Obsah školenia: Nastavenie HR stratégie
Úvod do HR stratégie
- Význam HR stratégie: prečo je HR stratégia kľúčová pre úspech firmy
- Prepojenie HR stratégie s obchodnou stratégiou: ako HR stratégia podporuje celkové ciele firmy
- Zapojenie kľúčových osôb
Hodnotenie súčasného stavu
- Metódy hodnotenia súčasného stavu HR: použitie SWOT analýzy, PEST analýzy, interných auditov
- SWOT analýza: identifikácia silných stránok, slabých stránok, príležitostí a hrozieb
Vytvorenie vízie, hodnôt a stanovenie cieľov
- Dôležitosť vízie a hodnôt: ako vízia a hodnoty formujú kultúru a smerovanie HR.
- Vytvorenie dlhodobého smerovania a ambícií HR oddelenia.
- Identifikácia základných princípov a kultúrnych prvkov, ktoré budú podporovať HR stratégiu.
- SMART ciele: stanovenie špecifických, merateľných, dosiahnuteľných, relevantných a časovo viazaných cieľov
Plánovanie pracovnej sily a rozvoja kľúčových kompetencií
- Forecasting budúcich potrieb pracovnej sily: analýza demografie pracovnej sily, plánované projekty a rast firmy
- Identifikácia a rozvoj kľúčových kompetencií: stanovenie kompetencií potrebných pre budúcnosť firmy, zhodnotenie medzier oproti súčasnosti, plán rozvoja kompetencií.
Implementácia stratégie, kontrola a hodnotenie
- Kroky k úspešnej implementácii HR stratégie: fázovanie, priradenie zodpovedností, zdroje.
- Monitoring a hodnotenie úspešnosti: stanovenie kľúčových ukazovateľov výkonu (KPI‘s), pravidelný monitoring, revízie.
Komu je určený
- HR manažérov zodpovedných za strategické riadenie ľudských zdrojov vo firmách
- HR špecialistov, ktorí sa chcú posunúť na strategickú úroveň riadenia a hľadajú metódy a nástroje na tvorbu a implementáciu HR stratégie
- Lídrov, manažérov a všetkých, ktorí hľadajú ako zlepšiť efektivitu riadenia ľudských zdrojov a prispieť k dosiahnutiu obchodných výsledkov
Harmonogram školenia: Nastavenie HR stratégie
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Nastavenie HR stratégie
Martina Kotvan Belišová
Martina Kotvan Belišová sa pohybuje v manažmente od roku 2003. Pôsobila na manažérskych a líderských pozíciách v oblasti procesného manažmentu, manažmentu kvality a ľudských zdrojov. Venovala sa HR stratégiám, náboru a výberu, rozvoju talentov, internej komunikácii a HR marketingu, HR analytike, zamestnaneckým vzťahom a riadeniu výkonu.
Od roku…
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.