Obsah školenia: Faktúra - daňový a účtovný doklad
- účtovný a daňový doklad definícia a náležitosti;
- alternatívy daňových dokladov;
- číslovanie dokladov;
- opravy a doplňovanie dokladov;
- elektronická komunikácia;
- právny titul na vystavenie dokladu;
- deň účtovného prípadu vs deň daňovej povinnosti;
- podmienky INCOTERM a daňový doklad;
- doklady v cudzom jazyku;
- storno vs opravný doklad;
- mylne vystavené doklady a ich opravy;
- náležitosti opravného dokladu;
- slovné informácie na doklade;
- nahliadnutie a sprístupnenie dokladov;
- archivácia dokladov;
- judikatúra SR a ČR:
- 8 Sžf/7/2012
- 2 Sžf/40/2011
- 3 Sžf/23/2011
Komu je určený
Ekonómovia, účtovníci, záujemcovia o problematiku.
Harmonogram školenia: Faktúra - daňový a účtovný doklad
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Faktúra - daňový a účtovný doklad
Ing. Marcela Tomajková
Marcela Tomajková - Senior Tax Consultant sa v oblasti účtovníctva a daní profesijne pohybuje už 20 rokov. Jej špecializáciou je najmä daň z príjmov právnických osôb a DPH. Okrem bežnej agendy daňového poradcu sa Marcela podieľa na tvorbe rôznych nástrojov a automatizácii uľahčujúcich výpočty dane z príjmov právnických osôb, ale aj iných oblastí.…
Ďalšie semináre lektoraIng. Adriána Dzurendová
Tax Consultant
Adriána je súčasťou Accace tímu od roku 2017, kedy ako čerstvá absolventka Ekonomickej univerzity v Bratislave začala budovať svoju kariéru v daňovom poradenstve. Aktuálne na pozícii Tax Consultant poskytuje daňové poradenstvo klientom z rôznych oblastí, predovšetkým lokálnym aj zahraničným spoločnostiam v oblasti dane z príjmov a…
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.