Konferencia

HeRo 2020 - HR efektívne a odborne

HeRo 2020 - konferencia venovaná problematike získavania zamestnancov, ale aj tomu, ako zamestnancov vo firme udržať a motivovať. Budeme hovoriť o tom, ako pracovať s ľudským potenciálom, ako nájsť kvalitných ľudí, ako urobiť všetko pre udržanie svojich zamestnancov. Ako zmeniť zamestnancov na lojálnych zamestnancov, ktorí veria značke, pre ktorú pracujú? Ako pracovať s rôznymi generáciami či ako riešiť konfliktné situácie na pracovisku? Vynikajúci tím lektorov, trendové prednášky prepojené s legislatívnymi témami a hlavne zaručené cenné informácie pre vašu prax.

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Časový harmonogram

1. DEŇ

    • 10:00 – 10:30

      Registrácia účastníkov s občerstvením

    • 10:30 – 10:35

      Otvorenie konferencie

    • 10:35 – 11:15

      I. BLOK - Legislatíva a vývoj na trhu

    • 10:35 – 11:05

      Zdeňka Dvoranová

      Najvýraznejšie zmeny v zákonníku práce pre rok 2020

    • 11:05 – 11:15

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 11:15 – 12:35

      II. BLOK - Ako hľadať zamestnancov

    • 11:15 – 11:45

      Ivana Brutenič

      LinkedIN – efektívny nástroj pri vyhľadávaní zamestnancov

    • 11:45 – 12:05

      Tatiana Lessayová

      Ako získať vhodného zamestnanca - psychologické knowhow personalistov a riadiacich pracovníkov

    • 12:05 – 12:25

      Matej Šucha

      Ako preniknúť do podvedomia vašich kandidátov - Fascinujúca behaviorálna ekonómia a jej využitie v recruitingu

    • 12:25 – 12:35

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 12:35 – 13:35

      Obed

    • 13:35 – 15:05

      III. BLOK - Ako si udržať zamestnancov

    • 13:35 – 13:55

      Ján Dubnička, Satisfactory

      Ako si v spoločnosti udržať aj mileniálov - Komunikačná inteligencia alebo ako budovať prostredie dôvery a bezpečia

    • 13:55 – 14:15

      Lucia Rabatinová

      Je rodič na materskej dobrý zamestnanec?

    • 14:15 – 14:35

      Katarína Milová

      Love branding – ako docieliť, aby vás vaši ľudia milovali?

    • 14:35 – 14:55

      Oliver Šimko

      Gamifikácia a jej využitie v HR procesoch

    • 14:55 – 15:05

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 15:05 – 15:55

      IV. BLOK - Zamestnanecké benefity

    • 15:05 – 15:25

      Zdeňka Dvoranová

      Sociálny fond a benefity – čo znamenajú pre firmu z daňového a účtovného pohľadu, čo nové nás čaká v roku 2020

    • 15:25 – 15:45

      Mgr. Zuzana Štrbáková

      Jazykové vzdelávanie zamestnancov – luxus, alebo nevyhnutnosť?

    • 15:45 – 15:55

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 15:55 – 16:10

      Prestávka s občerstvením

    • 16:10 – 18:00

      V. BLOK - Firemná kultúra

    • 16:10 – 16:30

      Katarína Potúčková

      Úloha firemnej kultúry v budovaní lojality voči zamestnávateľovi

    • 16:30 – 16:50

      Ľubica Takáčová

      Vplyv pandémie na tímy

    • 16:50 – 17:10

      Tatiana Lessayová

      Formálnosť v obliekaní a vplyv na výkonnosť a správanie zamestnancov

    • 17:10 – 17:30

      Michal Kišša

      Budovanie firemnej kultúry cez CSR projekty

    • 17:30 – 17:50

      Tina Nekudová

      Ako čeliť predsudkom v spolupráci žien a mužov

    • 17:50 – 18:00

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 18:30 – 19:30

      Večera

    • 19:30 – 20:30

      Večerný program

2. DEŇ

    • 9:00 – 11:10

      VI. BLOK - Témy, o ktorých sa málo hovorí

    • 9:00 – 9:30

      Martina Štulrajterová

      Mobbing, bossing, staffing. Ako na konflikty na pracovisku?

    • 9:30 – 9:45

      Zdeňka Dvoranová

      Zásada rovnakého zaobchádzania, diskriminácia z pohľadu zákonníka práce

    • 9:45 – 10:05

      Martin Jakubek

      Toxické osobnosti na pracovisku

    • 10:05 – 10:20

      Zdeňka Dvoranová

      Ako sa rozlúčiť s neprispôsobivým zamestnancom z pohľadu zákonníka práce – prípadová štúdia

    • 10:20 – 10:40

      Zuzana Motúzová

      Monitorovanie zamestnancov – kam až môže zamestnávateľ zájsť

    • 10:40 – 11:00

      Ľubica Takáčová

      Citlivá téma výmeny generácií vo firmách

    • 11:00 – 11:10

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 11:10 – 11:20

      Prestávka s občerstvením

    • 11:20 – 12:10

      VII. BLOK - Komunikácia

    • 11:20 – 12:00

      Ján Dubnička, Satisfactory

      Ako nám v komunikácii môže pomôcť farebná typológia alebo Dohovoriť sa dá s každým

    • 12:00 – 12:10

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 12:10 – 13:00

      VIII. BLOK - Multikultúrne vzťahy

    • 12:10 – 12:30

      Veronika Laginová, Fajbee

      Všetky aspekty prijatia zamestnanca z tretej krajiny

    • 12:30 – 12:50

      Eva Gáboríková

      Medzikultúrna spolupráca: dôvod prečo vznikajú pracovné konflikty a zamestnanci opúšťajú firmu

    • 12:50 – 13:00

      Diskusia - čas pre Vaše otázky

    • 13:00 – 13:10

      Tombola a ukončenie konferencie

    • 13:10 – 14:00

      Obed

Komu je určený

Vedúci pracovníci, lídri, riaditelia, majitelia firiem, personalisti, HR manažéri, kouči, recruiteri.

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

        

        

edifiers

mindworks

fajbee

Advokátska kancelária Motúzová & Lacko

Hotel Zochova Chata

life up

Advokátska kancelária SCHIN A MAJDÚCH

Mediálni partneri





Sprievodný program

Tombola

tombola

Miesto konania

Hotel Zochova chata****

Piesok 4015/B7

900 01 Modra

Hotel Zochova chata****Hotel Zochova chata****Hotel Zochova chata****Hotel Zochova chata****

GPS súradnice

N 48°22'54.4" E 17°16'40.4" ‎

Mapa

Lektori

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/sem_k89/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.