingu vo vašej spoločnosti,
  • radi sa učíte nové veci alebo si vymieňate skúsenosti.

Čo potrebujete

  • Vlastný notebook (v prípade požiadavky vieme zabezpečiť).
  • Možnosť priniesť si dáta z vašej firmy (štruktúru dát je potrebné vopred komunikovať s lektorom).

Harmonogram

Harmonogram:

08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 11:30 prednáška
11:30 – 12:00 obed
12:00 – 13:30 prednáška

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Osvedčenie o absolvovaní

Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Miesto konania

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.

Železničiarska 13

811 04 Bratislava

GPS súradnice

N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" ‎

MHD

  • SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
  • SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
  • SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42

Mapa

V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.

Garant certifikátu

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.

Lektor školenia: Špecialista kontrolingu: Riadenie výkonnosti a manažérske účtovníctvo z pohľadu kontrolóra

Ing. Jaroslav Mundier

Študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, absolvoval stáž na Univerzite vo Wisconsine ako asistent audítora. Pracoval v oblasti finančného manažmentu, projektového riadenia a privátneho investičného bankovníctva viac ako 7 rokov. Realizoval tiež množstvo projektov pre klientov  z IT, Telco&IP, potravinárského priemyslu, retailu, logistiky či…

Ďalšie semináre lektora

Termíny a miesto konania

25.11. – 27.11.2024

ONLINE

Ing. Jaroslav Mundier

25.11. – 27.11.2024

Bratislava

Ing. Jaroslav Mundier

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.