Webinár

WEBINÁR: Špecifiká účtovania vo výrobnej spoločnosti v roku 2020

Účtujete vo výrobnej spoločnosti? V nadväznosti na aktuálnu legislatívu Vám lektorka poskytne na WEBINÁRI cenné informácie o zásobách spoločnosti a ich variantoch. Priblíži Vám aké sú výhody a nevýhody v spôsoboch ich oceňovania, ako mať prehľad pri organizácií skladu a v skladovom hospodárstve s využitím a aplikáciou v praxi.

Obsahová náplň

Počas kurzu kladieme veľký dôraz na praktické príklady, na základe ktorých si overujete nadobudnuté teoretické znalosti. Lektorka je audítorka, daňová poradkyňa a znalkyňa pre oblasť účtovníctva a daní, ktorá v praxi vykonáva spracovanie finančných analýz a podnikateľských zámerov.

  • Vymedzenie pojmu zásoby v slovenskej legislatíve.
  • Možnosti, varianty, úroveň a spôsob oceňovania:
    • zásob obstaraných externe,
    • zásob vytvorených vlastnou činnosťou,
    • zásob vytvorených vnútropodnikovou aktiváciou,
    • zásob drobného majetku.
  • Organizácia skladu a skladové hospodárstvo, možnosti a povinnosti vyplývajúce z legislatívy.
  • Podstata, povinnosti, rozdiely a možnosti spôsobu "A" a "B" evidencie zásob.
  • Analytická evidencia zásob, sklady, účtovanie priamo do spotreby, norma prirodzených úbytkov zásob.
  • Aktivácia vlastnej výroby a renovácia náhradných dielov.
  • Kalkulačný vzorec a jeho aplikácia a použitie v súlade s platnou legislatívou.
  • Nedokončená výroba, polotovary, výrobky.
  • Záručné opravy a reklamácie.
  • Preceňovanie zásob na sklade.
  • Opravné položky k zásobám.
  • Inventarizácia zásob, zúčtovanie inventarizačných rozdielov, interné predpisy účtovnej jednotky.
  • Účtovanie a oceňovanie zásob ku dňu inventarizácie a pri uzatváraní účtovných kníh.
  • Výnimky a zmeny oceňovania v súlade s novelizovaným zákonom o účtovníctve.
  • Vplyv novely zákona o dani z príjmov pri predaji zásob pod obstarávaciu cenu a vplyv na transformáciu výsledku hospodárenia na základ dane.

 

Komu je určený

Účtovníci, ekonómovia, pracovníci výroby, zamestnanci firiem, ktoré predávajú softwarové produkty pre výrobné spoločnosti.

Časový harmonogram

HARMONOGRAM WEBINÁRA:

  • 9:00 - 12:00 - prednáška
  • 12:00 - 13:00 - obedová prestávka
  • 13:00 - 15:00 - prednáška

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.