Seminár

Profesionálna asistentka

PhDr. Tatiana Lesayová

Naučte sa všetko potrebné pre profesionálne vystupovanie a komunikáciu asistentky. Organizujte svoju prácu a dosiahnite skvelé výsledky. Spoznajte spoločenskú a biznis etiketu.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Profesionálna asistentka

Osobnosť a profesionálna komunikácia asistentky

  • Osobnosť, kompetencie a vyžadovaný profil asistentky, sekretárky
  • Sebapoznanie, odhalenie silných a slabých stránok vlastnej osobnosti, vytváranie pozitívneho prvého dojmu
  • Profesionálna a efektívna komunikácia v práci asistentky (verbálna aj neverbálna: správanie, oblečenie a vizáž, úprava priestoru)
  • Asertívne techniky zvládania agresívnych a manipulatívnych výrokov
  • Vedieť  požiadať o láskavosť, odmietnuť požiadavku, uplatniť nárok a pod.
  • Dávanie a prijímanie spätnej väzby, práca s oprávnenou i neoprávnenou kritikou
  • Listová,  mailová a telefonická komunikácia

Spoločenská a biznis etiketa v práci asistentky

  • Pravidlá dávania prednosti, dôležitosť neverbálnej komunikácie a prvého dojmu
    • Čo patrí do prvého dojmu
    • Verbálne a neverbálne pozdravy, podávanie rúk, bozky a dotyky v práci
    • Pravidlá oslovovania, používanie akademických titulov a hodností, kto je pani a kto slečna
    • Pravidlá a spôsoby predstavovania
    • Kto navrhuje tykanie a kedy si môžeme „povykať“
  • Práca s vizitkami, skratky na vizitkách, čo je in a čo je out
  • Ako správne zostaviť zasadací poriadok pri pracovnej návšteve, rokovaní a na spoločenské podujatia
  • Prijímanie pracovných návštev a povinnosti asistentky pri pracovných stretnutiach
    • Príprava a výzdoba rokovacej miestnosti, používanie vlajok
    • Prijímanie a vítanie návštev, konverzácia
    • Podávanie občerstvenia, čo sa nesmie objaviť na rokovacom stole
    • Výber, odovzdávanie, prijímanie darov a kvetov v súlade s etiketou
    • Odprevádzanie návštev, vhodné a nevhodné spôsoby rozlúčky s obchodným partnerom
  • Príprava a organizácia spoločenských podujatí
    • Práca s pozvánkami, skratky a dress code na pozvánkach
    • Etiketa hostiteľa a hosťa
    • Najčastejšie prehrešky na spoločenských podujatiach
  • Odlišnosti spoločenskej etikety a protokolu vo svete
  •  Imidž asistentky, základy vhodného obliekania sa do práce a na spoločenské podujatia

Organizácia práce a sebariadenie asistentky

  • Identifikácia individuálnych zlodejov času a spôsoby ich eliminácie
  • Stanovovanie priorít podľa dôležitosti a naliehavosti
  • Ako neprokrastinovať a zvyšovať výkon v súlade s individuálnym biorytmom
  • Sebariadenie a zvyšovanie odolnosti voči stresu
  • Prvá pomoc v stresových situáciách
  • Štýly riešenia konfliktov a ich konštruktívne uplatňovanie v záťažových situáciách
  • Ostatné podľa požiadaviek klientov

Komu je určený

Školenie je určené vedúcim sekretariátu, office manažérom, asistentkám. Všetkým, ktorí chcú dobre zvládnuť vedenie administratívy, firemnú kultúru a naučiť sa reprezentovať svoju spoločnosť.

Harmonogram školenia: Profesionálna asistentka

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Profesionálna asistentka

PhDr. Tatiana Lesayová

Od roku 1995 až doteraz pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam ako je: sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie,  zvládanie záťažových…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.