Konferencia:
HeRo 2020 - HR efektívne a odborne

Trvanie konferencie: 2-dňová konferencia

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 450 - EUR bez DPH, , zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celej doby konferencie a plnohodnotný obed.

Doba trvania: 10.00-17.30, 9.00-14.00

Téma

HeRo 2020 - konferencia venovaná problematike získavania zamestnancov, ale aj tomu, ako zamestnancov vo firme udržať a motivovať. Budeme hovoriť o tom, ako pracovať s ľudským potenciálom, ako nájsť kvalitných ľudí, ako urobiť všetko pre udržanie svojich zamestnancov. Ako zmeniť zamestnancov na lojálnych zamestnancov, ktorí veria značke, pre ktorú pracujú? Ako pracovať s rôznymi generáciami či ako riešiť konfliktné situácie na pracovisku? Vynikajúci tím lektorov, trendové prednášky prepojené s legislatívnymi témami a hlavne zaručené cenné informácie pre vašu prax.

termín

Najbližší termín: 21.9.2020 - 22.9.2020
Najbližší garantovaný termín: 21.9.2020, Miesto: Modra

Program konferencie

1. DEŇ

    • 10:00 – 10:30

      Registrácia účastníkov s občerstvením

    • 10:30 – 10:35

      Otvorenie konferencie

    • 10:35 – 11:15

      I. BLOK - Legislatíva a vývoj na trhu

    • 10:35 – 10:50

      Zdeňka Dvoranová

      Najvýraznejšie zmeny v zákonníku práce pre rok 2020

    • 10:50 – 11:05

      Michal Batis

      Mzdový prieskum slovenského trhu - aké sú očakávania uchádzačov o zamestnanie

    • 11:05 – 11:15

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 11:15 – 12:35

      II. BLOK - Ako hľadať zamestnancov

    • 11:15 – 11:45

      Ivana Brutenič, Exact Recruitment

      LinkedIN – efektívny nástroj pri vyhľadávaní zamestnancov

    • 11:45 – 12:05

      Tatiana Lessayová

      Ako získať vhodného zamestnanca - psychologické knowhow personalistov a riadiacich pracovníkov

    • 12:05 – 12:25

      Matej Šucha

      Ako preniknúť do podvedomia vašich kandidátov - Fascinujúca behaviorálna ekonómia a jej využitie v recruitingu

    • 12:25 – 12:35

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 12:35 – 13:35

      Obed

    • 13:35 – 15:05

      III. BLOK - Ako si udržať zamestnancov

    • 13:35 – 13:55

      Ján Dubnička, Satisfactory

      Ako si v spoločnosti udržať mileniálov

    • 13:55 – 14:15

      Lucia Rabatinová

      Je rodič na materskej dobrý zamestnanec?

    • 14:15 – 14:35

      Katarína Milová

      Love branding – buzzword alebo účinný spôsob na udržanie lojality zamestnancov?

    • 14:35 – 14:55

      Oliver Šimko

      Gamifikácia a jej využitie v HR procesoch

    • 14:55 – 15:05

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 15:05 – 16:10

      IV. BLOK - Zamestnanecké benefity

    • 15:05 – 15:25

      Zdeňka Dvoranová

      Sociálny fond a benefity– čo znamenajú pre firmu z daňového a účtovného pohľadu, čo nové nás čaká v roku 2020

    • 15:25 – 15:45

      Mgr. Zuzana Štrbáková

      Jazykové vzdelávanie zamestnancov – luxus, alebo nevyhnutnosť?

    • 15:45 – 16:00

      Lenka Paluchová

      Zamestnanecké benefity z pohľadu zákona o dani z príjmov

    • 16:00 – 16:10

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 16:10 – 16:25

      Prestávka s občerstvením

    • 16:25 – 17:55

      V. BLOK - Firemná kultúra

    • 16:25 – 16:45

      Katarína Potúčková

      Úloha firemnej kultúry v budovaní lojality voči zamestnávateľovi

    • 16:45 – 17:05

      Tatiana Lessayová

      Formálnosť v obliekaní a vplyv na výkonnosť a správanie zamestnancov

    • 17:05 – 17:25

      Ľubica Takáčová

      Aký vplyv má charakter a zostava tímov na firemnú kultúru?

