Obsah školenia: Profesionálna asistentka
Osobnosť a profesionálna komunikácia asistentky
- Osobnosť, kompetencie a vyžadovaný profil asistentky, sekretárky
- Sebapoznanie, odhalenie silných a slabých stránok vlastnej osobnosti, vytváranie pozitívneho prvého dojmu
- Profesionálna a efektívna komunikácia v práci asistentky (verbálna aj neverbálna: správanie, oblečenie a vizáž, úprava priestoru)
- Asertívne techniky zvládania agresívnych a manipulatívnych výrokov
- Vedieť požiadať o láskavosť, odmietnuť požiadavku, uplatniť nárok a pod.
- Dávanie a prijímanie spätnej väzby, práca s oprávnenou i neoprávnenou kritikou
- Listová, mailová a telefonická komunikácia
Spoločenská a biznis etiketa v práci asistentky
- Pravidlá dávania prednosti, dôležitosť neverbálnej komunikácie a prvého dojmu
- Čo patrí do prvého dojmu
- Verbálne a neverbálne pozdravy, podávanie rúk, bozky a dotyky v práci
- Pravidlá oslovovania, používanie akademických titulov a hodností, kto je pani a kto slečna
- Pravidlá a spôsoby predstavovania
- Kto navrhuje tykanie a kedy si môžeme „povykať“
- Práca s vizitkami, skratky na vizitkách, čo je in a čo je out
- Ako správne zostaviť zasadací poriadok pri pracovnej návšteve, rokovaní a na spoločenské podujatia
- Prijímanie pracovných návštev a povinnosti asistentky pri pracovných stretnutiach
- Príprava a výzdoba rokovacej miestnosti, používanie vlajok
- Prijímanie a vítanie návštev, konverzácia
- Podávanie občerstvenia, čo sa nesmie objaviť na rokovacom stole
- Výber, odovzdávanie, prijímanie darov a kvetov v súlade s etiketou
- Odprevádzanie návštev, vhodné a nevhodné spôsoby rozlúčky s obchodným partnerom
- Príprava a organizácia spoločenských podujatí
- Práca s pozvánkami, skratky a dress code na pozvánkach
- Etiketa hostiteľa a hosťa
- Najčastejšie prehrešky na spoločenských podujatiach
- Odlišnosti spoločenskej etikety a protokolu vo svete
- Imidž asistentky, základy vhodného obliekania sa do práce a na spoločenské podujatia
Organizácia práce a sebariadenie asistentky
- Identifikácia individuálnych zlodejov času a spôsoby ich eliminácie
- Stanovovanie priorít podľa dôležitosti a naliehavosti
- Ako neprokrastinovať a zvyšovať výkon v súlade s individuálnym biorytmom
- Sebariadenie a zvyšovanie odolnosti voči stresu
- Prvá pomoc v stresových situáciách
- Štýly riešenia konfliktov a ich konštruktívne uplatňovanie v záťažových situáciách
- Ostatné podľa požiadaviek klientov
Komu je určený
Školenie je určené vedúcim sekretariátu, office manažérom, asistentkám. Všetkým, ktorí chcú dobre zvládnuť vedenie administratívy, firemnú kultúru a naučiť sa reprezentovať svoju spoločnosť.
Harmonogram školenia: Profesionálna asistentka
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Profesionálna asistentka
PhDr. Tatiana Lesayová
Od roku 1995 až doteraz pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam ako je: sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie, zvládanie záťažových…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.