Seminár

Etiketa v praxi

PhDr. Tatiana Lesayová

Účastníci získajú najnovšie informácie o všeobecne prijateľných zásadách biznis etikety a spoločenskej etikety v praxi,  v záujme sebavedomého profesionálneho reprezentovania seba a organizácie na rôznych podujatiach pracovného a spoločenského charakteru.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Etiketa v praxi

  • Kategórie spoločenskej významnosti, pravidlá dávania prednosti, vybrané pravidlá diplomatického protokolu
  • Prednostné poradie pri rôznych pracovných a spoločenských príležitostiach
  • Prvý a posledný dojem, ako ich nepokaziť, význam verbálnej i neverbálnej komunikácie (reč tela, komunikácia predmetmi, farbami, činmi)
  • Pozdravy, podávanie rúk, bozky pri stretnutiach, oslovovanie v osobnej a dištančnej komunikácii (akademické tituly, hodnosti, slečna/pani),   predstavovanie seba a druhých, tykanie a vykanie
  • Pracovné stretnutia, typy pracovných stretnutí, priebeh: vítanie návštev, predstavovanie sa, práca s vizitkami, zasadací poriadok, ponúkanie občerstvenia, ukončenie a rozlúčenie sa s návštevami, čomu sa vyhnúť
  • Multikultúrne pracovné stretnutia, čo je potrebné vopred vedieť a zabezpečiť
  • Efektívna písomná, telefonická, elektronická komunikácia a ich psychologická účinnosť
  • Pravidlá zostavovania rokovacieho zasadacieho poriadku  
  • Obliekanie sa do práce (formálne, neformálne), nové prvky v klasickej elegancii u mužov a žien, čo sa zmenilo, vizáž, doplnky, čomu sa vyhnúť
  • Pracovné spoločenské podujatia (biznis raňajky, branč, obed, večierky, párty)
  • Služobné cesty, konferencie, online mítingy – vhodné a nevhodné prvky
  • Práca s pozvánkami, čítanie pozvánok (prenosné, neprenosné), skratky na pozvánkach, odpovede na pozvanie, dress code
  • Spoločenské podujatia, typy, priebeh, úloha hostiteľa, zostavovanie zasadacieho poriadku, príhovory, prípitok, small talk, správanie sa, najčastejšie prehrešky a ako im predísť
  • Stolovanie, správanie sa pri stole, nehody a čo je tabu
  • Účasť na spoločenských podujatiach, obliekanie sa, vhodné darčeky a dary, kvety a kytice -  kedy a aké sú vhodné
  • Ostatné podľa požiadaviek účastníkov
  • Význam prvého dojmu
  • Verbálne a neverbálne pozdravenie, reč tela
  • Podávanie rúk, bozky
  • Vhodné oslovovanie, akademické tituly a hodnosti, rozdiel v oslovovaní slečna a pani
  • Spôsoby predstavovania sa
  • Tykanie a vykanie
  • Používanie vizitiek podľa protokolu, skratky a ich význam
  • Zasadací poriadok pri pracovnej návšteve, rokovaní a pri spoločenských podujatiach
  • Rokovacia miestnosť, občerstvenie
  • Small talk, prípitok a príhovor
  • Výber, odovzdávanie, prijímanie darov a kvetov podľa zásad protokolu
  • Ukončenie rokovania, rozlúčka s obchodným partnerom
  • Spoločenské podujatia – formy a ich charakteristika
  • Príprava a organizácia spoločenských podujatí
  • Pozvánky, čo má pozvánka obsahovať
  • Etiketa hostiteľa a hosťa
  • Najčastejšie prehrešky na spoločenských podujatiach
  • Telefonická komunikácia z pohľadu pravidiel správania sa
  • Etiketa na služobnej ceste
  • Zasadací poriadok v aute
  • Odlišnosti spoločenskej etikety a protokolu v krajinách Európy, Ázie, USA
  • Imidž osobnosti, základy vhodného obliekania
  • Nové trendy v obliekaní

Komu je určený

všetkým záujemcom o danú problematiku

Harmonogram školenia: Etiketa v praxi

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Etiketa v praxi

PhDr. Tatiana Lesayová

Od roku 1995 až doteraz pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam ako je: sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie,  zvládanie záťažových…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.