Obsahová náplň
Počas kurzu kladieme veľký dôraz na praktické príklady, na základe ktorých si overujete nadobudnuté teoretické znalosti. Lektorka je audítorka, daňová poradkyňa a znalkyňa pre oblasť účtovníctva a daní, ktorá v praxi vykonáva spracovanie finančných analýz a podnikateľských zámerov.
- Vymedzenie pojmu zásoby v slovenskej legislatíve.
- Možnosti, varianty, úroveň a spôsob oceňovania:
- zásob obstaraných externe,
- zásob vytvorených vlastnou činnosťou,
- zásob vytvorených vnútropodnikovou aktiváciou,
- zásob drobného majetku.
- Organizácia skladu a skladové hospodárstvo, možnosti a povinnosti vyplývajúce z legislatívy.
- Podstata, povinnosti, rozdiely a možnosti spôsobu "A" a "B" evidencie zásob.
- Analytická evidencia zásob, sklady, účtovanie priamo do spotreby, norma prirodzených úbytkov zásob.
- Aktivácia vlastnej výroby a renovácia náhradných dielov.
- Kalkulačný vzorec a jeho aplikácia a použitie v súlade s platnou legislatívou.
- Nedokončená výroba, polotovary, výrobky.
- Záručné opravy a reklamácie.
- Preceňovanie zásob na sklade.
- Opravné položky k zásobám.
- Inventarizácia zásob, zúčtovanie inventarizačných rozdielov, interné predpisy účtovnej jednotky.
- Účtovanie a oceňovanie zásob ku dňu inventarizácie a pri uzatváraní účtovných kníh.
- Výnimky a zmeny oceňovania v súlade s novelizovaným zákonom o účtovníctve.
- Vplyv novely zákona o dani z príjmov pri predaji zásob pod obstarávaciu cenu a vplyv na transformáciu výsledku hospodárenia na základ dane.
Komu je určený
Účtovníci, ekonómovia, pracovníci výroby, zamestnanci firiem, ktoré predávajú softwarové produkty pre výrobné spoločnosti.
Časový harmonogram
HARMONOGRAM WEBINÁRA:
- 9:00 - 12:00 - prednáška
- 12:00 - 13:00 - obedová prestávka
- 13:00 - 15:00 - prednáška
Lektor
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.