Konferencia

HeRo 2021 - HR efektívne a odborne - 2. ročník

4 dňová online konferencia (19. 5. - 20. 5. 2021 a 26. 5. - 27. 5. 2021)

6 blokov - 30 TOP prednášok - 21 spíkrov

Pandémia zmenila pracovné procesy takmer vo všetkých odvetviach. Oddelenia ľudských zdrojov sa museli vysporiadať s novými a nečakanými úlohami. HR lídri sa museli prispôsobiť aktuálnej situácii, ale zároveň musia myslieť, ako bude vyzerať život vo firmách po pandémii.

Aktuálne výzvy, zmeny a trendy v roku 2021

ONLINE je nový NORMÁL - AGILITA - RECRUITING - WELLBEING - BENEFITY - LEGISLATÍVA A TRH PRÁCE

Rezervujte si posledné dve májové stredy a štvrtky a odmeňte sa online konferenciou, ktorá Vás bude baviť.

Nepotrebujete byť online celý deň. Stačia vám 4 dopoludnia a počas online konferencie získate prehľad o aktuálnych témach, nastupujúcich trendoch a zmenách pre personalistov v novej dobe onlajnovej.

Vynikajúci tím lektorov, trendové prednášky a hlavne zaručené cenné informácie pre vašu prax.

Online konferencia je určená najmä pre vedúcich pracovníkov, lídrov, riaditeľov, majiteľov firiem a personalistov. 

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Časový harmonogram

Časový harmonogram

1. DEŇ - 19.5.2021 - ONLINE JE NOVÝ NORMÁL| AGILITA

      • 08:30 – 08:50

        Otvorenie virtuálnej miestnosti

      • 08:50 – 09:00

        Otvorenie online konferencie moderátorom - začiatok online konferencie

      • 09:00 – 11:30

        I. BLOK - Online je nový normál

      • 09:00 – 09:20

        Martina Georgievová, Develor Slovakia

        Spolupráca virtuálnych tímov

      • 09:20 – 09:40

        Ján Dubnička, SATISFACTORY

        Ako na náročné rozhovory v online prostredí

      • 09:40 – 10:00

        Martina Georgievová, Develor Slovakia

        Angažovanosť zamestnancov

      • 10:00 – 10:15

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 10:15 – 10:25

        Prestávka

      • 10:25 – 10:45

        Oliver Šimko, Luducrafts

        Ako podporiť tímového ducha v dobe home office – ako sa dá využiť gamifikácia

      • 10:45 – 11:00

        Zuzana Štrbáková, Edifiers

        Jazykové vzdelávanie v dobe onlajnovej – nečakané benefity

      • 11:00 – 11:30

        Ivana Miklovič, GtoG

        Ako excelentne zvládnuť hodnotiace rozhovory v online prostredí

      • 11:30 – 11:45

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 11:45 – 12:15

        Prestávka

      • 12:15 – 14:00

        II. BLOK - Agilita

      • 12:15 – 13:45

        Diana Rusnáková

        Prečo je agilita dôležitá a ako organizáciu zmeniť

      • 13:45 – 14:00

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 14:00

        Ukončenie 1. dňa online konferencie

2. DEŇ - 20.5.2021 - RECRUITING 2021

      • 08:30 – 08:50

        Otvorenie virtuálnej miestnosti

      • 08:50 – 09:00

        Otvorenie 2. dňa online konferencie moderátorom - začiatok 2. dňa online konferencie

      • 08:50 – 14:00

        III. BLOK - Recruiting 2021

      • 09:00 – 09:20

        Jozef Tokár, H.R.OMADA

        Nový normál pre recruitment alebo ako na výber zamestnancov v roku 2021

      • 9:20 – 9:40

        Eva Šnircová

        Kde hľadať nových zamestnancov (zmeny pracovného zaradenia)

