Webinár:
WEBINÁR: Ako na online školenia a facilitácie porád

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 129 - EUR bez DPH, , zahŕňa pracovné materiály v on-line forme.

Doba trvania: 9:00-13:00

Téma

Objavíte zručnosti a nástroje potrebné na zvládanie online prezentácií, porád a školení. Pracujete z domu a riešite, ako efektívne zorganizovať a viesť poradu mimo pracoviska, prípadne iné pracovné stretnutie prostredníctvom online nástrojov? Ponúkame vám kurz zameraný na online facilitáciu porád a stretnutí.

termín

Počet seminárov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 24.6.2020
Miesto: ONLINE

Obsahová náplň webinára

  • Ako sa pripraviť na online poradu či workshop – dramaturgia, pomôcky a rekvizity
  • Aké a podľa čoho vybrať platformy na vedenie porady (Zoom, MS Teams, Webex, Skype, Jitsi Meet)
  • a nástroje na zabezpečenie interaktivity (Miro, Mural, Stormboard, Aww app, Sli.do)
  • Štruktúra a pravidlá pre online porady a aké sú rozdiely s vedením porád „tvárou-v-tvár“ (čo robiť a
  • čo rozhodne nerobiť počas „callu“).
  • Ako si pri vedení diskusie online rozdeliť roly (facilitátor, technická podpora, sledovanie chatu).
  • Ako do diskusie vtiahnuť účastníkov?
  • Ako v online prostredí použiť interaktívne postupy?
  • Ako na diaľku využívať prezentácie, obrázky, videá, zdieľané tabuľky.
  • Ako realizovať skupinové rozhodovanie, napríklad hlasovaním, brainstorming či diskusie v podskupinách?
  • Ako pracovať s netrpezlivými, nedisciplinovanými, pasívnymi ľuďmi alebo účastníkmi, ktorí majú
  • zabiehavé myslenie?
  • Ako riešiť rôzne problémové situácie počas online porady/stretnutia
  • Ako v online prostredí nahradiť flipchart – ako robiť zápis a záznamy diskusie alebo kolektívnych
  • Rozhodnutí
  • Skúšanie si facilitovania v online priestore a získanie spätnej väzby

Máte otázky k tomuto webináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Popis

Objavíte zručnosti a nástroje potrebné na zvládanie online prezentácií, porád a školení. Pracujete z domu a riešite, ako efektívne zorganizovať a viesť poradu mimo pracoviska, prípadne iné pracovné stretnutie prostredníctvom online nástrojov? Ponúkame vám kurz zameraný na online facilitáciu porád a stretnutí.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

manažérom, konateľom, riaditeľom, majiteľom

Lektor

Ján Dubnička

Ján Dubnička

Je komunikačný stratég, medzinárodne certifikovaný brain based coach a zakladateľ vzdelávacej spoločnosti SATISFACTORY. Venuje sa komunikačnej inteligencii a vedomej komunikácii, rozvoju lídrov a tímov. 

Časový harmonogram

ČASOVÝ HARMONOGRAM: 9:00 - 13:00

Termíny a prihlásenie - WEBINÁR: Ako na online školenia a facilitácie porád

  • ONLINE
  • 24.6.2020
  • Ján Dubnička
  • 129,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.