Obsah školenia: US GAAP komplexný kurz I.
1. deň
Úvod do všeobecne prijatých účtovných štandardov USA- US.GAAP. Porovnanie US GAAP, IFRS a slovenskej legislatívy.
- Koncepčný rámec:
- prezentácia účtovnej závierky,
- výkaz ziskov a strát, Pravidelné a nepravidelné položky, komplexný výsledok hospodárenia,
- výkaz nerozdeleného zisku a Súvaha, Výkaz o zmenách vo vlastnom imaní,
- praktická časť vo forme príkladov,
- výkaz peňažných tokov,
- udalosti po vykazovanom období.
- Diskusia.
2. deň
- Peniaze, peňažné ekvivalenty a pohľadávky.
- Zásoby.
- Dlhodobý a krátkodobý finančný majetok.
- Dlhodobý hmotný majetok, odpisovaný a neodpisovaný.
- Nehmotný majetok a zníženie hodnoty majetku.
- Krátkodobé záväzky, rezervy a podmienené záväzky.
- Dlhodobé záväzky.
- Realizačný princíp a metódy uznania výnosov (percento ukončenosti projektu a metóda ukončeného projektu).
- Daň z príjmu a odložené daňové záväzky a pohľadávky.
3. deň
- Vlastné zdroje: základné imanie a emisné ážio.
- Nerozdelený zisk minulých období, vlastné akcie.
- Zisk na akciu a finančné nástroje spôsobujúce zriedenie zisku na akciu.
- Výkaz o zmenách vo vlastnom imaní, riešenie problémov a práca s finančnými výkazmi.
- Chyby v účtovníctve a zmeny účtovnej politiky.
- Diskusia.
Komu je určený
ekonómom, účtovníkom, záujemcom o problematiku
Harmonogram
Harmonogram:
1 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (15.4.2024, 15.7.2024, 9.12.2024)
2 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (16.4.2024, 16.7.2024, 10.12.2024)
3 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (17.4.2024, 17.7.2024, 11.12.2024)
Dodatočné konzultácie a záverečný test:
3 deň: dodatočné konzultácie a záverečný test: 14.00 – 15.30 podľa potreby, v prípade ONLINE bude test poslaný do emailu
Harmonogram
- 08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
- 09:00 – 11:30 prednáška
- 11:30 – 12:30 obed
- 12:30 – 15:00 prednáška
Výhody kurzu
- Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
- Obsah kurzu je postavený tak, aby ste získali kvalitný teoretický základ, ako aj konkrétne poznatky z praxe.
- Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
- Získanie certifikátu.
- Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor školenia: US GAAP komplexný kurz I.
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
Lektorka sa radí medzi špecialistov v oblasti medzinárodného účtovníctva a kontrolingu s bohatými teoretickými a praktickými skúsenosťami. Je docentkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. V súčasnosti pôsobí ako dohliadač audítorských spoločností pre Úrad pre dohľad nad výkonom auditu pri MF SR. Taktiež je členkou organizácie…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
15.4. – 17.4.2024
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
980 Eur
15.4. – 17.4.2024
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
980 Eur
15.7. – 17.7.2024
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
980 Eur
15.7. – 17.7.2024
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
980 Eur
9.12. – 11.12.2024
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
980 Eur
9.12. – 11.12.2024
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
980 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.