      • 09:40 – 10:10

        Ivana Brutenič, LinkedInstrategie.sk

        LinkedIn – novinky v recruitingu na rok 2021

      • 10:10 – 10:25

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 10:25 – 10:35

        Prestávka

      • 10:35 – 10:50

        Jozef Tokár, H.R.OMADA

        Ako efektívne napísať inzerát na pracovnú ponuku

      • 10:50 – 11:05

        Tomáš Brezničan, MinReviu

        Referencie – ako najspoľahlivejší zdroj informácií

      • 11:05 – 11:25

        Peter Pašek, Accace

        Agentúry dočasného zamestnávania – ako efektívne získať zamestnancov

      • 11:25 – 11:45

        Eva Šnircová

        Keď sa zo zamestnanca stane manažér

      • 11:45 – 12:00

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 12:00 – 12:30

        Prestávka

      • 12:30 – 12:50

        Adam Vreský, Datacruit

        Možnosti digitalizácie HR procesov v oblasti náboru kandidátov

      • 12:50 – 13:10

        Oliver Šimko, Luducrafts

        Ako využiť gamifikáciu v recruitingu

      • 13:10 – 13:30

        Martin Jakubek

        Mýty a fakty o metódach výberu zamestnancov

      • 13:30 – 13:50

        Peter Vilem

        Digitálne personálne oddelenie v každom prehliadači pre každého zamestnanca

      • 13:50 – 14:00

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 14:00

        Ukončenie 2. dňa online konferencie

3. DEŇ - 26.5.2021 - DUŠEVNÉ ZDRAVIE ZAMESTNANCOV

      • 08:30 – 08:50

        Otvorenie virtuálnej miestnosti

      • 08:50 – 09:00

        Otvorenie 3. dňa online konferencie moderátorom - začiatok 3. dňa online konferencie

      • 09:00 – 12:00

        IV. BLOK - Duševné zdravie zamestnancov

      • 09:00 – 09:20

        Martin Miller, Ars Viae

        Wellbeing v práci (z domu)

      • 09:20 – 09:40

        Katarína Potúčková, koucpreteba.sk

        Prečo a ako sa majú firmy venovať prevencii vyhorenia u zamestnancov

      • 09:40 – 10:00

        Eva Šnircová

        Nesprávni ľudia na správnom mieste, správni ľudia na nesprávnom mieste

      • 10:00 – 10:15

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 10:15 – 10:25

        Prestávka

      • 10:25 – 10:45

        Martin Jakubek

        Toxické osobnosti na pracovisku

      • 10:45 – 11:05

        Andrej Vršanský, Liga za duševné zdravie

        Koalícia firiem za duševné zdravie – prečo Liga za duševné zdravie spája firmy

      • 11:05 – 11:25

        Katarína Potúčková, koucpreteba.sk

        Rola mentálneho zdravia v rozvoji zamestnancov

      • 11:25 – 11:40

        Pavol Chovan, Union zdravotná poisťovňa

        Starostlivosť o zdravie zamestnancov počas pandémie

      • 11:40 – 12:00

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 12:00

        Ukončenie 3. dňa online konferencie

4. DEŇ - 27.5.2021 - AKTUÁLNA LEGISLATÍVA A TRH PRÁCE| ZAMESTNANECKÉ BENEFITY V ROKU 2021

      • 08:30 – 08:50

        Otvorenie virtuálnej miestnosti

      • 08:50 – 09:00

        Otvorenie 4. dňa online konferencie moderátorom - začiatok 4. dňa online konferencie

      • 09:00 – 10:30

        V. BLOK - Aktuálna legislatíva a trh práce

      • 09:00 – 09:20

        Ako sa zmenil trh práce počas pandémie a aké sú očakávania uchádzačov

      • 09:20 – 10:00

        Lucia Sabová Danková

        Najdôležitejšie zmeny v zákonníku práce v roku 2021

      • 10:00 – 10:20

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 10:20 – 10:30

        Prestávka

      • 10:30 – 12:00

        VI. BLOK - Zamestnanecké benefity v roku 2021

      • 10:30 – 10:50

        Martina Georgievová, Develor Slovakia

        Meranie výkonu zamestnancov a benefity

      • 10:50 – 11:05

        Zuzana Baloghová, Lidl Slovensko

        Príklad systému benefitov

      • 11:05 – 11:20

        Andrea Poláková, Martina Gallovičová, Pixel Federation

        Ako sme refreshli systém benefitov pre zdravšie telo a hlavu a do vzdelávania (nechtiac) pridali psychohygienu

      • 11:20 – 11:40

        Peter Pašek, Accace

        Benefity a stravovanie zamestnancov – čo môže a nemôže byť daňovo uznané

      • 11:40 – 12:00

        Diskusia - čas pre Vaše otázky

      • 12:00

        Ukončenie online konferencie HERO 2021

Komu je určený

Online konferencia je určená najmä pre vedúcich pracovníkov, HR lídrov, riaditeľov, majiteľov firiem, personalistov, manažérov ľudských zdrojov a všetkým záujemcom o uvedenú problematiku.

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

Miesto konania

ONLINE PRENOS

Lektori

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/sem_k89/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.