    • 17:25 – 17:45

      Michal Kišša

      Budovanie firemnej kultúry cez CSR projekty

    • 17:45 – 17:55

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 19:00 – 20:00

      Večera

    • 20:00 – 21:00

      Večerný program

2. DEŇ

    • 9:00 – 11:10

      VI. BLOK - Témy, o ktorých sa málo hovorí

    • 9:00 – 9:30

      Martina Štulrajterová

      Mobbing, bossing, staffing. Ako na konflikty na pracovisku?

    • 9:30 – 9:45

      Zdeňka Dvoranová

      Zásada rovnakého zaobchádzania, diskriminácia z pohľadu zákonníka práce

    • 9:45 – 10:05

      Martin Jakubek

      Toxické osobnosti na pracovisku

    • 10:05 – 10:20

      Zdeňka Dvoranová

      Ako sa rozlúčiť s neprispôsobivým zamestnancom z pohľadu zákonníka práce – prípadová štúdia

    • 10:20 – 10:40

      Zuzana Motúzová

      Monitorovanie zamestnancov – kam až môže zamestnávateľ zájsť

    • 10:40 – 11:00

      Ľubica Takáčová

      Citlivá téma výmeny generácií vo firmách

    • 11:00 – 11:10

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 11:10 – 11:20

      Prestávka s občerstvením

    • 11:20 – 12:10

      VII. BLOK - Komunikácia

    • 11:20 – 12:00

      Ján Dubnička, Satisfactory

      Komunikačná inteligencia - vedomá komunikácia

    • 12:00 – 12:10

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 12:10 – 13:00

      VIII. BLOK - Multikultúrne vzťahy

    • 12:10 – 12:30

      Veronika Laginová, Fajbee

      Všetky aspekty prijatia zamestnanca z tretej krajiny

    • 12:30 – 12:50

      Eva Gáboríková

      Medzikultúrna spolupráca: dôvod prečo vznikajú pracovné konflikty a zamestnanci opúšťajú firmu

    • 12:50 – 13:00

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 13:00 – 13:10

      Tombola a ukončenie konferencie

    • 13:10 – 14:00

      Obed

Máte otázky k tejto konferencii?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Sprievodný program

Tombola

tombola

Popis

Získať kvalitného človeka nie je ľahké.  Motivujte svojich zamestnancov a objavte v nich skrytý potenciál. Len spokojný zamestnanec môže byť pre Vašu spoločnosť prínosom.

HeRo 2020 - konferencia venovaná problematike získavania zamestnancov, ale aj tomu, ako zamestnancov vo firme udržať a motivovať.

Z prednášok si odnesiete konkrétne poznatky. Trendové prednášky sú prepojené s legislatívnymi témami. Získate teda prehľad i zaručené cenné informácie pre vašu prax.

Budeme hovoriť o tom, ako pracovať s ľudským potenciálom, ako nájsť kvalitných ľudí a  ako aj v čase recesie urobiť všetko pre udržanie svojich zamestnancov. Viete, ako zmeniť zamestnancov na lojálnych zamestnancov, ktorí veria značke, pre ktorú pracujú? Ako pracovať s rôznymi generáciami či ako riešiť konfliktné situácie na pracovisku?

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Vedúci pracovníci, lídri, riaditelia, majitelia firiem, personalisti, HR manažéri, kouči, recruiteri.

Lektori

Mgr. Zuzana Motúzová

Mgr. Zuzana Motúzová

Ako advokát pôsobí v oblasti práva duševného vlastníctva, práva informačných technológií a obchodného práva. Právo vyštudovala na Právnickej fakulte Masarykovej univerzity v Brne, kde sa začína jej záujem o počítačové právo. Ako právnik sa zaujíma o technológie a svoje poznatky a znalosti z oblasti IT procesov aplikuje na zmluvné vzťahy.

Zameriava sa na progresívne metódy riešenia obchodných vzťahov v oblasti informačných technológií, najmä na problematiku zmlúv a obchodných rokovaní. Jej hlavnou metódou je hľadanie najlepších právnych a zároveň obchodných riešení problémov klientov a aplikácia win - win riešení.

