Obsahová náplň
- V čom je zásadný rozdiel medzi telefonovaním kedysi a dnes
- Čo je prvotným cieľom kontaktného telefonátu
- Ako sa pred telefonovaním vnútorne nastaviť
- Čo sa deje v hlave zákazníka, keď mu voláte
- Aká má byť štruktúra kontaktného telefonátu
- Ako sformulovať účinnú „návnadu“ (čím zaujať)
- Ako reagovať na odmietnutia (Nemáme záujem, Už máme dodávateľa, Pošlite mi ponuku mailom atď.)
- Aké sú ďalšie – náhradné ciele telefonátu (plán B a C)
- Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam počas telefonátu
- Ako sa prebojovať cez asistentku
- Čo je to stratégia „trójskeho koňa“
- Ako si zorganizovať telefonovanie, aby generovalo dostatok stretnutí
- Ako vyhodnocovať a zlepšovať úspešnosť telefonovania
Komu je určený
Cieľovou skupinou sú predajcovia a obchodní zástupcovia, ktorí aktívne vyhľadávajú a kontaktujú potenciálnych zákazníkov cez telefón; školenie je vhodné pre začiatočníkov aj pre pokročilých.
Lektor
Martin Mišík
Konzultant a školiteľ predaja s viac ako 20-ročnou praxou v obchode. Študuje moderné trendy v predaji a aplikuje ich do každodennej praxe. Vyškolil už viac ako 12.000 predajcov a dodnes vedie 10-členný obchodný tím vo firme, ktorá sa počas jeho pôsobenia stala a už niekoľko rokov si udržiava pozíciu lídra vo svojom segmente.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
13.4.2021
Bratislava
Martin Mišík
199 Eur
13.4.2021
ONLINE
Martin Mišík
159 Eur
12.10.2021
Bratislava
Martin Mišík
199 Eur
12.10.2021
ONLINE
Martin Mišík
159 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.