Časový harmonogram
1. DEŇ - 17.5.2021 - RECRUITING 2022 | ADAPTÁCIA | DIGITALIZÁCIA V HR
-
08:30 – 09:15
Registrácia prezenčných účastníkov s občerstvením
-
09:00 – 09:30
Otvorenie virtuálnej miestnosti pre online účastníkov - otestovania pripojenia
-
09:30 – 09:40
Otvorenie online konferencie moderátorom - začiatok 1. dňa konferencie
-
09:40 – 11:55
-
09:40 – 10:00
Andrej Winter, Freelance HR Data Science Consultant
Trendy v recruitingu na rok 2022
-
10:00 – 10:25
Martin Jakubek, MAYAKO
Na čo si dať pozor pri výbere zamestnancov a ako nevybrať do tímu toxické osobnosti - dajú sa rozpoznať?
-
10:25 – 10:40
-
10:40 – 11:00
Róbert Dusík, Marek Greško, TITANS freelancers
Ako nájsť odborníka v IT - je outsorcing riešenie?
-
11:00 – 11:20
Naďa Roštek, FlexiExpert
Flexibilné obsadzovanie senior pozícií na projektovej báze ako alternatíva budúcnosti
-
11:20 – 11:40
Martin Menšík, Profesia.sk
Aké sú očakávania zamestnancov v roku 2022
-
11:40 – 11:55
-
11:55 – 12:55
Prestávka, OBED
-
12:55 – 15:25
-
12:55 – 13:15
Eva Šnircová
Ako správne nastaviť adaptačný proces - najčastejšie chyby
-
13:15 – 13:35
Cecília Olexová
Analýza vzdelávacích potrieb zamestnancov, nevyhnutné kompetencie manažérov
-
13:35 – 13:55
Karolína Vlčková, Packeta
Ako nastaviť stratégiu vzdelávanie v rýchlo rastúcej firme
-
13:55 – 14:10
-
14:10 – 14:30
Margaret Starka, BED-NA
Riadenie talentov
-
14:30 – 14:50
Martina Georgievová, Develor Slovakia
Hodnotenie zamestnancov pri hybridnom modeli práce
-
14:50 – 15:10
Margaret Starka, BED-NA
Reverzný mentoring - využite diverzitu naplno. Ako vytvoriť prostredie na prácu pereniálom
-
15:10 – 15:25
-
15:25 – 15:45
Prestávka s občerstvením
-
15:45 – 16:40
-
15:45 – 16:05
Slavko Fulek, RECRU
Efektívne nástroje v HR
-
16:05 – 16:25
Ľudmila Guerin, PwC
Digitalizácia v HR - trendy na rok 2022
-
16:25 – 16:40
-
16:40 – 18:00
-
16:40 – 18:00
Zoltán Demján
Ako uvoľniť nevyužitý potenciál ľudí v 21. storočí - Ako môžu personalisti prispieť k tomu, aby sa vďaka priaznivej kultúre vytvorilo prostredie, kde ľudia uvoľnia svoj nevyužitý potenciál
-
18:00
Ukončenie 1. dňa konferencie HERO
-
18:00 - 19:00
Večera
2. DEŇ - 18.5.2022 - FIREMNÁ KULTÚRA | AKTUÁLNE TÉMY V HR A OČAKÁVANÝ VÝVOJ NA TRHU PRÁCE
-
08:30 – 09:00
Registrácia prezenčných účastníkov s občerstvením
-
08:45 – 09:00
Otvorenie virtuálnej miestnosti pre online účastníkov - otestovanie pripojenia
-
09:00 – 09:10
Otvorenie 2. dňa konferencie moderátorom - začiatok 2. dňa konferencie HERO
-
09:10 – 12:50
-
09:10 – 09:30
Margaret Starka, BED-NA
Diverzita a inklúzia v HR
-
9:30 – 9:50
Ivana Brutenič, LinkedInstrategie.sk
Employer branding a LinkedIn - novinky na rok 2022
-
09:50 – 10:10
Andrej Winter, Freelance HR Data Science Consultant
Sieťová analýza - silný nástroj ako identifikovať influencerov či zmerať vašu tímovosť
-
10:10 – 10:30
Diana Rusnáková
Úloha HR pri zavádzaní zmien - ako HR vie podporiť zmeny v organizáciách
-
10:30 – 10:50
-
10:50 – 11:10
Prestávka s občerstvením
-
11:10 – 11:30
Katarína Potúčková, koucpreteba.sk
Prevencia syndrómu vyhorenia - spoluzodpovednosť firiem?
-
11:30 – 11:50
Martina Georgievová, Develor Slovakia
Keď sa z kolegu stane vedúci pracovník - ako pracovať s egom alebo ako budovať dôveru
-
11:50 – 12:10
Daniel Bradáč, Generations
Budovanie dobrej zamestnávateľskej značky nebolo nikdy dôležitejšie
-
12:10 – 12:30
-
12:30 – 12:50
-
12:50 – 13:45
Prestávka, OBED
-
13:45 – 15:25
-
13:45 – 14:05
Matej Horňák, SLSP
Analýza trhu práce a predikcia vývoja na rok 2022
-
14:05 – 14:25
Zdeňka Dvoranová
Aktuálne problémy v platných novinkách Zákonníka práce a očakávané zmeny
-
14:25 – 14:45
Peter Škyrta, Bureau Veritas Slovakia
ESG Environmental, social and governance - aké povinnosti má HRista
-
14:45 – 15:05
Lukáš Michálik, Vladimír Gaduš, HKV Law Firm
Problematika whistleblowingu - nové povinnosti v práci HR
-
15:05 – 15:25
-
15:25
TOMBOLA a Ukončenie konferencie HERO 2022
Komu je určený
Online konferencia je určená najmä pre vedúcich pracovníkov, HR lídrov, riaditeľov, majiteľov firiem, personalistov, manažérov ľudských zdrojov a všetkým záujemcom o uvedenú problematiku.
Miesto konania
PREZENČNE: MODRA - hotel ZOCHOVA CHATA
alebo
ONLINE PRENOS
Lektori
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.