Časový harmonogram
-
9:15
Začiatok online konferencie
-
9:15 – 10:00
Reklamácie v e-shope
Mgr. Eva Braxatorisová, advokát
Nestraťte sa v aktuálnej legislatíve a zistite, ako efektívne vybaviť reklamácie! Na prvej prednáške sa dozviete všetko, čo potrebujete vedieť z oblasti práva a povinnosti e-shopov pri reklamáciách v roku 2020.
- Povinnosti predávajúcich pri reklamovaní tovaru alebo služby
- Najčastejšie problémy a ich riešenia pri vybavovaní reklamácií
- Aktuálne a pripravované zmeny legislatívy
- Príklady z praxe
-
10:00 – 10:10
Prestávka
-
10:10 – 10:50
Právne minimum pre e-shopy - prehľad najdôležitejších povinností prevádzkovateľa e-shopu voči spotrebiteľovi
Mgr. Eva Braxatorisová, advokát
Prednáška vám poskytne prehľad práv a povinností pri prevádzkovaní e-shopov, ktoré máte voči spotrebiteľom. Rovnako sa dozviete, aké možnosti právnej obrany má spotrebiteľ a aké sankcie a dôsledky Vám hrozia za porušenie ich práv. Buďte v obraze – neznalosť zákona neospravedlňuje...
-
10:50– 11:10
Prestávka
-
11:10 – 11:50
Kontrolné oprávnenia SOI a nové právne regulácie pri dohľade nad ochranou spotrebiteľa
Mgr. Eva Braxatorisová, advokát
Príklady najčastejších pochybení, rozhodovacia prax a očakávané zmeny právnych predpisov
-
11:50 – 12:10
-
12:10 – 13:00
Prestávka
-
13:00 – 14:15
Ochrana osobných údajov v e-shope, GDPR, e-privacy
Mgr. Zuzana Motúzová, JUDr. Pavel Lacko
V prípade, ak prevádzkujete e-shop a získavate údaje od zákazníkov, vyplývajú pre vás povinnosti týkajúce sa Ochrany osobných údajov. Viete o nich všetko? Viete, kedy a akým spôsobom a o čom informovať zákazníka? Ako zasielať mailom informácie o novinkách a akciovom tovare, či kedy je možné osobné údaje zákazníka využiť na marketingové účely? Čo nové sa chystá v oblasti GDPR? Na čo sa pripraviť a kedy vstúpi do platnosti nové nariadenie e-privacy? Dozviete sa na prednáške.
-
14:15 – 14:30
BLOK otázok a odpovedí
Mgr. Zuzana Motúzová, JUDr. Pavel Lacko
-
14:30
Ukončenie online konferencie
Komu je určený
Určené pre majiteľom e-shopov, konateľov, marketérov, prevádzkovateľov e-shopov a záujemcov o problematiku.
Lektori
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.