Obsahová náplň
- Úvod do problematiky štatistiky zahraničného obchodu.
- Predpisy EÚ a SR upravujúce oblasť INTRASTATU.
- Metodika zberu štatistických údajov.
- Postup pri príprave štatistických hlásení.
- Aplikácia na elektronickú prípravu štatistických hlásení a elektronickú komunikáciu.
- Praktické príklady.
- Zmena prahu oslobodenia
- Zmena terminológie
- Zmena definície spravodajskej jednotky
- Povinné vykazovanie dvoch nových premenných na Hlásení o vývoze tovaru v rámci EÚ
- Diskusia, otázky a odpovede.
Komu je určený
Pracovníci, ktorí vo firme zodpovedajú za vedenie evidencií súvisiacich s pohybom tovaru, ktorý je predmetom obchodných transakcií medzi členskými štátmi EÚ; pracovníci, ktorí zodpovedajú za zostavovanie hlásení INTRASTAT.
Referencie
"Veľmi spokojná. P. Vojtko bol výborne pripravený, dokázal zaujať. Celú problematiku výborne vysvetlil."
"S prednášajúcim som bola veľmi spokojná. Je to odborník, ktorý nám poskytol aj veľa informácií z praxe."
"Seminár bol výborný. Poskytol mi veľa informácií a znalostí, ktoré môžem uplatniť v praxi."
"Som veľmi spokojná. Lektor má znalosti na vysokej úrovni. Svojím prejavom a vystupovaním nás všetkých zaujal."
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Ing. Tibor Vojtko
V colnej správe pôsobil viac ako 20 rokov, pričom prešiel rôznymi pozíciami od radového colníka na hraničnom priechode až po funkciu riaditeľa odboru Colného riaditeľstva SR. Počas svojej praxe sa špecializoval najmä na oblasť colného dohľadu a colného konania, ale pôsobil aj v oblasti informatiky a analýzy rizika. Na medzinárodnej úrovni…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
27.6.2023
ONLINE
Ing. Tibor Vojtko
200 Eur
27.6.2023
Bratislava
Ing. Tibor Vojtko
250 Eur
2.8.2023
ONLINE
Ing. Tibor Vojtko
200 Eur
2.8.2023
Bratislava
Ing. Tibor Vojtko
250 Eur
22.9.2023
ONLINE
Ing. Tibor Vojtko
200 Eur
22.9.2023
Bratislava
Ing. Tibor Vojtko
250 Eur
30.10.2023
ONLINE
Ing. Tibor Vojtko
200 Eur
30.10.2023
Bratislava
Ing. Tibor Vojtko
250 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.