JUDr. Zdeňka Dvoranová

JUDr. Zdeňka Dvoranová

Špecialista na pracovné právo  s  dlhoročnou praxou v tejto oblasti, lektorka. Vyštudovala Právnickú fakultu UK, Bratislava – právo. Absolvovala postgraduálne štúdium, Právnická fakulta  Univerzita Karlova, Praha, ČR – pracovné právo, právo sociálneho zabezpečenia, personálna práca a postgraduálne štúdium, Právnická fakulta Univerzita Komenského Bratislava – pracovné právo a sociálne zabezpečenie. Pracovala ako právnička, neskôr ako HR Manager a následne pracovala ako expert v oblasti pracovného práva  a práva sociálneho zabezpečenia, niekoľko období bola vedená na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Bratislava a vykonávala činnosť sprostredkovateľa a rozhodcu na riešenie kolektívnych sporov podľa zákona o kolektívnom vyjednávaní. 

Ivana Brutenič

Ivana Brutenič

Ivana pred dvanástimi rokmi, počas štúdia na Ekonomickej univerzite, založila konzultačnú spoločnosť EXACT RECRUITMENT a je zakladateľkou projektu LINKEDINSTRATEGIE.sk. 

Má 16 ročnú prax v oblasti výberov. Svojim klientom buduje silné osobné a firemné značky pomocou efektívnych LinkedIn stratégií, vedie LinkedIn workshopy a prednášky. Neustále prináša novinky v oblasti LinkedInu v médiách. Jej články ste videli v médiách Forbes, Trend, Sme, Profit, Instore, Hospodárske noviny. Zisk Manažment a iných. Získala ocenenie Najlepší prejav lektora podľa hodnotení účastníkov školení MVA.

Študovala Obchod a Marketing, je doktorkou ekonomických vied. Vo svojich LinkedIn službách kombinuje zručnosti vyhľadávania, s obchodnými a marketingovými znalosťami a vzdelaním. V roku 2017 sa stala odborným garantom a organizátorom konferencie Trend LinkedIn Academy pripravenou v spolupráci s vydavateľstvom týždenníka Trend.  

LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/in/ivanabrutenic/

Veronika Laginová

Veronika Laginová

Veronika študovala na Ekonomickej univerzite v Bratislave. V súčasnosti pôsobí ako konateľka v spoločnosti Fajbee, s. r. o. Zameriava sa na asistenciu pri získaní všetkých prechodných druhov pobytu, trvalého a dlhodobého pobytu - pomoc pri hľadaní ubytovania pre cudzincov - poskytovanie poradenstva v oblasti relokácie a imigrácie cudzincov na území SR - asistencia pri získaní víz pre cudzincov alebo občanov SR do zahraničia.

Michal Batis

Michal Batis

Už 10 rokov sa naplno venuje recruitmentu. Jeho meno sa spája najmä so značkou Grafton (Branch Manager, Grafton, Slovakia, s. r. o.). Po kariére konzultanta sa začal venovať riadeniu tímov a procesov v recruitment organizácii. V súčasnosti  vedie Bratislavskú pobočku Graftonu. Jeho Bratislavský tím sa venuje hlavne oblastiam ako Engineering, Finance, SSC a IT.  V posledných rokoch sa intenzívne venuje novým trendom v nábore zamestnancov a neustále hľadá nové spôsoby ako sa prispôsobiť meniacemu sa trhu práce. Jeho silnou stránkou je time management a schopnosť efektívne riadiť procesy a ľudí. Riadi sa mottom: „Zamestnanci sú vždy na prvom mieste. Spôsob akým sa staráte o svojich zamestnancov je spôsob akým sa oni postarajú o Vašich klientov“

PhDr. Tatiana Lesayová

PhDr. Tatiana Lesayová

Od roku 1995 až doteraz pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam ako je: sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie,  zvládanie záťažových a emočne náročných situácií a problémov, riešenie konfliktov a vedenie vyjednávania, prezentačné zručnosti, stratégie a techniky na zvyšovanie životnej spokojnosti a  Work Life Balance, manažérske kompetencie, diplomatický protokol, spoločenská a biznis etiketa.

