Obsah školenia: Biznis a spoločenská etiketa v praxi
- Kategórie spoločenskej významnosti, pravidlá dávania prednosti, vybrané pravidlá diplomatického protokolu
- Prednostné poradie pri rôznych pracovných a spoločenských príležitostiach
- Prvý a posledný dojem, ako ich nepokaziť, význam verbálnej i neverbálnej komunikácie (reč tela, komunikácia predmetmi, farbami, činmi)
- Pozdravy, podávanie rúk, bozky pri stretnutiach, oslovovanie v osobnej a dištančnej komunikácii (akademické tituly, hodnosti, slečna/pani), predstavovanie seba a druhých, tykanie a vykanie
- Pracovné stretnutia, typy pracovných stretnutí, priebeh: vítanie návštev, predstavovanie sa, práca s vizitkami, zasadací poriadok, ponúkanie občerstvenia, ukončenie a rozlúčenie sa s návštevami, čomu sa vyhnúť
- Multikultúrne pracovné stretnutia, čo je potrebné vopred vedieť a zabezpečiť
- Efektívna písomná, telefonická, elektronická komunikácia a ich psychologická účinnosť
- Pravidlá zostavovania rokovacieho zasadacieho poriadku
- Obliekanie sa do práce (formálne, neformálne), nové prvky v klasickej elegancii u mužov a žien, čo sa zmenilo, vizáž, doplnky, čomu sa vyhnúť
- Pracovné spoločenské podujatia (biznis raňajky, branč, obed, večierky, párty)
- Služobné cesty, konferencie, online mítingy – vhodné a nevhodné prvky
- Práca s pozvánkami, čítanie pozvánok (prenosné, neprenosné), skratky na pozvánkach, odpovede na pozvanie, dress code
- Spoločenské podujatia, typy, priebeh, úloha hostiteľa, zostavovanie zasadacieho poriadku, príhovory, prípitok, small talk, správanie sa, najčastejšie prehrešky a ako im predísť
- Stolovanie, správanie sa pri stole, nehody a čo je tabu
- Účasť na spoločenských podujatiach, obliekanie sa, vhodné darčeky a dary, kvety a kytice - kedy a aké sú vhodné
- Ostatné podľa požiadaviek účastníkov
Komu je určený
Školenie je určené všetkým, ktorí chcú získať potrebné vedomosti z biznis a spoločenskej etikety.
Harmonogram školenia: Biznis a spoločenská etiketa v praxi
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Biznis a spoločenská etiketa v praxi
PhDr. Tatiana Lesayová
Od roku 1995 až doteraz pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam ako je: sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie, zvládanie záťažových…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.