Webinár

WEBINÁR: Ako pripraviť podklady z účtovníctva pre čerpanie príspevkov zo štátu

Chcete štátnu pomoc v kríze COVID-19? Budú vás analyzovať. Už je podaných viac ako 22000 žiadostí o príspevky zamestnávateľom. Viac ako 10000 bolo podaných nesprávne. Na tomto webinári sa dozviete ako z podvojného účtovníctva pripraviť správne podklady na podanie žiadosti. Správne podklady sú základ Vášho úspechu! Určené pre všetky obchodné spoločnosti. Na webinári ukážeme praktické tipy ako analyzovať a pripraviť podklady pre žiadosti správne (analýza reflektuje aj iné zdroje ako účtovníctvo a účtovnú závierku).

Obsahová náplň

V priebehu webinára lektor na praktických prípadoch ukáže, ako:

  • vypočítať poklesu tržieb obchodnej spoločnosti
  • zistiť či je podnik v ťažkostiach alebo v kríze
  • skontrolovať splatené finančné záväzky voči štátu
  • čítať rozumieť a používať informácie z účtovníctva a účtovnej závierky
  • využiť informácie z analýzy na ďalší rozvoj podniku nielen PO COVID-19
  • Odpovede na vaše otázky počas diskusie

Komu je určený

riaditeľom, konateľom, manažérom

Časový harmonogram

WEBINÁR: 9:00 - 10:30

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.