Je absolventkou štúdia psychológie a pedagogiky na MGPI v Moskve. Počas rokov 1993 až 1995 pracovala na projekte PHARE Reštrukturalizácia trhu práce (výber zamestnania a voľba povolania) s nemeckými, dánskymi a francúzskymi partnermi. V roku 2004 absolvovala tréning pre  AC a DC zamerané na hodnotenie a rozvoj pracovníkov v Belgicku a mnohé ďalšie. Je certifikovanou terapeutkou na metódu PSYCH-K, Liečebné kódy podľa Alexa Loyda a NLP.

Pracovala vo viacerých manažérskych pozíciách, bola výkonnou riaditeľkou personálnej spoločnosti APPEL Infowork a neskôr riaditeľkou personálnej spoločnosti ASMEA a ASMEA SQ s. r. o.

Referencie v oblasti individuálneho osobného rozvoja  a manažérskych kompetencií:

Volkswagen, a. s., Slovnaft a. s., SPP a. s., HB Reavis, Duslo Šaľa a. s., DS Systems s. r. o., Hyundai Motor Czech s. r. o., Natur Pack a. s., Allianz Slovenská poisťovňa a. s., Kancelária prezidenta SR, Národná rada SR, Úrad vlády SR, Ministerstvo zahraničných vecí SR, Ministerstvo financií SR, Ministerstvo hospodárstva SR, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Inštitút pre verejnú správu, Sociálna poisťovňa a. s. a ďalšie. 

Ľubica Takáčová

Ľubica Takáčová

20 rokov pracuje v oblasti manažérskeho vzdelávania, rozvoja tímov a celostného osobného rozvoja. Pracovala v korporátnych spoločnostiach od trénerskej po manažérsku pozíciu v projektoch s európskym pôsobením. Posledných 13 rokov rozvíja vlastnú spoločnosť Life Up, v rámci ktorej buduje s tímom skúsených profesionálov podpornú platformu pre firemné vzdelávacie programy. Študovala na Slovensku, v Nemecku, absolvovala niekoľko zahraničných študijných aj pracovných pobytov a medzinárodný koučovací výcvik ICF. Je autorkou kreatívnych sebakoučovacích nástrojov (Selfcoaching cards for Managers a TEAM CARDS), ktoré v posledných rokoch používajú koučovia, tréneri, personalisti, ale aj manažéri v 15 krajinách Európy. Verí, že neustály ľudský rozvoj a vzdelávanie zlepšujú kvalitu života vo všetkých oblastiach. Podnecuje ostatných k neustálemu učeniu sa a sebauvedomeniu nezávisle od veku alebo spôsobu života. Aj vďaka tomuto presvedčeniu je spoluzakladateľkou Občianskeho združenia V prúde života, ktorého cieľom je osobnostný rozvoj ľudí zo znevýhodnených skupín. Koučuje jednotlivcov, prevažne manažérov vo vyšších, výkonných a strategických pozíciách. Práca s tímami na rôznych úrovniach, inšpirácie a možnosti v oblasti tímovej dynamiky ju podnecujú k neustálej zvedavosti, pozorovaniu a štúdiu.

Ako sama o sebe rada hovorí: Je hlavne ženou, matkou, manželkou, tiež podporovateľkou kolegov a hodnotných projektov, ale predovšetkým vášnivou pozorovateľkou života. Venuje sa rada aj skupinovému fungovaniu prírodných druhov, ktoré pomáhajú ľuďom lepšie chápať tímové dynamiky, foteniu, filmovej hudbe, tancu a športu.

Ján Dubnička

Ján Dubnička

Je komunikačný stratég, medzinárodne certifikovaný brain based coach a zakladateľ vzdelávacej spoločnosti SATISFACTORY. Venuje sa komunikačnej inteligencii a vedomej komunikácii, rozvoju lídrov a tímov. 

Mgr. Zuzana Štrbáková

Mgr. Zuzana Štrbáková

Mgr. Zuzana Štrbáková CELTA, lektorka a spoluzakladateľka Edifiers s.r.o.

