Obsahová náplň
- Pracovný čas (PČ) – definícia a základné pojmy,
- Čo sa započítava do PČ a čo nie
- Spôsoby jeho rozvrhnutia – rovnomerné a nerovnomerné rozvrhnutie PČ
- Určovanie pracovného času - začiatok a koniec pracovného času...
- Povinnosti zamestnávateľa pri určovaní PČ, podstata nerovnomerne rozvrhnutého PČ,
- Konto pracovného času, zavedenie, výhody a nevýhody zavedenie na strane zamestnávateľa a zamestnanca.
- Pružný pracovný čas a pracovná cesta
- Prestávky v práci – druhy, nárok a určenie podmienok jej čerpania
- Nepretržitý denný a týždenný odpočinok v práci, čerpanie dovolenky pri nerovnomerne rozvrhnutom pracovnom čase.
- Dni pracovného pokoja a práca vo sviatok
- Nočná práca a jej špecifiká – môže zamestnanec pracovať len v nočných zmenách,
- Prevádzkové režimy – jednozmenná, dvojzmenná, trojzmenná a nepretržitá prevádzka
- Práca nadčas a pracovná pohotovosť, náhrada za stratu času
- Aké možnosti rozvrhnutia PČ má zamestnávateľ? (vzory pracovných kalendárov)
- Evidencia PČ z pohľadu zákonníka práce
- Rôzne – a priestor pre Vaše otázky
Komu je určený
- zamestnancom personálnych oddelení, mzdárom
Referencie
"S prednášajúcou lektorkou som bola veľmi spokojná. Prednášajúca nám praktickými príkladmi ukázala ako postupovať. Jej prejav bol pútavý, zrozumiteľný, náučný." TI-HANIL Slovakia, s.r.o., Čadca
"Pani prednášajúca bola príjemná, rozprávala zaujímavo, zrozumiteľne. Bola ochotná odpovedať na otázky." Donghee Slovakia, Strečno
"Prednášajúca lektorka rozprávala veľmi pútavo. Bolo vidno, že danú problematiku ovláda dopodrobna. Jej výklad bol plne zrozumiteľný." Eurovia - Kameňolomy, s.r.o., Žilina
Časový harmonogram
- 08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
- 09:00 – 10:15 prednáška
- 10:15 – 10:30 občerstvenie
- 10:30 – 13:30 prednáška a diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
JUDr. Alena Huťanová
Alena Huťanová po absolvovaní práva na univerzite získala pracovnú pozíciu podnikovej právničky a poradcu riaditeľa. Neskôr sa uplatnila ako vedúca personálneho oddelenia na ústrednom orgáne štátnej správy SR, vo viacerých bankách i vo výrobnej spoločnosti. V súčasnosti sa venuje personálnemu poradenstvu a pracovnému právu. Je špecialistkou na…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
10.3.2021
Bratislava
JUDr. Alena Huťanová
199 Eur
10.3.2021
Bratislava
JUDr. Alena Huťanová
159 Eur
18.5.2021
Bratislava
JUDr. Alena Huťanová
199 Eur
18.5.2021
ONLINE
JUDr. Alena Huťanová
159 Eur
20.7.2021
Bratislava
JUDr. Alena Huťanová
199 Eur
20.7.2021
ONLINE
JUDr. Alena Huťanová
159 Eur
25.10.2021
Bratislava
JUDr. Alena Huťanová
199 Eur
25.10.2021
ONLINE
JUDr. Alena Huťanová
159 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.