Obsahová náplň
Riadenie výrobných pracovníkov
- Rozdiel medzi pracovnou skupinou a tímom
- Tímové verzus individuálne
- Synergický efekt a podmienky jeho vytvárania
- Tímové roly a ich význam
- Zásady efektívnej spolupráce
- Riešenie problémov v tíme a rozhodovanie
- Podpora kreativity, dôvery a otvorenosti
- Tri oblasti vedenia tímu a ich vzájomná previazanosť
- Efektívne vedenie porád (prezentácia informácií, úloh a výsledkov)
- Pravidlá pri využívaní brainstormingu
- Riadená diskusia
- Ostatné podľa požiadaviek klientov
Komunikácia a riešenie konfliktných situácií
- Komunikácia ako nástroj vedenia ľudí
- Mýty a omyly v komunikácii
- Pravidlá a bariéry efektívnej komunikácie
- Zdroje nedorozumení a komunikačné „brzdy“
- Argumentácia, počúvanie, otázky
- Zadávanie úloh a inštruovanie
- Spätná väzba a kontrola
- Zásady poskytovania spätnej väzby
- Od „hodnotenia ľudí“ k „riešeniu problému“
- Konflikty a ich zvládanie
- Typy reakcií na konflikt, ich výhody a nevýhody
- Zvládanie rôznych typov konfliktov s použitím asertívnych techník
- Prevencia konfliktu
- Vhodné a nevhodné štýly riešenia konfliktných situácií
- Zvládanie hnevu, agresivity, nátlaku a manipulácie v konflikte
- Modelovanie a precvičovanie problémových situácií
Vedenie hodnotiacich rozhovorov
- Hodnotenie pracovníkov
- Hodnotenie pracovníkov a riadenie výkonnosti
- Hodnotenie pracovníkov alebo ich správania
- Súčasnosť a trendy v hodnotení pracovníkov
- Metódy hodnotenia pracovníkov
- Výstupy a nadväznosti na hodnotenie pracovníkov (na odmeňovanie, rozvoj)
- Tvorba systému hodnotenia
- Predpoklady efektívneho systému hodnotenia
- Objektívne a subjektívne kritériá
- Kompetencie a kompetenčné modely
- Kritériá hodnotenia
- Hodnotiace stupnice a škály merania
- Gaussova krivka v hodnotení
- Príprava a priebeh hodnotiaceho rozhovoru
- Zdroje informácií k hodnoteniu pracovníkov
- Kľúčové udalosti
- Príprava hodnotených na hodnotenie
- Účinné vedenie hodnotiaceho rozhovoru
- „Psychologická dohoda“
- Význam očakávaní pracovníkov
- Otázky spravodlivosti a pracovná motivácia
- Konkrétne nástroje motivácie
- Riešenie situácií z praxe
Motivácia a rozvoj
- Omyly týkajúce sa motivácie
- Ako motivácia funguje
- Hierarchia potrieb
- Motívy rôznych ľudí
- Všeobecná a špecifická motivácia
- Podmienky špecifickej motivácie
- Modifikácia správania
- Ako motivovať iných
- Rola vedúceho pracovníka
- Formulovanie motivujúcich cieľov
- Vytváranie priestoru na rokovanie
- Rozpoznávanie motivačných problémov pracovníkov
- Ovplyvňovanie a podporovanie rozvoja pracovníkov
Komu je určený
Certifikovaný kurz Vedúci pracovník vo výrobe a stavebníctve je určený predákom vo výrobe, majstrom, vedúcim robotníckych kolektívov, manažérom vo výrobe a stavebníctve, vedúcim pracovníkom zodpovedným za výsledky oddelenia.
Časový harmonogram
Školenia:
1 deň: interaktívne školenie: Riadenie výrobných pracovníkov - 2.10.2023
2 deň: interaktívne školenie:Komunikácia a riešenie konfliktných situácií - 9.10.2023
3 deň: interaktívne školenie:Vedenie hodnotiacich rozhovorov - 16.10.2023
4 deň: interaktívne školenie:Motivácia a rozvoj - 23.10.2023
Konzultácie a záverečný test:
5 deň: konzultácie a záverečný test - 30.10.2023
Harmonogram školení
- 08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
- 09:00 – 11:30 prednáška
- 11:30 – 12:30 obed
- 12:30 – 16:00 prednáška
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor
PhDr. Tatiana Lesayová
Od roku 1995 až doteraz pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam ako je: sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie, zvládanie záťažových…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
2.10. – 30.10.2023
ONLINE
PhDr. Tatiana Lesayová
950 Eur
2.10. – 30.10.2023
Bratislava
PhDr. Tatiana Lesayová
950 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.