Vyštudovala anglický jazyk a psychológiu na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského. Počas štúdia sa špecializovala na psycholingvistiku a venovala sa problematike vzniku komunikačných bariér v jazykovom vzdelávaní dospelých. Má viac ako 20 rokov skúseností s vyučovaním anglického jazyka vo firemnom prostredí, kde viedla aj komunikačné tréningy zamestnancov. Ďalšie odborné vzdelanie získala v Brightone, vo Veľkej Británii, kde niekoľko rokov pôsobila ako lektorka v jazykovej škole.

Je spoluzakladateľkou a spolumajiteľkou spoločnosti Edifiers s.r.o., kde sa špecializuje na odbornú angličtinu a tvorbu nových kurzov, školení a didaktických materiálov.

Eva Gáboríková

Eva Gáboríková

Ako konzultant medzikultúrnej obchodnej komunikácie vedie konzultácie a tréningy ako riešiť medzikultúrne pracovné problémy, prekonávať komunikačné bariéry a kultúrne nedorozumenia v biznise. Na Slovensku, v Európe, USA a Ázii spolupracuje s firmami, ktoré pripravujú svojich lídrov a tímy na zvládnutie kultúrnych rozdielov, efektívnu spoluprácu s kolegami z iných kultúr a pochopenie kultúrnych osobitostí zákazníkov v iných krajinách. V roku 2016 a 2018 získala Great Award v New Yorku v konkurencii konzultantov z USA, Ázie a Európy. Viac o jej profesionálnej činnosti na www.evagaborikova.eu

Mgr. Katarína Potúčková ACC

Mgr. Katarína Potúčková ACC

Vyštudovala psychológiu na Filozofickej fakulte UK v Bratislave, so zameraním na pracovnú a poradenskú psychológiu. Pracovala na HR oddeleniach v IT sektore, bankovníctve a poisťovníctve. Venovala sa recruitingu, hodnoteniu zamestnancov, motivácii a talent manažmentu. Od ukončenia medzinárodnej certifikácie v koučovaní (ACC, člen International Coach Federation) sa aktívne venuje profesionálnemu koučovaniu. Sprevádza najmä manažérov v ich osobnom rozvoji. Pomáha im nastaviť fungujúcu spoluprácu, otvorenú komunikáciu a následne ako v tíme pracovať so spätnou väzbou. 

S kolegyňou sa venuje tímovému koučovaniu so zameraním na zlepšenie komunikácie v tímoch. Je spoluautorkou workshopov vedených koučovacím spôsobom "Poďte zatočiť s burnoutom!" a "Po čom ženy na materskej túžia".

Mám muža a tri deti. Popri práci a rodine spolupracuje s Change for Slovakia (podporovateľka), s Nexteriou (guide pre Nexteria leadership academy) a je mentorkou v mentoringovom programe Wake Up pre stredoškolákov.

PhDr. Martin Jakubek PhD.

PhDr. Martin Jakubek PhD.

Je absolventom štúdia psychológie na FFUK Bratislava v r. 1986, v rovnakom roku mu bol udelený PhDr. Od r. 1987 pedagogicky a výskumne pôsobí na Katedre psychológie FFUK Bratislava, v poslednom období v pozícii odborného asistenta.  V roku 2008 získal titul PhD. Jeho pedagogická činnosť je rôznorodá, vyučuje predmety ako z okruhu základných psychologických disciplín (všeobecná psychológia: pociťovanie a vnímanie, pamäť a pozornosť; experimentálna psychológia), tak aj  spomedzi aplikovaných psychologických disciplín (psychológia trhu a reklamy, výber zamestnancov psychologickými prostriedkami,  aplikovaná štatistika v psychológii), na tieto oblasti sa sústreďujú aj jeho výskumné záujmy. Publikuje práce, ktorých spoločným menovateľom je problematika osobnosti človeka, jej postihovania najmä  v súvislosti s pracovným správaním. Viedol vyše 50 diplomových a bakalárskych prác, väčšinou na svojej materskej fakulte, ale aj na iných univerzitách.  Popri svojom pôsobení v akademickej  oblasti pôsobí už 25 rokov ako nezávislý konzultant pre oblasť riadenia a rozvoja ľudských zdrojov, je vlastníkom firmy Mayako Business Consulting, ktorá sa špecializuje najmä na problematiku výberu zamestnancov.  Medzi jeho klientov patria špičkové slovenské i európske spoločnosti.

