Webinár

WEBINÁR: Ako komunikovať s tímom v čase krízy

Vo webinári „Ako komunikovať s tímom v čase krízy“ sa dozviete, akých soft oblastí sa kríza dotýka. Čo prežíva manažér a tím. Dá sa kríza vnímať ako výzva pre manažérov? Objavia sa aj pozitíva?

Obsahová náplň

  • Ako komunikovať s tímom v čase krízy.
  • Čo prežíva manažér a tím.
  • Dá sa kríza vnímať ako výzva pre manažérov?
  • Objavia sa aj pozitíva?
  • Piliere a zásady komunikácie.
  • Akých manažérov firmy teraz potrebujú.
  • Uchopte komunikáciu s ľuďmi tak, aby bola užitočná a prospešná pre obe strany.

Komu je určený

manažérom, majiteľom, konateľom, riaditeľom, zamestnancom

Časový harmonogram

WEBINÁR: 9:00 - 10:30

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.