Obsahová náplň
- Prečo použiť myšlienkové mapy pri tvorení a implementácii stratégie?
- Ako efektívne vytvoriť stratégiu firmy pomocou myšlienkových máp?
- Zapojenie tímov do tvorby myšlienkových máp.
- Mozgové hemisféry a myšlienkové mapy.
- Kreatívne techniky a myšlienkové mapy.
- Od myšlienky k realizácii. Pravidlo 3xI.
- Nástroje pre myšlienkové mapy.
- Špeciálna schémy myšlienkových máp pre efektívne podnikanie.
- Vision board
- Ishikawa diagram
- SWOT analýza
- 5 x Prečo.
- Myšlienkové mapy a brainstorming.
- Myšlienkové mapy a Paretovo pravidlo.
- Myšlienkové mapy a riadenie zmien.
- Čo a ako môžem riešiť pomocou myšlienkových máp?
Čo sú to myšlienkové mapy?
Myšlienková mapa je užitočný nástroj pre našu produktivitu. Termín "myšlienková mapa" pochádza od kanadského psychológa Tonyho Buzan, ktorý skúmal možnosti zvýšenia výkonnosti mozgu a fixáciu viet a znakov. Ľudský mozog nie je počítač, princípy fungovania sú z jeho pohľadu úplne odlišné. Kým počítač funguje iba lineárne (jednostranne), mozog okrem lineárneho spôsobu pracuje tak, že prepája pojmy a myšlienky s ďalšími - porovnáva ich, začleňuje, zlučuje. Tieto asociácie hrajú kľúčovú úlohu takmer u všetkých mentálnych funkcií a práce sa slovami ako takými nie sú žiadnou výnimkou.
Na základe svojich výskumov dospel T. Buzan k názoru, že si poznatky ukladáme do pamäte vo forme "trsov", a práve od nich sa nakoniec vyvinula grafická podoba metódy nazývanej myšlienková mapa. Sústava týchto "trsov" je vysoko individuálna, čo odráža neopakovateľné osobitosti každého človeka. Je overené, že používaním myšlienkových máp stúpa produktivita trikrát až päťkrát. Myšlienkové mapy sú dobrým nástrojom pri opise alebo hľadanie definícií rôznych problémov, pri ich analýze, pri plánovaní akcií, príprave prezentácie, hľadanie argumentov pre rôzne projekty.
Komu je určený
Seminár je určený podnikateľom, manažérom a vedúcim pracovníkom
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Ing. Tomáš Gřešek
Zakladateľ a spolumajiteľ niekoľkých úspešných firiem. Od roku 1996 sa venuje lektorskej, vzdelávacej a poradenskej činnosti. V súčasnej dobe pôsobí ako lektor, tréner a poradca najmä v oblasti strategického riadenia firiem, lean manažmentu, riadenia obchodu, riadenia ľudských zdrojov a rozvoja osobnostného potenciálu. Vyvinul a metodicky spracoval…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.