Matej Šucha

Matej Šucha

Všetci v oblasti marketingu hľadajú ďalšiu veľkú vec - ďalší parný stroj. Niečo, čo zvýši výnosy a produktivitu 5-10 krát. Matej verí, že ďalšou veľkou vecou nebudú technológie, ale psychológia.
Matej je zakladateľom MINDWORX, jedinečnej konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonómii v oblastiach ako marketing, predaj, HR a zmena správania.
Téme behaviorálnej ekonómie sa začal venovať už počas štúdia na Kodanskej univerzite v Dánsku a ETH Zürich vo Švajčiarsku. Po získaní skúseností v roku 2015 odišiel z podnikového sveta a plne sa venoval MINDWORX. V súčasnosti poskytujú poradenstvo bankám, poisťovniam, telekomunikačnému priemyslu a mnohým ďalším.

Matejov posledný pokus je prvý online kurz svojho druhu: Psychológia a behaviorálna ekonómia v marketingu, kde spolupracoval s najväčšími menami z tejto oblasti - Sam Tatam a Rory Sutherland. 

Oliver Šimko

Oliver Šimko

Oliver Šimko je zakladateľom a hlavným gamifikačným dizajnérom v Luducrafts - štúdiu, ktorého core business je poskytovať na mieru robenú gamifikáciu, nastavenú pre potreby a ciele klientov. V jeho portfóliu je spolupráca s veľkými spoločnosťami ako Microsoft Slovakia, ale aj práca so start-upmi či neziskovými organizáciami. Svoju kariéru rozvíjal v Kalifornskom Enterprise Gamification Consultancy. Tu si osvojil poznatky ohľadom aplikovania herných princípov do vnútra organizácií a naučil sa sústrediť na analýzu a identifikovanie potrieb klienta. Nadobudnuté skúsenosti sa rozhodol priniesť a rozvíjať na Slovensku. 

Katarína Milová

Katarína Milová

Srdcom športovkyňa, psychologička a HR -istka, starajúca sa o ľudí v Sygicu, ich spokojnosť a angažovanosť. Vyštudovala psychológiu na Karlovej univerzite v Prahe, a hoci vyskúšala prácu aj s klinickými pacientmi, vždy tiahla smerom k organizačnej psychológii. V priebehu svojej praxe ako konzultantka pomáhala firmám nastavovať rozvojové programy, realizovala skupinové aj individuálne tréningy, pracovala s psychodiagnostikou, potom sa presunula do interného HR, kde nastavovala procesy v celom Employee Lifecycle. Dnes je jej Lovebrandom Sygic, kde ako súčasť HR tímu pomáha vytvárať miesto, kde ľudia pracujú s radosťou.

Lucia Rabatinová

Lucia Rabatinová

V roku 2010 ukončila Ekonomickú Univerzitu v Bratislave. Počas štúdia pracovala tri roky v IBM ISC na HR, odkiaľ odišla na študijný pobyt do Španielska. Po návrate začala pracovať pre CURAPROX, kde pôsobí od roku 2009. V CURAPROX ešte ako študentka viedla osvetové predstavenie Zubná hliadka. Neskôr sa venovala rozbehu maloobchodného predaja, CURAPROX Smile Shopov.

Od roku 2012 sa plnohodnotne venuje marketingu a študentom zubného lekárstva v rámci projektu Dental Alarm.

Martina Štulrajterová

Martina Štulrajterová

Absolvovala štúdium práva na Univerzite Komenského v Bratislave. Právnické, organizačné a komunikačné zručnosti nadobúdala a rozvíjala praxou v zahraničných aj slovenských advokátskych kanceláriách, v máji 2003 úspešne zložila advokátske skúšky. Následne prijala ponuku manažérskej pozície v jednej z TOP slovenských bánk, kde v pozíciách v priamej riadiacej pôsobnosti predstavenstva pôsobila takmer 15 rokov. Od roku 2017 sa venuje poradenstvu, facilitácii a mediácii ako efektívnej metóde riešenia konfliktov.

