Seminár:
Eshop v roku 2020

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 165 - EUR bez DPH, zahŕňa pracovné materiály a občerstvenie počas celej doby kurzu.

Doba trvania: 8.30-16.00

Téma

Seminár je určený pre každého, kto predáva alebo plánuje predávať tovar alebo služby prostredníctvom internetu. Na seminári si podrobne popíšeme najčastejšie chyby v povinnej dokumentácii eshopu a internetových obchodov a navrhneme možnosti riešenia pre konkrétne typy. Vysvetlíme postup a možnosti obrany v konaní so štátnymi orgánmi, ktoré v eshope a internetovom obchode vykonávajú kontrolu na základe sťažnosti zákazníka. Každý účastník semináru obdrží vzory, ktoré pri činnosti svojho eshopu resp. internetového obchodu môže ihneď používať.

termín

Momentálne nemáme na výber žiaden termín. Ak máte záujem o seminár na túto tému, napíšte nám cez kontaktný formulár.

Obsahová náplň školenia

Najčastejšie chyby v povinnej dokumentácii eshopu

  • všeobecné obchodné podmienky
  • reklamační poriadok
  • formuláre

Základná štruktúra povinnej dokumentácie eshopu

Kontrola štátneho orgánu v eshope, možnosti obrany a postup

Ochrana osobných údajov v eshope

Vzory základnej dokumentácie (tieto budú poskytnuté každému účastníkovi)

Máte otázky k tomuto semináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Popis

Seminár je určený pre každého, kto predáva alebo plánuje predávať tovar alebo služby prostredníctvom internetu. Na seminári si podrobne popíšeme najčastejšie chyby v povinnej dokumentácii eshopu a internetových obchodov a navrhneme možnosti riešenia pre konkrétne typy. Vysvetlíme postup a možnosti obrany v konaní so štátnymi orgánmi, ktoré v eshope a internetovom obchode vykonávajú kontrolu na základe sťažnosti zákazníka. Každý účastník semináru obdrží vzory, ktoré pri činnosti svojho eshopu resp. internetového obchodu môže ihneď používať.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Seminár je určený pre každého, kto predáva alebo plánuje predávať tovar alebo služby prostredníctvom internetu.

Lektor

JUDr. Jozef Lukajka PhD.

JUDr. Jozef Lukajka PhD.

Okrem lektorskej a publikačnej činnosti pôsobí v Advokátskej kancelárii LUKAJKA & PARTNERS s. r. o. ako advokát, kde sa venuje uplatňovaniu nárokov a zastupovaniu klientov v súdnych konaniach, konaniach s inšpektorátmi práce, so Slovenskou obchodnou inšpekciou a ďalšími štátnymi inštitúciami.  Pred výkonom advokátskej činnosti pôsobil niekoľko rokov ako právnik na právnom oddelení inšpektorátu práce, kde okrem iného dohliadal na dodržiavanie pracovného práva a BOZP (je držiteľom osvedčenia bezpečnostného technika v zmysle zákona o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci) v spoločnostiach. Počas svojej praxe nadobudol skúsenosti najmä v oblasti sporovej agendy (pracovné právo, BOZP, trestné právo, správne právo a pod.) a práva v e-commerce (eshopy, internetové obchody a pod.) pri poskytovaní právnych služieb pre slovenských a zahraničných klientov. Právnemu rámcu eshopov a ich zastupovaniu v súdnych konaniach, konaniach so SOI a Úradu na ochranu osobných údajov sa venuje od samotného prijatia základných zákonov pre túto oblasť (zákon č. 122/2013 Z. z., zákon č. 102/2014 Z. z. a pod.) v zmysle neskorších novelizácií. Od prijatia týchto zákonov poskytol viac ako 300 právnych riešení v oblasti eshopov a internetových obchodov pre firmy a živnostníkov.

Časový harmonogram

  • 08:30 – 09:00  registrácia účastníkov
  • 09:00 – 11:30  prednáška
  • 11:30 – 12:30  občerstvenie
  • 12:30 – 16:00  prednáška a diskusia



*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Termíny a prihlásenie - Eshop v roku 2020

Momentálne nemáme na výber žiaden termín. Ak máte záujem o seminár na túto tému, napíšte nám cez kontaktný formulár.

Iné produkty k danej téme

Odborný portál:  Smernice online

PDF na stiahnutie:  Outlook pre Office 2010