Obsahová náplň
Zmeny od 25.5.2018 v právnej úprave:
- zmena úpravy v prenose osobných údajov do tretích krajín alebo medzinárodným organizáciám
- súhlas zákazníka
- kódexy správania a certifikácie
- informačný systém osobných údajov marketing e-shopu
- oznamovacia povinnosť a evidenčná povinnosť prevádzkovateľa e-shopu
- komunikácia s Úradom
- zákazník e-shopu ako dotknutá osoba
- nastavenie bezpečnosti spracúvania osobných údajov v e-shope
- aspekty prevádzkovania e-shopu v súvislosti s ochranou osobných údajov: šablóna e-shopu, webhosting e–shopu, technická podpora poskytovaná prevádzkovateľovi e-shopu tretím subjektom
- Súťaže organizované prevádzkovateľom e-shopu
- praktické skúsenosti a odporúčania k prijatiu a vypracovaniu potrebnej dokumentácie
Komu je určený
prevádzkovateľom e-shopov, webových stránok, IP sektor a pod.
Časový harmonogram
- 08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
- 09:00 – 11:00 prednáška
- 11:00 – 11:15 prestávka na občerstvenie
- 11:15 – 13:00 prednáška a diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.