Obsahová náplň
Kurz je rozdelených do piatich praktických workshopov:
- Celodenný workshop na tému Úvod do behaviorálnej ekonómie a princípov rozhodovania
- Psychológia spotrebiteľa a efektívny predaj
- Psychológia skvelej zákazníckej skúsenosti
- Ako písať a štrukturovať komunikáciu (texty)
- Ako pristupovať k návrhu produktu alebo služby
1. BEHAVIORÁLNA EKONÓMIA – ÚVOD A PRÍPADOVÉ ŠTÚDIE
Čo sú to behaviorálne vedy a prečo by mali marketing a obchod zaujímať? Čo majú marketing a behaviorálne vedy spoločné a čím sa líšia?
Prečo sa zúčastniť?
Tento workshop vám odhalí psychológiu nákupných rozhodnutí a ukáže vám, ako efektívnejšie komunikovať a predávať. Všetko, čo sa na workshope dozviete, je založené na prelomovom výskume z oblasti behaviorálnej ekonómie a zákazníckej psychológie.
Čo sa na workshope dozviete?
Pochopenie princípov rozhodovania a inšpiratívne prípadové štúdie.
- Ako sa vyvíjal náš mozog z pohľadu rozhodovania a argumentácie.
- Slow Brain vs Fast Brain a Left Brain vs Right Brain.
- Skratky v rozhodovaní a ako nad nimi získať kontrolu.
- 8 princípov rozhodovania, o ktorých by ste mali premýšlať každý deň.
- Inšpiratívne prípadové štúdie zo Slovenska aj zo sveta.
- Ako si vytvoriť plán, komunikačnú stratégiu a zadeliť úlohy správnym ľuďom.
2. PSYCHOLÓGIA SPOTREBITEĽA A EFEKTÍVNY PREDAJ
Krásne vizuály a produkty najvyššej kvality už v dnešnej dobe nestačia. Potrebujete bližšie pochopiť podvedomie svojich zákazníkov – ako sa rozhodujú a čo riadi ich správanie.
Tento workshop vám odhalí psychológiu nákupných rozhodnutí a ukáže vám, ako efektívnejšie komunikovať a predávať. Všetko, čo sa na workshope dozviete, je založené na prelomovom výskume z oblasti behaviorálnej ekonómie a psychológie spotrebiteľa.
Obsah
Workshop sleduje behaviorálne frameworky MINDSPACE, EAST a ADAPT. Predstavíme si celý proces adaptácie behaviorálnej ekonómie do praxe + relevantné prípadové štúdie.
Povieme si niečo o tom, prečo komunikácia značky začína už pri návrhu produktu alebo služby. Marketing nie je o predávaní niečoho, čo ľudia nechcú.
- Positioning & Branding
- Golden Circle (Why, How, What and for Whom)
- Príklady a prípadové štúdie: Harley Davidson, Tesla, Apple, Patagonia, Ocean CleanUp
- Ako na odstránenie neistôt pred komunikovaním benefitov?
3. PSYCHOLÓGIA SKVELEJ ZÁKAZNÍCKEJ SKÚSENOSTI
Zákaznícka skúsenosť predstavuje subjektívne vnímanie kvality interakcie s vašou spoločnosťou. Keďže vnímanie je subjektívne, vieme ho formovať. Musíme však pochopiť psychologické sily, ktoré ho riadia.
Skvelá zákaznícka skúsenosť by nemala byť o snahe z času na čas predčiť očakávania zákazníka a potom to zdieľať na sociálnych sieťach. Naučíte sa, ako budovať skvelú zákaznícku skúsenosť bez toho, aby ste do nej museli investovať tisícky eur.
- Nikdy nedosiahnete skvelú zákaznícku skúsenosť, je to proces neustáleho zlepšovania.
- Sociálne siete urobili zo zákazníckej skúsenosti nevyhnutnú súčasť marketingu.
- Zákaznícka skúsenosť nie je merateľná, je subjektívna a tak k nej treba pristupovať.
Obsah:
Prevedieme vás analýzou reálneho stavu, od praktických a nutných krokov až po hranie sa s detailmi a vytváranie wow efektu.
- Skutočnosť vs želaný stav zákazníckej skúsenosti značky.
- Poznáte celú mozaiku detailov, ktoré môžu ovplyvniť rozmýšľanie zákazníkov?
- Ako odstrániť prekážky, ktoré bránia zákazníkom urobiť rozhodnutie?
- Vnímaná námaha, neistota a iné faktory, ktoré spôsobujú negatívne zážitky.
- Psychológia čakania.
- Návrh zákazníckeho zážitku, ako na to?
4. AKO PÍSAŤ A ŠTRUKTÚROVAŤ TEXTY
Naučte sa povedať viac menej slovami a písať pre zaneprázdnených ľudí. Dajte svojej značke príbeh a začnite pracovať s osvedčenými trikmi na zvýšenie presvedčivosti a konverzie.
Zúčastnite sa workshopu na tému copywriting a pochopte pravidlá štruktúrovania textov pre vašu komunikáciu. Pripravujete slogan, scenár pre video alebo obsah webstránky? Slová a poradie, v akom sú informácie podané, robia veľký rozdiel vo výsledku. Posvietime si na nadpisy a podnadpisy. Práve to sú najdôležitejšie texty v tlačených aj online materiáloch, pretože sú často to jediné, čo čitateľ zachytí.
