Seminár

Moderný predaj – princípy a stratégie (ako predávať aj v ťažkých časoch)

Martin Mišík

Cieľom školenia je priviesť účastníkov k porozumeniu zmien, ktoré sa udiali v oblasti predaja za posledné roky a ukázať im cestu, ako byť úspešný aj čase, keď je trh nasýtený a zákazníci už majú takmer všetko vyriešené.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Moderný predaj – princípy a stratégie (ako predávať aj v ťažkých časoch)

  • Aké zmeny „postihli“ svet obchodu za posledné roky
  • Aké sú 3 hlavné úlohy predajcu v súčasnosti
  • Čo znamená „hodnota pre zákazníka“
  • Aký by mal byť konečný cieľ obchodníka/firmy u každého zákazníka
  • Čím zaujať zákazníka, ktorý už má svojho dodávateľa
  • Na čo sa predajca musí vždy zamerať ako na prvú vec
  • Aká je nutná podmienka toho, aby malo zmysel niečo ponúkať
  • Ako ovplyvniť nákupné požiadavky zákazníka
  • Ako odlíšiť svoju ponuku od konkurenčnej, aby to nebolo iba o cene
  • Ako zvýšiť ochotu zákazníka ísť do nejakej zmeny
  • Ktoré dva presviedčacie „nástroje“ sú v predaji najúčinnejšie
  • Ako zladiť predajný proces s nákupným uvažovaním zákazníka
  • Čo urobiť, ak som požiadaný o cenovú ponuku a v hre je viac dodávateľov
  • Aké kroky by mali nasledovať po kúpe
  • Ako udržať „na linke“ zákazníka, ktorý ešte nie je pripravený na kúpu

Komu je určený

Seminár je určený majiteľom a manažérom predaja, pričom im odporúčame, aby sa školenia zúčastnili spolu so svojimi obchodníkmi. Inak sa budú niektoré zmeny vo firme veľmi ťažko presadzovať, pretože im nebudú rozumieť.

Harmonogram školenia: Moderný predaj – princípy a stratégie (ako predávať aj v ťažkých časoch)

08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 12:00 prednáška
12:00 – 13:00 obed
13:00 – 13:50 prednáška
13:50 – 14:00 prestáva
14:00 – 16:00 prednáška a diskusia

Lektor školenia: Moderný predaj – princípy a stratégie (ako predávať aj v ťažkých časoch)

Martin Mišík

Konzultant a školiteľ predaja s viac ako 20-ročnou praxou v obchode. Študuje moderné trendy v predaji a aplikuje ich do každodennej praxe. Vyškolil už viac ako 12.000 predajcov a dodnes vedie 10-členný obchodný tím vo firme, ktorá sa počas jeho pôsobenia stala a už niekoľko rokov si udržiava pozíciu lídra vo svojom segmente. 

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.