Certifikovaný seminár

Umenie komunikácie

Ján Dubnička

3 dni skutočného trénovania, experimentovania, skúšania a testovania. Výborné praktické cvičenia s okamžitou spätnou väzbou, oceňujúcou aj rozvojovou. Počúvaj! Komunikuj! Porozumej! Prestaň rozprávať, začni komunikovať. Odhaľ tajomstvá efektívnej a presvedčivej komunikácie.

Obsah školenia: Umenie komunikácie

Čo sa naučíte:

  • Zásady efektívnej komunikácie
  • Bariéry efektívnej komunikácie
  • Pravidlá zrozumiteľnej komunikácie
  • Čo je nevyhnutným predpokladom úspešnej komunikácie
  • Ktoré sú dve roviny sociálnej komunikácie
  • Sebapoznanie ako základný prvok komunikácie – rôzne komunikačné štýly
  • Ako komunikovať s rôznymi typmi ľudí
  • Deväť základných pravidiel, ako sa dohovoriť a dohodnúť s každým
  • Čo sa deje v našom mozgu pri príjemnej a, naopak, nepríjemnej komunikácii
  • Aktívne počúvanie, sumarizovanie a vyjasňovanie, spätná väzba
  • Silné otázky v komunikácii
  • Backtracking a parafrázovanie ako základ zladenia realít a významov v komunikácii
  • Zásady podania informácií – stručnosť, jasnosť, zrozumiteľnosť a ľudskosť
  • Presvedčivosť v komunikácii
  • Odhalíte svoje 'hot buttons' – citlivé miesta v komunikácii
  • Zistíte, čo vás rozčuľuje a čo upokojuje v komunikácii
  • Ako si konštruujeme našu vlastnú realitu a ako zostať v realite hovoriaceho
  • Ako porozumieť sebe a svojim myšlienkovým pochodom
  • Ako zvládať náročné rozhovory
  • Ako vychádzať s ľuďmi, s ktorými si nerozumiete
  • Argumentácia a vyjednávanie
  • Ako sa vyhnúť konfliktom a pritom povedať svoj názor
  • Problémová komunikácia – manipulácia a kritika
  • Najbežnejšie omyly v komunikácii a tipy, ako s nimi pracovať
  • Kognitívne skreslenia a ako ovplyvňujú našu komunikáciu
  • Dvanásť jednoduchých nástrojov, ktoré vám pomôžu ľudí si získať a „dohovoriť“ sa s nimi
  • Ako sa pripraviť na rozhodujúce a náročne rozhovory
  • Ako vyjadrovať svoje potreby a postoje v rozhodujúcich chvíľach
  • Ako odstrániť z rozhovorov negatívne emócie – svoje aj iných ľudí
  • Ako vytvoriť bezpečné prostredie a priateľskú atmosféru, v ktorej bude možné diskutovať o čomkoľvek
  • Ako sa „hádať“ konštruktívne a užitočne

Komu je určený

všetkým záujemcom o túto problematiku

Harmonogram

  • 08:30 – 09:00  registrácia účastníkov
  • 09:00 – 11:30  prednáška
  • 11:30 – 12:30  obed
  • 12:30 – 16:00  prednáška a diskusia

Výhody kurzu

  • Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 10 účastníkov.
  • Individuálny prístup lektora počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
  • 3 dni skutočného trénovania, experimentovania, skúšania a testovania.

Garant certifikátu

Satisfactory
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.

Lektor školenia: Umenie komunikácie

Ján Dubnička

Je komunikačný stratég, medzinárodne certifikovaný brain based coach a zakladateľ vzdelávacej spoločnosti SATISFACTORY. Venuje sa komunikačnej inteligencii a vedomej komunikácii, rozvoju lídrov a tímov. 

Ďalšie semináre lektora

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.