Obsahová náplň
Školenie vedie lektorka, ktorá má dlhoročnú prax vo verejnom obstarávaní. Kompetentne vysvetlí celý postup verejného obstarávania aj na príkladoch. Odpovie na vaše otázky a povie o skúsenostiach s uplatňovaním zákona v praxi.
- Smernice vo VO, príprava novely zákona o VO.
- Nové výnimky z postupov VO, definícia in-house zadávania zákaziek.
- Finančné limity, predpokladaná hodnota zákazky, predbežné trhové konzultácie.
- Centrálne VO, spoločné VO, cezhraničné VO.
- Zmena zmluvy a odstúpenie od zmluvy, evidencia referencií.
- Elektronická komunikácia.
- Nové postupy vo VO, rozdelenie na časti, zmiešané zákazky.
- Podmienky účasti a posúdenie ich splnenia, konflikt záujmov, JED.
- Opis predmetu zákazky, súťažné podklady, kritériá na vyhodnotenie ponúk, zábezpeka.
- Elektronický katalóg, dynamické nákupné systémy.
- Predkladanie a otváranie ponúk, vyhodnotenie ponúk.
- Uzavretie zmluvy, súčinnosť, register partnerov verejného sektora.
- Nové úpravy v jednotlivých postupoch VO (verejná/užšia súťaž, RKsZ, RKsZ, súťažný dialóg).
- Zadávanie podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou, elektronické trhovisko.
- Zverejňovacie povinnosti verejného obstarávateľa.
- Zoznamy vedené ÚVO – nové úpravy.
- Revízne postupy.
- Sankcie a prechodné ustanovenia.
Komu je určený
Záujemci a uchádzači o verejné obstarávanie, osoby pripravujúce žiadosti o účasť, ponuky, návrhy; osoby zostavujúce žiadosti o nápravu a námietky pre záujemcov, uchádzačov či účastníkov.
Referencie
"Seminár bol veľmi zaujímavý, obohacujúci so spätnou väzbou." DMG MORI Czech s.r.o., Trenčín
"Lektorka je veľmi erudovaná v danej oblasti. So seminárom som veľmi spokojný." Well management s.r.o., Bojnice
Lektor
Mgr. Martina Galabová
Špecialistka s dlhoročnou praxou vo verejnom obstarávaní, pôsobí na Ministerstve vnútra Slovenskej republiky ako metodik odboru verejného obstarávania. Pracovala tiež na Ministerstve financií SR v centrálnej finančnej a kontraktačnej jednotke a v súkromných spoločnostiach ako konzultantka pre verejné obstarávanie. Má bohaté skúsenosti s realizáciou…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
3.2.2021
ONLINE
Mgr. Martina Galabová
159 Eur
1.4.2021
Bratislava
Mgr. Martina Galabová
199 Eur
1.4.2021
ONLINE
Mgr. Martina Galabová
159 Eur
3.6.2021
Bratislava
Mgr. Martina Galabová
199 Eur
3.6.2021
ONLINE
Mgr. Martina Galabová
159 Eur
22.9.2021
Bratislava
Mgr. Martina Galabová
199 Eur
22.9.2021
ONLINE
Mgr. Martina Galabová
159 Eur
8.11.2021
ONLINE
Mgr. Martina Galabová
159 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.