Michal Kišša

Michal Kišša

Michal Kišša pracuje ako výkonný riaditeľ Nadácie Pontis a ako strategický poradca pre združenie zodpovedných firiem Business Leaders Forum. Združenie BLF už 16 rokov motivuje firmy, aby implementovali zodpovedné podnikanie do svojho každodenného rozhodovania. V súčasnosti združuje takmer 50 firiem s viac než 100-tisíc zamestnancami.

Michal spolupracoval na publikáciách o CSR a pomáhal pripravovať stratégie a reporty zodpovedného podnikania pre viaceré spoločnosti, ako napríklad Slovak Telekom, DM drogerie-markt, Orange Slovensko, VÚB banka, Slovnaft, New World Resources, Accenture alebo Západoslovenská energetika.

Ing. Mgr. Lenka Paluchová LL.M.

Ing. Mgr. Lenka Paluchová LL.M.

Pôsobí v advokácii viac ako 8 rokov a profiluje sa v odbore daňového práva. Vďaka dosiahnutému právnickému aj ekonomickému vzdelaniu (vrátane štúdia medzinárodného zdaňovania vo Viedni) tak vie poskytnúť komplexné poradenstvo týkajúce sa tuzemského aj medzinárodného zdanenia. Lenka má praktické skúsenosti takmer v každej oblasti práva a riešila zaujímavé transakcie týkajúce sa nastavovania daňovej štruktúry pri obchodovaní so zahraničným, poradenstve z pohľadu DPH, zastupovania pred správcom dane a pod. Lenka v súčasnosti pôsobí na pozícii junior partnera v advokátskej kancelárii SCHIN & MAJDÚCH legal, kde vedie daňový desk.

Časový harmonogram

1. DEŇ

10:00 – 10:30 | Registrácia účastníkov s občerstvením

13:00 – 10:35 | Otvorenie konferencie

10:35 – 11:15 | I. BLOK - Legislatíva a vývoj na trhu

10:35 – 10:50 | Najvýraznejšie zmeny v zákonníku práce pre rok 2020 - Zděňka Dvoranová

10:50 – 11:05 | Mzdový prieskum slovenského trhu - aké sú očakávania uchádzačov o zamestnanie - Michal Batis

11:05 – 11:15 | Diskusia

11:15 – 12:35 | II. BLOK - Ako hľadať zamestnancov

11:15 – 11:45 | LinkedIn – efektívny nástroj na vyhľadávanie zamestnancov - Ivana Brutenič

11:45 – 12:05 | Ako získať vhodného zamestnanca - psychologické knowhow personalistov a riadiacich pracovníkov - Tatiana Lessayová

12:05 – 12:25 | Ako preniknúť do podvedomia vašich kandidátov - Fascinujúca behaviorálna ekonómia a jej využitie v recruitingu - Matej Štucha

12:25 – 12:35 | Diskusia

12:35 – 13:35 | Obed

13:35 – 15:05 | III. BLOK - Ako si udržať zamestnancov

13:35 – 13:55 | Ako si v spoločnosti udržať mileniálov - Ján Dubnička

13:55 – 14:15 | Je rodič na materskej dobrý zamestnanec? - Lucia Rabatinová

14:15 – 14:35 | Love branding – buzzword alebo účinný spôsob na udržanie lojality zamestnancov? - Katarína Milová

14:35 – 14:55 | Gamifikácia a jej využitie v HR procesoch - Oliver Šimko

14:55 – 15:05 | Diskusia

15:05 – 16:10 | IV. BLOK - Zamestnanecké benefity

15:05 – 15:25 | Sociálny fond a benefity– čo znamenajú pre firmu z daňového a účtovného pohľadu, čo nové nás čaká v roku 2020 - Zděňka Dvoranová

15:25 – 15:45 | Jazykové vzdelávanie zamestnancov – luxus, alebo nevyhnutnosť? - Zuzana Štrbáková

15:45 – 16:00 | Zamestnanecké benefity z pohľadu zákona o dani z príjmov - Lenka Paluchová

