Obsah školenia: Controlling logistických nákladov a tvorba KPI
Zoznámenie s efektívnymi metódami controllingového prístupu v pohľade na celú logistickú reťaz (nákup, skladovanie materiálu, vnútropodnikovú manipuláciu, expedičné a distribučné činnosti) pomocou vhodných ukazovateľov. Vysvetlenie je sprevádzané radom príkladov z praxe a riešením prípadovej štúdie.
- Pochopiť základné podnikové ekonomické ukazovatele
- Vedieť rozlišovať rozdiel medzi controllingom a reportingom
- Vedieť efektívne popísať podnikový logistický systém
- Naučiť sa plánovať logistické výkony, posudzovať vzniknuté odchýlky
- Vyhodnocovať podnikovú logistickú stratégiu a jej posúdenie formou benchmarkingu
- Vedieť mapovať vznik pridanej hodnoty
- Stanovovať ukazovatele výkonu pracovníkov, strojov a zariadení
- Získať istotu podloženú meraním efektivity procesov pre komunikáciu s firemným controllingom
- Naučiť sa vhodne a jednoducho prezentovať výsledky procesov
- Naučiť sa pochopiť metodiku stanovenia KPI logistických procesov a vedieť ich zavádzať do praxe
Komu je určený
Všetkým, ktorí sa podieľajú na riadení logistických procesov, chcú poznať metodiku určovania vzniku pridanej hodnoty v procesoch a vedieť tieto procesy efektívne riadiť a prezentovať výsledky procesov vo vhodnej forme. Vhodné aj pre pracovníkov firemného oddelenia controllingu na rozlíšenie účelu reporting a controllingu.
Harmonogram školenia: Controlling logistických nákladov a tvorba KPI
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Controlling logistických nákladov a tvorba KPI
Rudolf Malý Alog.
Od januára 2016 sa venuje nezávislému poradenstvu a auditingu v oblasti logistických procesov, pričom v roku 2009 sa stal členom KOMORY LOGISTICKÝCH AUDÍTOROV.
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.