Obsahová náplň
1. deň
Úvod do všeobecne prijatých účtovných štandardov USA- US.GAAP. Porovnanie US GAAP, IFRS a slovenskej legislatívy.
- Koncepčný rámec:
- prezentácia účtovnej závierky,
- výkaz ziskov a strát, Pravidelné a nepravidelné položky, komplexný výsledok hospodárenia,
- výkaz nerozdeleného zisku a Súvaha, Výkaz o zmenách vo vlastnom imaní,
- praktická časť vo forme príkladov,
- výkaz peňažných tokov,
- udalosti po vykazovanom období.
- Diskusia.
2. deň
- Peniaze, peňažné ekvivalenty a pohľadávky.
- Zásoby.
- Dlhodobý a krátkodobý finančný majetok.
- Dlhodobý hmotný majetok, odpisovaný a neodpisovaný.
- Nehmotný majetok a zníženie hodnoty majetku.
- Krátkodobé záväzky, rezervy a podmienené záväzky.
- Dlhodobé záväzky.
- Realizačný princíp a metódy uznania výnosov (percento ukončenosti projektu a metóda ukončeného projektu).
- Daň z príjmu a odložené daňové záväzky a pohľadávky.
3. deň
- Vlastné zdroje: základné imanie a emisné ážio.
- Nerozdelený zisk minulých období, vlastné akcie.
- Zisk na akciu a finančné nástroje spôsobujúce zriedenie zisku na akciu.
- Výkaz o zmenách vo vlastnom imaní, riešenie problémov a práca s finančnými výkazmi.
- Chyby v účtovníctve a zmeny účtovnej politiky.
- Diskusia.
Komu je určený
ekonómom, účtovníkom, záujemcom o problematiku
Časový harmonogram
Harmonogram:
1 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (12.6.2023, 16.10.2023)
2 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (13.6.2023, 17.10.2023)
3 deň: interaktívne školenie: 9.00 – 15.00 hod. (14.6.2023, 18.10.2023)
Dodatočné konzultácie a záverečný test:
3 deň: dodatočné konzultácie a záverečný test: 14.00 – 15.30 podľa potreby, v prípade ONLINE bude test poslaný do emailu
Harmonogram
- 08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
- 09:00 – 11:30 prednáška
- 11:30 – 12:30 obed
- 12:30 – 15:00 prednáška
Výhody kurzu
- Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
- Obsah kurzu je postavený tak, aby ste získali kvalitný teoretický základ, ako aj konkrétne poznatky z praxe.
- Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
- Získanie certifikátu.
- Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
Lektorka sa radí medzi špecialistov v oblasti medzinárodného účtovníctva a kontrolingu s bohatými teoretickými a praktickými skúsenosťami. Je docentkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. V súčasnosti pôsobí ako dohliadač audítorských spoločností pre Úrad pre dohľad nad výkonom auditu pri MF SR. Taktiež je členkou organizácie…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
12.6. – 14.6.2023
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
950 Eur
12.6. – 14.6.2023
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
950 Eur
16.10. – 18.10.2023
ONLINE
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
950 Eur
16.10. – 18.10.2023
Bratislava
doc. RNDr. Darina Saxunová, PhD.
950 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.