Seminár:
Najlepšia asistentka – pravá ruka nadriadeného

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 165 - EUR bez DPH, zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celej doby kurzu a plnohodnotný obed.

Doba trvania: 1-dňový praktický seminár, trvanie 8.30-16.00

Téma

Prototypom dokonalej asistentky nie je vymyslený robot, ale výkonná, praktická, reprezentatívna a spoľahlivá pravá ruka každého šéfa.

termín

Počet seminárov k dispozícií : 2
Najbližší termín: 9.4.2019
Miesto: Bratislava

Obsahová náplň školenia

  • Prvý dojem a imidž recepcie a sekretariátu.
  • Pravidlá dohodnutia stretnutia pre nadriadeného.
  • Správna telefonická komunikácia.
  • Uvádzanie návštev.
  • Občerstvenie pre návštevy.
  • Vzdanie úcty návštevám.
  • Prednostné poradia - chodba, výťah, schody, vstupovanie do miestnosti.
  • Základný balíček zdvorilého správania v administratíve (biznis protokol).
  • Ohľaduplnosť na pracovisku.
  • Formálne a neformálne biznis oblečenie, doplnky, celková úprava vzhľadu.
  • Úprava kancelárie.

Máte otázky k tomuto semináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Popis

Školenie Vás oboznámi so správnou etiketou, s osobným a firemným imidžom a v  neposlednom rade Vám priblíži a objasní kompetencie.

Osvojte si zručnosti zo spoločenskej etikety a biznis protokolu a naučte sa ako správne riadiť pracovný čas nadriadeného. Získate aj tipy ako s prehľadom riadiť sekretariát a splniť požiadavky na profesionálnu asistentku či sekretárku.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Osobné asistentky, sekretárky, office manažérky.

Lektor

Mgr. Miriam Miková

Mgr. Miriam Miková

Profesionálna lektorka a poradkyňa. Počas svojej kariéry pracovala na mnohých projektoch vzdelávania dospelých a mládeže, tvorby odborných publikácií i rôznorodej žurnalistickej práce. V súčasnosti sa špecializuje na výukové programy v oblasti spoločenskej etikety, stolovania, imidžu a prvého dojmu, na poradenstvo týkajúce sa biznisu, diplomatického protokolu a na vzdelávanie zamerané na komunikačné schopnosti, asertivitu, prezentačné zručnosti a v neposlednom rade písomný styk.

Referencie

"Seminár ma veľmi zaujal, bola som príjemne prekvapená kvalitou a úrovňou workshopu.
Seminár splnil moje očakávania, bol veľmi hodnotný a obsahovo zaujímavý - pani lektorka Miková si ho veľmi dobre pripravila..." 
EMPIRIA

"Účasť na seminári "Najlepšia asistentka" mi poskytol nový pohľad na prácu, ktorú už vykonávam niekoľko rokov. Dozvedela som sa veľa nových informácií, ktoré dúfam, budem čoskoro môcť aplikovať aj do praxe. Pani Mgr. Miková odprezentovala danú tému naozaj veľmi starostlivo. Páčilo sa mi, že v rámci jednotlivých častí prednášky uvádzala príklady zo svojej osobnej skúsenosti, a to seriózne, ale aj vtipné." Výskumný ústav zváračský, z.z.p.o.

Časový harmonogram

  • 08:30 – 09:00  registrácia účastníkov
  • 09:00 – 12:00  prednáška
  • 12:00 – 13:00  obed
  • 13:00 – 16:00  prednáška a diskusia



*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Termíny a prihlásenie - Najlepšia asistentka – pravá ruka nadriadeného

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • 9.4.2019
  • Mgr. Miriam Miková
  • 165,00 EUR + DPH
Input:
  • 4.10.2019
  • Mgr. Miriam Miková
  • 165,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Iné produkty k danej téme

Odborný portál:  O senioroch

Odborné publikácie:  Vedenie a riadenie s.r.o.