Seminár

Firemná kultúra pri spájaní firiem. Ako sa spájajú firemné kultúry, keď kupujete inú firmu alebo spájate 2 firmy, dve/viac značiek?

Daniel Bradáč

Prednáška sa zameriava na výzvy a príležitosti spojené s integráciou kultúr počas fúzie a akvizície. Firemná kultúra je krehký organizmus a prednáška Vás prevedie jej významom a jej základnými piliermi. Účastníci budú oboznámení akú úloh zohráva vízia a hodnoty firmy a ako kultúra vplýva na zamestnancov, produktivitu a celkový výkon firmy.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Firemná kultúra pri spájaní firiem. Ako sa spájajú firemné kultúry, keď kupujete inú firmu alebo spájate 2 firmy, dve/viac značiek?

Účastníci dostanú odpovede na tieto otázky:

  • Ako analyzovať firemné kultúry a identifikovať kľúčové prvky a hodnoty a vytvoriť prienik – základ novej firemnej kultúry.
  • Ako riadiť obavy a odpor na zmenu, ako situáciu komunikačne zvládnuť a zabezpečiť  implementáciu.
  • Ako udržať identitu a kladné prvky z každej kultúry a vytvoriť prostredie pre spoluprácu s cieľom lepšieho výkonu firmy.

Komu je určený

pre vedúcich pracovníkov, personalistov a každého, kto sa zaujíma o posilnenie značky zamestnávateľa.

Harmonogram školenia: Firemná kultúra pri spájaní firiem. Ako sa spájajú firemné kultúry, keď kupujete inú firmu alebo spájate 2 firmy, dve/viac značiek?

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Lektor školenia: Firemná kultúra pri spájaní firiem. Ako sa spájajú firemné kultúry, keď kupujete inú firmu alebo spájate 2 firmy, dve/viac značiek?

Daniel Bradáč

Daniel je expertom v oblasti budovania značiek a marketingu. Pôsobil v topmanažmente Orange, Funfón, Poštová banka, ZP Dôvera.



Je majiteľom brandingovej agentúry Generations, ktorá je lídrom v brandingu, employer brandingu a budovaní firemnej kultúry. Medzi klientov agentúry Generations patria Porsche Slovakia so značkou CUPRA, OVB Allfinanz Slovensko, Viessmann Slovensko, Dachser Slovakia, Store Invent, Dovido, ALFA OMEGA ZDRAVIA, Rinee, Váš Lekár, Danfoss, CRH / Danucem, Foxconn, First Austria a ďalší.

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.