Časový harmonogram
-
9:00
Začiatok online konferencie
-
9:00 – 10:30
Ing. Mária Sameková
I. BLOK
- Legislatívna úprava
- Účtovné záznamy a ich formy
- Náležitosti účtovných a daňových dokladov
- Oprava účtovných záznamov
- Prenášanie účtovných záznamov
- Správne prijatie e-záznamov
- Podpisy na účtovných záznamoch
- Uchovávanie a archivácia účtovných záznamov
- Nastavenie systému, dokumentácia, vnútorné predpisy (prechod na elektronické účtovníctvo, právne a daňové súvislosti, obeh elektronických účtovných dokladov, archivácia, vystavovanie e-faktúr)
-
10:30 – 10:45
BLOK otázok a odpovedí - Ing. Mária Sameková
-
10:45 – 11:00
Prestávka
-
11:00 – 11:50
Ján Šeliga, Kamila Pudišová
II. BLOK
- Komunikácia so štátnou správou (formát xml, pdf)
- Nástroje na automatické vyčítanie údajov z faktúr (šablóny, umelá inteligencia)
- Ďalšie možnosti automatizácie (vstupné portály, zasielanie emailom, cloudové úložisko)
- Odovzdanie dokladov
- Vyčítanie údajov z faktúry
- Zaúčtovanie
- Archivácia
- Úskalia v oblasti automatizácie – bezpečnosť dát
-
11:50 – 12:05
BLOK otázok a odpovedí - Ján Šeliga, Kamila Pudišová
-
12:05 – 13:00
Prestávka
-
13:00 – 14:30
Ján Mindek, Jan Druppel
III. BLOK - Digitalizácia v účtovných procesoch - praktická ukážka
- Digitalizácia dokladov
- Elektronická archivácia
- Platforma na zdieľanie
- Čo nás čaká v budúcnosti
-
14:30 – 14:45
BLOK otázok a odpovedí - Ján Mindek, Jan Druppel
-
14:45
Ukončenie online konferencie
Komu je určený
Konferencia je určená účtovníkom, ekonómom, mzdárom, daňovým poradcom, konateľom.
Miesto konania
Mercure Bratislava Centrum Hotel****
Žabotova 2
811 04 Bratislava
Mapa
GPS súradnice
N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' MHD info
Hlavná stanica - električka: 1, 2
Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141
Trolejbus: 201, 210
Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.
Lektori
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.