Webinár:
WEBINÁR: Bezproblémové vedenie účtovníctva v čase krízy

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 129 - EUR bez DPH, , zahŕňa pracovné materiály v on-line forme.

Doba trvania: 9:00 - 12:00

Téma

Na webinári vám predstavíme jednoduchý, ale efektívny a bezpečný model odskúšaný v praxi na viacerých firmách - ako poskytovať služby bez prerušenia.

termín

Momentálne nemáme na výber žiaden termín. Ak máte záujem o seminár na túto tému, napíšte nám cez kontaktný formulár.

Obsahová náplň webinára

  • Zrozumiteľná definícia pojmov (napr. čo je elektronická komunikácia)
  • Definícia požiadaviek zo strany klientov aj zo strany účtovníkov
  • E-učtovníctvo - univerzálny model (konkrétne príklady)
  • Proces komunikácie klient - účtovník
  • Otázky a odpovede

Máte otázky k tomuto webináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Popis

Účtovníkom, ktorí sa boja, či zvládnu pripraviť a podať daňové priznania ukážeme, ako poskytovať služby klientom bez prerušenia aj v čase karantény a iných nepredvídateľných udalostí. Predstavíme jednoduchý, ale efektívny a bezpečný model odskúšaný v praxi na viacerých firmách - ako poskytovať služby bez prerušenia.

Majiteľom firiem ukážeme spôsob, ako byť „nezávislý“ na účtovníkoch (najmä v prípade, ak sa ich rozhodnú vymeniť).

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Webinár je určený ekonómom, majiteľom, konateľom a účtovníkom.

Lektor

Ing. Peter Andrišin

Ing. Peter Andrišin

Skúsenosti s riadením firiem získal na rôznych pozíciách v medzinárodných aj slovenských firmách v priebehu viac ako 20 rokov. Na Slovensku úspešne budoval a pomohol firmám v problémoch transformovať sa na ziskové spoločnosti atraktívne pre zamestnancov. V čase krízy prispel k rozvoju viacerých obchodných spoločností zmenou stratégie, zmenou procesov, zavedením controllingu a dôslednej kontroly spolu s vytvorením nových atraktívnych produktov. Výsledky a postupy k ich dosiahnutiu prezentoval na viacerých medzinárodných konferenciách v Európe. Špecializuje sa na finančný manažment, no výrazné úspechy dosiahol v oblasti riadenia ľudí, projektového riadenia a manažmentu zmien.

Časový harmonogram

HARMONOGRAM WEBINÁRA:

  • 9:00 - 12:00 - prednáška
  • 12:00 - 13:00 - obedová prestávka
  • 13:00 - 15:00 - prednáška