Obsahová náplň
1.deň
- Zoznámenie a očakávania
- Manažérske účtovníctvo alebo kontroling – povinná jazda
- Funkcie manažérskeho účtovníctva
- S akými objektmi sa stretávame v kontrolingu a riadení výkonnosti
- Ako spracovať a vytvoriť si dátový model pre potreby riadenia výkonnosti
- Práca s dátami pre potreby kontrolingu a riadenia výkonnosti
- Nákladové/komplexné modely
- Vytvorenie modelu a definovanie účelu, prístupy k modelu
- Aké údaje potrebujeme (TD, DT)
- Alokačné kľúče
- Alokácie
- Activity-based-costing
- Príklady modelov – ukážky rôznych nákladových modelov
- Simulácie v modeloch a premenné
2.deň
- Vzťahy medzi modelom, plánom, reportmi a analýzami
- Špecifiká jednotlivých plánov v spoločnosti
- Typy prístupov k tvorbe plánov
- Fixný alebo flexibilný
- Klasicky historicky alebo zero-based budget
- Rolovanie plánu
- Vytvorenie vlastného plánu podľa rôznych prístupov
- Scenáre plánu
- Príklady plánov
- Forecastovanie a predikcia
3.deň
- Informačné systémy v spoločnosti
- Práca s vybranými nástrojmi
- Excel
- Microsoft POWER BI
- SAP CLOUD ANALYTICS
- KNIME
- RapidMiner
- Pentaho Reporting a BI
- ClickView
- Tableau Public
- Zoho Reports
- Tvorba reportov a práca s dátami
- Reporty real-time vs next-day?
- Práca s dátami a ich príprava
- Príprava reportu
- Príprava scorecard or dashboard
- Vizualizácia dát
- Predikcia vo vybraných nástrojoch
Komu je určený
Kurz je určený pre manažérov podnikových financií a bude prospešný, ak:
- tvoríte rôzne reporty a inovujete ich,
- analyzujete a vyhodnocujete príčiny,
- zodpovedáte za vypracovanie plánov a rozpočtov a za vykazovanie obchodných výsledkov manažmentu,
- poskytujete finančné poradenstvo vašim kolegom a podporu pri ich rozhodovaní,
- spájate viacero údajov z rôznych zdrojov do jedného modelu, resp. reportu,
- ste prirodzene pohodlný a radi by ste si automatizovali prácu, ktorá neprináša pridanú hodnotu,
- uvažujete o zmenách v oblasti reportingu a kontrolingu vo vašej spoločnosti,
- radi sa učíte nové veci alebo si vymieňate skúsenosti.
Čo potrebujete
- Vlastný notebook (v prípade požiadavky vieme zabezpečiť).
- Možnosť priniesť si dáta z vašej firmy (štruktúru dát je potrebné vopred komunikovať s lektorom).
Časový harmonogram
Harmonogram:
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 11:30 prednáška
11:30 – 12:00 obed
12:00 – 13:30 prednáška
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor
Ing. Jaroslav Mundier
Študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, absolvoval stáž na Univerzite vo Wisconsine ako asistent audítora. Pracoval v oblasti finančného manažmentu, projektového riadenia a privátneho investičného bankovníctva viac ako 7 rokov. Realizoval tiež množstvo projektov pre klientov z IT, Telco&IP, potravinárského priemyslu, retailu, logistiky či…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
19.5. – 31.5.2023
ONLINE
Ing. Jaroslav Mundier
950 Eur
19.5. – 31.5.2023
Bratislava
Ing. Jaroslav Mundier
950 Eur
7.8. – 9.8.2023
ONLINE
Ing. Jaroslav Mundier
950 Eur
7.8. – 9.8.2023
Bratislava
Ing. Jaroslav Mundier
950 Eur
8.11. – 10.11.2023
ONLINE
Ing. Jaroslav Mundier
950 Eur
8.11. – 10.11.2023
Bratislava
Ing. Jaroslav Mundier
950 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.