Obsahová náplň
Úvod do Microsoft Outlook
- Úvod do Microsoft Outlook
- Čo je MS Outlook
- MS Outlook ako súčasť balíka MS Office
- Úloha MS Outlook vo firemnej komunikácii
- Základné princípy e-mailovej komunikácie
- Ako funguje e-mailová komunikácia
- Aký je rozdiel medzi komunikačným protokolom POP3, IMAP, SMTP
- Zoznámenie sa s prostredím MS Outlook
- Panel rýchly prístup a pás kariet s nástrojmi
- Prostredie na prácu s poštou
- Prostredie na prácu s kalendárom
- Prostredie na prácu s kontaktmi
- Prostredie na prácu s úlohami a poznámkami
Elektronická pošta
- Nastavenie pracovného prostredia v module Pošta
- Tabla priečinkov a obľúbené položky
- Tabla na čítanie
- Panel s úlohami, ľuďmi a kalendárom
- Vytvárame novú e-mail správu
- Ako vytvoriť novú e-mail správu
- Význam položiek Komu, Kópia, Skrytá kópia, Predmet
- Práca s prílohami – ako pripojiť prílohu k e-mail správe (rôzne typy súborov)
- Odoslanie pošty – čo vplýva na doručenie (nedoručenie), časté chybové správy
- Rozšírené možnosti formátovania obsahu e-mail správ – formátovaný vs. neformátovaný text
- Špeciálne funkcie: Opätovné doručenie, Potvrdenie o doručení, Potvrdenie o prečítaní, Odvolanie správy
- Práca s doručenou poštou
- Identifikácia doručenej pošty
- Odpovedať a preposlať e-mail správu
- Práca s prílohami – otváranie a ukladania
- Zoraďovanie a zoskupovanie e-mail správ
- Vyhľadávanie v e-mail správach
- Vyhľadávanie súvisiacich e-mail správ v rámci jednej konverzácie
- Organizácia pošty
- Správa vlastných priečinkov
- Triedenie správ – označovanie, premiestňovanie, vymazávanie
- Kategórie a ich využitie pri organizovaní pošty
- Vytvorenie jednoduchého pravidla
- Vytváranie a vkladanie podpisov do e-mail správ
Komu je určený
všetkým záujemcom
Časový harmonogram
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Andrej Ľupták
Andrej je absolventom gymnázia Jana Papánka v Bratislave. Univerzitné vzdelanie dosiahol v odbore Telekomunikácie na Fakulte elektrotechniky a informatiky. Ako IT špecialista pôsobil v spoločnostiach Sevitech, a. s., SEPS, a. s., či Tirex, s. r. o. Od roku 2014 sa venuje výhradne lektorskej a vzdelávacej činnosti.
Ako lektor vedie odborné IT kurzy…
Termíny a miesto konania
6.3.2023
ONLINE
Andrej Ľupták
80 Eur
6.3.2023
Bratislava
Andrej Ľupták
80 Eur
2.10.2023
ONLINE
Andrej Ľupták
80 Eur
2.10.2023
Bratislava
Andrej Ľupták
80 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.