Obsah
- Ako dať svojej značke príbeh.
- Ako písať texty pre vašu webstránku alebo e-shop tak, aby zaujali… a hlavne predali.
- Ako súvisí koncepcia webu s jeho štruktúrou podstránok.
- Ako aplikovať triky na zvýšenie presvedčivosti do vášho textu.
- Zásady štylistiky a grafickej úpravy textov na web.
- Ako používať vhodné členenie textu do blokov (nadpisy a podnadpisy).
- Ako sa vymýšľa slogan, motto, názov spoločnosti/doména.
- Ako správne uviesť subject e-mailu tak, aby ho otvorilo viac ľudí.
- Video obsah (prečo a ako ho tvoriť).
- Ako pripraviť scenár k video prezentácii produktu/služby.
- Základy obsahového a inbound marketingu.
Workshop je rozdelený do viacerých blokov, pomocou ktorých sa pokúsite získané poznatky aplikovať.
„Viem, že príbehy vzbudzujú pozornosť, zvedavosť, lepšie sa pamätajú a majú emocionálny charakter. Webstránka, krátky reklamný text, motion grafické video môžu mať svoj príbeh tiež.“
5. AKO PRISTUPOVAŤ K NÁVRHU PRODUKTU
Kontext a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často rovnako dôležité ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac, ako si myslíme.
Dáme vám súbor okamžite aplikovateľných nástrojov. Navrhujte produkt vedome s poznatkami o tom, ako ho správne komunikovať. Nastavte správny positioning vášho produktu a značky.
Obsah:
- 7 základných psychologických princípov efektívneho presviedčania zákazníkov.
- Čo je rozhodovací proces a rozhodovací kontext a ako ich využiť vo svoj prospech.
- Čo odrádza zákazníka od kúpy a ako to zmeniť.
- Ako aplikovať poznatky z psychológie spotrebiteľa do prezentácie produktu, pricingu, zákazníckej skúsenosti.
- Ako urobiť malé zmeny v cenách, ktoré ovplyvnia preferencie zákazníkov o desiatky percent.
Ako pridanie zjavne nevýhodného produktu do ponuky môže zdvojnásobiť vaše tržby. - Ako popis produktu ovplyvňuje vnímanie jeho hodnoty.
- Kedy je „zdarma“ účinné a kedy vám poškodí (prečo treba byť opatrný s darčekmi).
Komu je určený
Workshop je vhodný nielen pre ľudí z oblasti marketingu, social media, PR, tvorby obsahu, správcov webstránok a e-shopov, ale aj produktových manažérov a pracovníkov zákazníckeho servisu.
Takisto je určený predajcom, obchodným zástupcom, ako aj manažérom, majiteľom menších a stredných firiem a každému, kto prichádza do styku so zákazníkmi.
Ďalej marketérom, majiteľom e-shopov a iných online projektov, majiteľom a marketérom firiem, profesionálom z PR, reklamných a mediálnych agentúr.
A hlavne tým, ktorých nebaví prichádzať o tisíce eur pre nesprávne prezentovanie svojej spoločnosti, jej produktov, služieb a výhod.
Ak chcete držať krok s dobou a posunúť svoj marketing a predaj na vyššiu úroveň vďaka pochopeniu rozhodovacích procesov vašich zákazníkov, ste na správnom mieste.
Časový harmonogram
Harmonogram:
- Celodenný workshop na tému Úvod do behaviorálnej ekonómie a princípov rozhodovania – (9.00 – 16.00) - 7.10.2021
- Psychológia spotrebiteľa a efektívny predaj – (9.00 – 13.00) - 14.10.2021
- Psychológia skvelej zákazníckej skúsenosti – (9.00 – 13.00) - 21.10.2021
- Ako písať a štruktúrovať komunikáciu (texty) – (9.00 – 13.00) - 28.10.2021
- Ako pristupovať k návrhu produktu alebo služby – (9.00 – 13.00) - 4.11.2021
Workshop:
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 12.00 workshop
- 12.00 – 13.00 obed
- 13.00 – 16.00 workshop
Workshopy:
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 12.00 workshop
- 12.00 – 13.00 obed
Výhody kurzu
Všetko, čo sa dozviete, je založené na výskume z najlepších univerzít sveta. Od Harvardu až po Oxford ekonómovia skúmajú, čo vplýva na rozhodovanie zákazníkov. My vám predstavíme ich najdôležitejšie poznatky z oblasti pricingu a ukážeme, ako ich môžete ihneď aplikovať do vášho biznisu. Naučené poznatky budeme priamo na workshope spoločne aplikovať do vašej komunikácie.
Lektor
Tomáš Vatrt
Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Adbee, konzultačnej spoločnosti MINDWORX a Masterclass MINDWORX ACADEMY prednáša o témach ako stratégia komunikácie, behaviorálna ekonómia, zákaznícka skúsenosť a presvedčivý copywriting. Verí v spojenie behaviorálnej ekonómie marketingu a technologických inovácií pri riešení komplexných problémov.
Strategicky…
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.