Obsahová náplň
- Modul: Vymedzenie pojmov – definícia, položky výkazu a ukazovatele cash flow,
- Modul: Finančné riadenie – vplyv na riadenie podniku, ovplyvňujúce faktory a metódy riadenia prevádzkového cashflow,
- Modul: Cieľ – stanovenie cieľa, plánovanie a metódy zostavenia výkazu cash flow,
- Modul: Finančná analýza – vzťah medzi účtovníctvom a cash flow, väzby medzi účtovnou závierkou a cash flow,
- Kontrola vs. Controlling –ako overiť správnosť predkladaného cash flow, ako predchádzať rizikám likvidity a chybám.
Komu je určený
všetkým majiteľom firiem a ich riadiacim pracovníkom, ktorí už dnes pociťujú nedostatok peňazí na rozvoj podnikania (tí ktorí ho nepociťujú by si mali dať skontrolovať účtovníctvo) a ich účtovníci (-čky), ktoré výkaz CASHFLOW zostavujú 1x ročne
Referencie
"Seminár obsiahol nielen teoretické informácie, ale aj príklady z praxe, čo hodnotím veľmi pozitívne."
"Poskytol to, čo som očákavala, dobré, jasné a názorne uviedol do problematiky."
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Ing. Peter Andrišin
Na Slovensku úspešne budoval a pomohol firmám v problémoch transformovať sa na ziskové spoločnosti, atraktívne pre zamestnancov. V čase krízy prispel k rozvoju viacerých obchodných spoločností zmenou stratégie, zmenou procesov, zavedením controllingu a dôslednej kontroly spolu s vytvorením nových atraktívnych produktov.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
9.8.2023
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
200 Eur
9.8.2023
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
250 Eur
6.10.2023
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
200 Eur
6.10.2023
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
250 Eur
1.12.2023
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
200 Eur
1.12.2023
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
250 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.