Obsah školenia: TOP účtovné a daňové témy v roku 2025
- Reklama a sponzoring (účtovné a daňové aspekty reklamy, formy a spôsoby reklamy, reklamné predmety, výherné súťaže, webové stránky, zľavové poukážky, sponzoring, daňovo uznané výdavky, problematika DPH)
- Rezervy (účtovanie – tvorba, použitie a zrušenie, daňovo uznaná tvorba rezerv)
- Opravné položky a odpis pohľadávok (tvorba, zúčtovanie a zrušenie opravných položiek, daňové dôsledky, dlžníci v likvidácii, konkurze alebo reštrukturalizácii, dlžníci vymazaný z OR SR ex offo, účtovné a daňové dôsledky odpisu pohľadávky).
- Záväzky po splatnosti
- Oprava chýb minulých období
- Licencie vs. know how
- Dividendy a úroky
Komu je určený
Ekonóm, účtovník, záujemcovia o problematiku
Referencie
"Seminár bol veľmi dobrý, dostala som mnohé informácie, lektor bol kompetentný, zaujal svojimi príkladmi, mal záujem o informácie o účastníkoch."
"Najviac ma zaujala téma "Reklama" + Prednášajúci - schopnosť zaujať, jeho odbornosť, flexibilita a ochota odpovedať na otázky, ktoré s témou súviseli okrajovo. Celkový dojem zo seminára veľmi dobrý, predčil moje očakávania."
"Prednášajúci je odborník s praxou."
Harmonogram školenia: TOP účtovné a daňové témy v roku 2025
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: TOP účtovné a daňové témy v roku 2025
Ing. Andrej Dopjera
Senior Tax Consultant
Andrej Dopjera je daňový poradca a člen Slovenskej komory daňových poradcov. V roku 2015 vyštudoval odbor Daňovníctvo a daňové poradenstvo na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Má za sebou viac ako 9 rokov skúseností v oblasti daňového poradenstva, pričom sa zameriava najmä na daň z príjmov právnických osôb a DPH. V Accace…
Ing. Adriána Dzurendová
Tax Consultant
Adriána je súčasťou Accace tímu od roku 2017, kedy ako čerstvá absolventka Ekonomickej univerzity v Bratislave začala budovať svoju kariéru v daňovom poradenstve. Aktuálne na pozícii Tax Consultant poskytuje daňové poradenstvo klientom z rôznych oblastí, predovšetkým lokálnym aj zahraničným spoločnostiam v oblasti dane z príjmov a…
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.