Webinár

WEBINÁR: Efektívne riadenie firmy v kríze, nie krízové riadenie

Na rozdiel od krízového manažmentu vás nebudeme na webinári pripravovať na riadenie krízových situácií vo firme, ukážeme praktické kroky, ako riadiť firmu v prostredí krízy.

Obsahová náplň

  • Rozdiel medzi riadením v kríze a krízovým riadením (pomerne veľký)
  • Firemná stratégia riadenia firmy
  • Identifikácia krízových faktorov a stanovenie ich závažnosti
  • Rozbor príčin, analýza dôsledkov a ich zvládanie
  • Riadenie v kríze a návrh opatrení: zodpovednosť, zdroje
  • Monitorovanie dôsledkov prijatých opatrení v podnikových procesoch

Komu je určený

Webinár je určený finančným riaditeľom, majiteľom, konateľom, ekonómom.

Časový harmonogram

HARMONOGRAM WEBINÁRA:

  • 9:00 - 12:00 - prednáška
  • 12:00 - 13:00 - obedová prestávka
  • 13:00 - 15:00 - prednáška

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.