Obsahová náplň
Transakcie predaj/nákup výrobkov závislým osobám:
- aký má význam analýza funkcií a rizík pri transakciách nákup/predaj výrobkov,
- ako sa uskutočňuje analýza porovnateľnosti, postup analýzy porovnateľnosti,
- voľba vhodnej metódy a jej aplikácia,
- čo je dôležité posudzovať pri týchto transakciách,
- aké sú najčastejšie problémy pri posudzovaní týchto transakcií,
- praktické príklady na posudzovanie predmetných transakcií z pohľadu princípu nezávislého vzťahu.
Vnútroskupinové služby a nehmotný majetok:
- ako sa postupuje pri skúmaní cien za vnútroskupinové služby,
- posudzovanie ziskovej prirážky pri vnútroskupinových službách,
- aké typy služieb sa najčastejšie uskutočňujú medzi závislými osobami,
- posudzovanie alokačných kľúčov pre priradenie nákladov príjemcom služby vo vzťahu k princípu nezávislého vzťahu,
- významné aspekty pri posudzovaní licenčných poplatkov,
- právny verzus ekonomický vlastník nehmotného majetku,
- analýza porovnateľnosti vrátane voľby vhodnej metódy pri analýze licenčných poplatkov,
- praktické príklady na služby a posudzovanie nehmotného majetku z pohľadu princípu nezávislého vzťahu.
Komu je určený
Osoby zaoberajúce sa problematikou transferového oceňovania.
Referencie
"Organizácia, štruktúra aj obsah školenia je na veľmi dobrej úrovni." c
"Seminár bol veľmi praktický. Pozitívne tiež hodnotím lektorkin výklad, ktorý bol zrozumiteľný a prehľadný."
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Ing. František Csefelvay
Ing. František Cséfalvay pôsobí na Ministerstve financií na oddelení medzinárodných daňových vzťahov od roku 2017. Venuje sa oblasti transferového oceňovania. Pred príchodom na Ministerstvo financií pôsobil ako daňový poradca v EY, kde sa tiež venoval transferovému oceňovaniu, ako aj iným daňovým oblastiam.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
13.7.2023
ONLINE
Ing. František Csefelvay
200 Eur
13.7.2023
Bratislava
Ing. František Csefelvay
250 Eur
7.9.2023
ONLINE
Ing. František Csefelvay
200 Eur
7.9.2023
Bratislava
Ing. František Csefelvay
250 Eur
8.12.2023
ONLINE
Ing. František Csefelvay
200 Eur
8.12.2023
Bratislava
Ing. František Csefelvay
250 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.