Obsah školenia: Trendy v účtovníctve: tipy, ako obstáť v nových technológiách
Počas webinára sa budeme venovať kľúčovým technologickým trendom v oblasti účtovníctva a financií, ako je automatizácia, umelá inteligencia, cloud a ďalšie.
Získate konkrétne tipy a stratégie, ako tieto technológie integrovať do svojej účtovnej praxe a zvýšiť tak efektivitu, presnosť a konkurencieschopnosť vášho podniku.
Naši odborníci vám predstavia best practice prístupy, ktoré vám pomôžu využiť potenciál nových technológií. Okrem toho sa budeme zaoberať aj otázkou, ako sa pripraviť na budúcnosť účtovníctva a financií, aby ste boli pripravení na ďalšie technologické inovácie.
Pripojte sa k nášmu webináru a získajte užitočné rady a znalosti, ktoré vám pomôžu obstáť v nových technológiách a udržať vaše účtovné procesy na špičkovej úrovni.
Komu je určený
Tento webinár je ideálny pre účtovníkov, finančných riaditeľov a manažérov, ktorí hľadajú cestu k úspešnému budúcemu účtovníctvu.
Harmonogram školenia: Trendy v účtovníctve: tipy, ako obstáť v nových technológiách
HARMONOGRAM:
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:30 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor školenia: Trendy v účtovníctve: tipy, ako obstáť v nových technológiách
Robert Soudný
Robert Soudný je spoluzakladateľom a CEO technologického startupu wflow, ktorý založil v roku 2018 spoločne so svojimi priateľmi a bývalými kolegami. Nápad vyvíjať vlastnú technológiu, ktorá by uľahčila každodennú prácu s účtovnými dokladmi vzišla z jeho dlhoročnej kariéry na pozíciách účtovného a finančného manažéra. Spoločne so svojim tímom…
Ďalšie semináre lektoraLucia Lacková
Lucia sa dlhodobo pohybuje vo svete financií a účtovníctva. Má skúsenosti z korporátnych financií napríklad zo spoločnosti Avast Software alebo Carrier Refrigeration. Vo wflow pôvodne začínala na pozícii business developmentu a neskôr sa presunula na pozíciu Partnership managera. Dnes spolu s partnermi ale aj klientmi rieši rôzne typy spoluprác,…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.