Seminár:
WEBINÁR: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese?

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 129 - EUR bez DPH, , zahŕňa pracovné materiály v on-line forme.

Doba trvania: 9:00 - 12:00

Téma

Cieľom WEBINÁRA je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zúžitkujú v praxi.

termín

Počet seminárov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 30.4.2020
Miesto: audioseminár

Obsahová náplň školenia

Ak pracujete na reklamačnom oddelení alebo prevádzkujete e-shop, určite riešite reklamácie. Objasníme vám celú problematiku reklamácií, z pohľadu občianskeho aj obchodného práva.

  • Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
  • Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
  • Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
  • Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
  • Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia.
  • Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
  • Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
  • Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
  • Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
  • Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy a príklady.
  • Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
  • Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe.
  • Novinky v oblasti spotrebiteľského práva.

Máte otázky k tomuto semináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Popis

Cieľom WEBINÁRA je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zúžitkujú v praxi.

Od 1.2. 2016 nastali zmeny, ktoré priniesli ďalšie povinnosti pre podnikateľov v súvislosti s reklamačným konaním. Tieto zmeny platia pre e-shopy, ale aj pre všetkých podnikateľov, ktorí predávajú výrobky spotrebiteľom.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

E-shop, pracovníkom reklamačných oddelení firiem a obchodov, obchodným asistentom.

Lektor

Odborník z praxe

Odborník z praxe

Seminár vedie skúsený lektor z praxe. Meno bude zverejnené pred seminárom.

Časový harmonogram

WEBINÁR: 9.00 - 12.00

Termíny a prihlásenie - WEBINÁR: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese?

  • audioseminár
  • 30.4.2020
  • Odborník z praxe
  • 129,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Iné produkty k danej téme

Odborný portál:  Dotácie a verejné obstarávanie

Odborné publikácie:  Vedenie a riadenie s.r.o.