Obsahová náplň
1. deň
Úvod do e-mailovej komunikácie v MS Outlook (6.3.2023, 2.10.2023)
Zorientujete sa v MS Outlook. Počas kurzu vám lektor podrobne predstaví prostredie. Naučíte sa poštu vytvárať a organizovať ju tak, aby ste boli efektívny.
Úvod do Microsoft Outlook
- Úvod do Microsoft Outlook
- Čo je MS Outlook
- MS Outlook ako súčasť balíka MS Office
- Úloha MS Outlook vo firemnej komunikácii
- Základné princípy e-mailovej komunikácie
- Ako funguje e-mailová komunikácia
- Aký je rozdiel medzi komunikačným protokolom POP3, IMAP, SMTP
- Zoznámenie sa s prostredím MS Outlook
- Panel rýchly prístup a pás kariet s nástrojmi
- Prostredie na prácu s poštou
- Prostredie na prácu s kalendárom
- Prostredie na prácu s kontaktmi
- Prostredie na prácu s úlohami a poznámkami
Elektronická pošta
- Nastavenie pracovného prostredia v module Pošta
- Tabla priečinkov a obľúbené položky
- Tabla na čítanie
- Panel s úlohami, ľuďmi a kalendárom
- Vytvárame novú e-mail správu
- Ako vytvoriť novú e-mail správu
- Význam položiek Komu, Kópia, Skrytá kópia, Predmet
- Práca s prílohami – ako pripojiť prílohu k e-mail správe (rôzne typy súborov)
- Odoslanie pošty – čo vplýva na doručenie (nedoručenie), časté chybové správy
- Rozšírené možnosti formátovania obsahu e-mail správ – formátovaný vs. neformátovaný text
- Špeciálne funkcie: Opätovné doručenie, Potvrdenie o doručení, Potvrdenie o prečítaní, Odvolanie správy
- Práca s doručenou poštou
- Identifikácia doručenej pošty
- Odpovedať a preposlať e-mail správu
- Práca s prílohami – otváranie a ukladania
- Zoraďovanie a zoskupovanie e-mail správ
- Vyhľadávanie v e-mail správach
- Vyhľadávanie súvisiacich e-mail správ v rámci jednej konverzácie
- Organizácia pošty
- Správa vlastných priečinkov
- Triedenie správ – označovanie, premiestňovanie, vymazávanie
- Kategórie a ich využitie pri organizovaní pošty
- Vytvorenie jednoduchého pravidla
- Vytváranie a vkladanie podpisov do e-mail správ
2. deň
Základná práca s kontaktmi, kalendárom, úlohami, tlač (13.3.2023, 9.10.2023)
Pracujete s MS Outlook ako profesionál. Naučíte sa vytvárať a organizovať svoje kontakty. Využívate všetky možnosti kalendára, ako aj ďalšie možnosti, ktoré MS Outlook ponúka na zefektívnenie vašej práce.
Kontakty
- Vytvorenie kontaktu
- Pracovné prostredie modulu Kontakty
- Ako vytvoriť a uložiť kontakt
- Vypĺňanie kontaktných polí pri vytváraní kontaktu
- Pripojenie externých súborov ku kontaktu
- Vytvorenie a pripojenie vizitky k e-mail správe
- Organizácia kontaktov
- Vytvorenie skupiny kontaktov
- Zoznam kontaktov a rôzne možnosti zobrazenia
- Vyhľadávanie a zoraďovanie kontaktov
- Vlastné priečinky kontaktov
- Organizácia kontaktov vo vlastných priečinkoch
- Adresná kniha
- Čo je adresná kniha kontaktov
- Využitie adresnej knihy pri práci s e-mail správami
Kalendár
- Zoznámenie sa s kalendárom
- Možnosti využitia kalendára v MS Outlook – čo všetko môžeme plánovať
- Pracovné prostredie modulu Kalendár
- Základné nastavenie prostredia: rozsah pracovného času/týždňa, farebná schéma, atď.
- Vkladanie udalostí do kalendára
- Nová plánovaná činnosť a nastavenie jej parametrov
- Opakovaná plánovaná činnosť
- Vytvorenie celodennej udalosti, rozdiel medzi plánovanou činnosťou a udalosťou
- Úlohy
- Pracovné prostredie modulu Úlohy
- Vytvorenie novej úlohy
- Nastavenie pripomenutia a opakovania úlohy
- Úlohy a e-mailové správy
- Správa úloh
Ďalšie možnosti MS Outlook
- Práca s poznámkami
- Vytvorenie novej poznámky
- Organizácia poznámok
- Tlač
- Možnosti tlače MS Outlook
- Tlač zoznamu e-mailov a obsahu e-mailov
Komu je určený
všetkým záujemcom
Časový harmonogram
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Andrej Ľupták
Andrej je absolventom gymnázia Jana Papánka v Bratislave. Univerzitné vzdelanie dosiahol v odbore Telekomunikácie na Fakulte elektrotechniky a informatiky. Ako IT špecialista pôsobil v spoločnostiach Sevitech, a. s., SEPS, a. s., či Tirex, s. r. o. Od roku 2014 sa venuje výhradne lektorskej a vzdelávacej činnosti.
Ako lektor vedie odborné IT kurzy…
Termíny a miesto konania
2.10. – 9.10.2023
ONLINE
Andrej Ľupták
160 Eur
2.10. – 9.10.2023
Bratislava
Andrej Ľupták
160 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.