Konferencia

Digitalizácia účtovníctva 2020

Ako previesť doklady do digitálnej podoby? Ako automatizovať väčšinu procesov pri obehu dokladov vrátane zaevidovania do účtovného systému a zaúčtovania? Ide tak urobiť v súčasných legislatívnych a technických podmienkach? Je to drahé alebo tým, naopak, môžeme ušetriť? 

Konferencia vám prinesie prehľad o možnostiach zefektívnenia práce v učtárni a o nástrojoch, ktoré súčasný trh už ponúka. Neoddeliteľnou súčasťou je aj zviditeľnenie smeru, ktorým sa bude ďalší vývoj v práci účtovníkov uberať. Budete schopní rozpoznať, ktoré činnosti môžete optimalizovať už teraz a nad ktorými je potrebné sa do budúcnosti zamyslieť, pretože sa dajú úplne zautomatizovať. V prípade potreby je možné s lektormi prediskutovať varianty alebo sa nechať inšpirovať inými spoločnosťami, ktoré sa cestou automatizácie už vydali a majú prvé skúsenosti za sebou.

Na konferencii sa zoznámite s dostupnými prostriedkami a aplikáciami na uľahčenie práce účtovníkov, prejdeme súčasnú legislatívu a rámec, ktorý zákony vymedzujú.

Nezanedbateľným bodom konferencie je tiež diskusia a zistenie, ako môže konkrétna firma prejsť na digitálnu formu účtovníctva.

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Časový harmonogram

  • 9:00

    Začiatok online konferencie

  • 9:00 – 10:30

    Ing. Mária Sameková

    I. BLOK

    • Legislatívna úprava
    • Účtovné záznamy a ich formy
    • Náležitosti účtovných a daňových dokladov
    • Oprava účtovných záznamov
    • Prenášanie účtovných záznamov
    • Správne prijatie e-záznamov
    • Podpisy na účtovných záznamoch
    • Uchovávanie a archivácia účtovných záznamov
    • Nastavenie systému, dokumentácia, vnútorné predpisy (prechod na elektronické účtovníctvo, právne a daňové súvislosti, obeh elektronických účtovných dokladov, archivácia, vystavovanie e-faktúr)
  • 10:30 – 10:45

    BLOK otázok a odpovedí - Ing. Mária Sameková

  • 10:45 – 11:00

    Prestávka

  • 11:00 – 11:50

    Ján Šeliga, Kamila Pudišová

    II. BLOK

    • Komunikácia so štátnou správou (formát xml, pdf)
    • Nástroje na automatické vyčítanie údajov z faktúr (šablóny, umelá inteligencia)
    • Ďalšie možnosti automatizácie (vstupné portály, zasielanie emailom, cloudové úložisko)
    • Odovzdanie dokladov
    • Vyčítanie údajov z faktúry
    • Zaúčtovanie
    • Archivácia
    • Úskalia v oblasti automatizácie – bezpečnosť dát
  • 11:50 – 12:05

    BLOK otázok a odpovedí - Ján Šeliga, Kamila Pudišová

  • 12:05 – 13:00

    Prestávka

  • 13:00 – 14:30

    Ján Mindek, Jan Druppel

    III. BLOK - Digitalizácia v účtovných procesoch - praktická ukážka

    • Digitalizácia dokladov
    • Elektronická archivácia
    • Platforma na zdieľanie
    • Čo nás čaká v budúcnosti
  • 14:30 – 14:45

    BLOK otázok a odpovedí - Ján Mindek, Jan Druppel

  • 14:45

    Ukončenie online konferencie

Komu je určený

Konferencia je určená účtovníkom, ekonómom, mzdárom, daňovým poradcom, konateľom.

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

               

                    

                       

   marykaymarykay

Mediálny partner



Sprievodný program

Tombola

tombola

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel MercureHotel MercureHotel MercureHotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Lektori

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/sem_k91/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.