Seminár

Ako písať a štrukturovať texty

Tomáš Vatrt

Naučte sa povedať viac menej slovami a písať pre zaneprázdnených ľudí. Dajte svojej značke príbeh a začnite pracovať s osvedčenými trikmi na zvýšenie presvedčivosti a konverzie.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Ako písať a štrukturovať texty

  • Ako dať svojej značke príbeh.
  • Ako písať texty pre vašu webstránku alebo e-shop tak, aby zaujali… a hlavne predali.
  • Ako súvisí koncepcia webu s jeho štruktúrou podstránok.
  • Ako aplikovať triky na zvýšenie presvedčivosti do vášho textu.
  • Zásady štylistiky a grafickej úpravy textov na web.
  • Ako používať vhodné členenie textu do blokov (nadpisy a podnadpisy).
  • Ako sa vymýšľa slogan, motto, názov spoločnosti/doména.
  • Ako správne uviesť subject e-mailu tak, aby ho otvorilo viac ľudí.
  • Video obsah (prečo a ako ho tvoriť).
  • Ako pripraviť scenár k video prezentácii produktu/služby.
  • Základy obsahového a inbound marketingu.

Workshop je rozdelený do viacerých blokov, pomocou ktorých sa pokúsite získané poznatky aplikovať.

„Viem, že príbehy vzbudzujú pozornosť, zvedavosť, lepšie sa pamätajú a majú emocionálny charakter. Webstránka, krátky reklamný text, motion grafické video môžu mať svoj príbeh tiež.“

Komu je určený

všetkým čo ich daná téma zaujíma a aj tým, ktorý s touto problematikou pracujú každý deň

Harmonogram školenia: Ako písať a štrukturovať texty

8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 11:00 - prednáška
11:00 - 11:30 - prestávka
11:30 - 13:00 - prednáška


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Lektor školenia: Ako písať a štrukturovať texty

Tomáš Vatrt

Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Adbee, konzultačnej spoločnosti MINDWORX a Masterclass MINDWORX ACADEMY prednáša o témach ako stratégia komunikácie, behaviorálna ekonómia, zákaznícka skúsenosť a presvedčivý copywriting. Verí v spojenie behaviorálnej ekonómie marketingu a technologických inovácií pri riešení komplexných problémov.

Strategicky…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.