16:00 – 16:10 | Diskusia

16:10 – 16:25 | Prestávka s občerstvením

16:25 – 17:55 | V. BLOK - Firemná kultúra

16:25 – 16:45 | Úloha firemnej kultúry v budovaní lojality voči zamestnávateľovi - Katarína Potúčková

16:45 – 17:05 | Formálnosť v obliekaní a vplyv na výkonnosť a správanie zamestnancov - Tatiana Lessayová

17:05 – 17:25 | Aký vplyv má charakter a zostava tímov na firemnú kultúru? - Ľubica Takáčová

17:25 – 17:45 | Budovanie firemnej kultúry cez CSR projekty - Michal Kišša

17:45 – 17:55 | Diskusia

19:00 – 20:00 | Večera

20:00 – 21:00 | Večerný program

2. DEŇ

9:00 – 11:10 | VI. BLOK - Témy, o ktorých sa málo hovorí

9:00 – 9:30 | Mobbing, bossing, staffing. Ako na konflikty na pracovisku? - Martina Štulrajterová

9:30 – 9:45 | Zásada rovnakého zaobchádzania, diskriminácia z pohľadu zákonníka práce - Zděňka Dvoranová

9:45 – 10:05 | Toxické osobnosti na pracovisku - Martin Jakubek

10:05 – 10:20 | Ako sa rozlúčiť s neprispôsobivým zamestnancom z pohľadu zákonníka práce – prípadová štúdia - Zděňka Dvoranová

10:20 – 10:40 | Monitorovanie zamestnancov – kam až môže zamestnávateľ zájsť - Zuzana Motúzová

10:40 – 11:00 | Citlivá téma výmeny generácií vo firmách - Ľubica Takáčová

11:00 – 11:10 | Diskusia

11:10 – 11:20 | Prestávka na kávu

11:20 – 12:10 | VII. BLOK - Komunikácia

11:20 – 12:00 | Komunikačná inteligencia - vedomá komunikácia - Ján Dubnička

12:00 – 12:10 | Diskusia

12:10 – 13:00 | VIII. BLOK - Multikultúrne vzťahy

12:10 – 12:30 | Všetky aspekty prijatia zamestnanca z tretej krajiny - Veronika Laginová

12:30 – 12:50 | Medzikultúrna spolupráca: dôvod prečo vznikajú pracovné konflikty a zamestnanci opúšťajú firmu - Eva Gáboríková

12:50 – 13:00 | Diskusia

13:00 – 13:10 | Tombola a ukončenie konferencie

13:10 – 14:00 | Obed

Termíny a prihlásenie - HeRo 2020 - HR efektívne a odborne

  • Modra
  • 21.9.2020 - 22.9.2020
  • Ján Dubnička, Katarína Milová, JUDr. Zdeňka Dvoranová, Michal Batis, Matej Šucha, Ivana Brutenič, Mgr. Zuzana Štrbáková, Mgr. Zuzana Motúzová, PhDr. Tatiana Lesayová, Ľubica Takáčová, Mgr. Katarína Potúčková ACC, PhDr. Martin Jakubek PhD., Eva Gáboríková, Oliver Šimko, Veronika Laginová, Michal Kišša, Martina Štulrajterová, Lucia Rabatinová, Ing. Mgr. Lenka Paluchová LL.M.
  • 450,00 EUR + DPH
Input:
  • ONLINE
  • 21.9.2020 - 22.9.2020
  • Ján Dubnička, Katarína Milová, JUDr. Zdeňka Dvoranová, Michal Batis, Matej Šucha, Ivana Brutenič, Mgr. Zuzana Štrbáková, Mgr. Zuzana Motúzová, PhDr. Tatiana Lesayová, Ľubica Takáčová, Mgr. Katarína Potúčková ACC, PhDr. Martin Jakubek PhD., Eva Gáboríková, Oliver Šimko, Veronika Laginová, Michal Kišša, Martina Štulrajterová, Lucia Rabatinová, Ing. Mgr. Lenka Paluchová LL.M.
  • 450,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

        

        

edifiers

mindworks

fajbee

Advokátska kancelária Motúzová & Lacko

Hotel Zochova Chata

life up

Advokátska kancelária SCHIN A MAJDÚCH

Mediálni partneri





Iné produkty k danej téme