Obsahová náplň
- Rozhodný deň a precenenie majetku a záväzkov pri zlúčení, splynutí a rozdelení
- Čo všetko je potrebné zabezpečiť pri závierke u zanikajúcej spoločnosti
- Správne zaúčtovanie položiek otváracej súvahy v nástupníckej spoločnosti
- Kedy účtovať o goodwille
- Uplatňovanie reálnych hodnôt pre daňové účely a úprava základu dane u zanikajúcej spoločnosti
- Postup použitia reálnych hodnôt u nástupníckej spoločnosti
- Použitie reálnych hodnôt pri cezhraničnej fúzii
- Použitie pôvodných hodnôt
- Zdanenie výplaty oceňovacích rozdielov
- Porovnanie uplatňovania reálnych a pôvodných hodnôt pre daňové účely pri vybraných položkách, ako sú oceňovacie rozdiely, Majetok, Rezervy, Opravné položky, Goodwill, Záväzky po splatnosti a daňové straty
- Vklad podniku a predaj podniku
- Oznamovacie a vykazovacie povinnosti pri podnikových kombináciách
Komu je určený
riaditeľom, konateľom, manažérom, finančným riaditeľom
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 11:30 - prednáška
11:30 - 12:30 - obed
12:30 - 14:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Miroslava Kvočáková
Miroslava Kvočáková je manažérkou účtovného oddelenia v TPA Slovakia, ktorá patrí medzi popredné spoločnosti v oblasti daňového poradenstva, auditu, účtovných služieb, mzdového účtovníctva a podnikového poradenstva. Je členkou Slovenskej komory daňových poradcov.
Ďalšie semináre lektoraBohuslav Kočtúch
Bohuslav Kočtúch je manažérom účtovného oddelenia v TPA Slovakia už od roku 2014. Je členom Slovenskej komory daňových poradcov. Špecializuje na oblasti: výroba, obchod, nehnuteľnosti a služby.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
3.10.2023
ONLINE
Miroslava Kvočáková, Bohuslav Kočtúch
200 Eur
3.10.2023
Bratislava
Miroslava Kvočáková, Bohuslav Kočtúch
250 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.