Certifikovaný seminár

Špecialista verejného obstarávania

Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Paláková

Vzdelávací program vám ponúkne ucelené informácie a komplexný prierez problematikou verejného obstarávania. Získate prehľad o aktuálnej legislatíve, príprave a procesoch verejného obstarávania. Lektorka sa bude venovať aj podlimitným zákazkám a zákazkám s nízkou hodnotou.

Obsahová náplň

Legislatíva VO a základné pojmy

  • pôsobnosť zákona o VO
  • základné pojmy
  • princípy verejného obstarávania
  • výnimky zo zákona o VO
  • postupy verejného obstarávania

Príprava verejného obstarávania

  • PHZ, finančné limity, rozdeľovanie na časti
  • súťažné podklady, zmluva
  • podmienky účasti
  • kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • zábezpeka

 Procesy v rámci postupu verejného obstarávania

  • vyhlásenie verejného obstarávania
  • predkladanie ponúk
  • otváranie ponúk
  • posúdenie splnenia podmienok účasti, JED, zoznam hospodárskych subjektov
  • hodnotenie ponúk, vrátane uskutočnenia elektronickej aukcie
  • ukončenie verejného obstarávania – uzatvorenie zmluvy, register partnerov vo verejnom obstarávaní
  • oznámenia vo verejnom obstarávania
  • zmeny zmluvy
  • vyhotovenie referencie

 Informačné a zverejňovacie povinnosti

  • profil verejného obstarávateľa
  • archivácia
  • informačné a zverejňovacie povinnosti

 Revízne postupy a sankcie

  • žiadosť o nápravu
  • konanie o námietkach
  • konanie o preskúmanie úkonov verejného obstarávateľa
  • ex-ante posúdenie
  • odvolanie
  • správne delikty a sankcie

 Podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou

  • podlimitné zákazky s využitím elektronického trhoviska, bežná dostupnosť na trhu, špecifiká, postupy
  • podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska, určenie podmienok účasti, špecifiká
  • zákazky s nízkou hodnotou, bežná dostupnosť na trhu, špecifiká, obmedzenia

 Najčastejšie pochybenia

  • pri stanovení predpokladanej hodnoty zákazky
  • pri stanovení opisu predmetu zákazky
  • pri určení podmienok účasti
  • pri určení kritérií na vyhodnotenie ponúk
  • pri určení zábezpeky
  • pri posúdení splnenia podmienok účasti
  • pri vyhodnotení ponúk
  • pri uzavretí zmluvy
  • pri plnení informačných a zverejňovacích povinností
  • Praktické ukážky
  • Úrad pre verejné obstarávanie, jeho kompetencie

 Legislatíva na samoštúdium

Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov 

Vyhláška č. 41/2019 Z. z. zo dňa 11. 02. 2019, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o technických a funkčných požiadavkách pre nástroje a zariadenia používané na elektronickú komunikáciu vo verejnom obstarávaní

Vyhláška č. 132/2016 Z. z. zo dňa 23. 03. 2016, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o postupe certifikácie systémov na uskutočnenie elektronickej aukcie

Vyhláška č. 152/2016 Z. z. zo dňa 23. 03. 2016, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o oznámeniach používaných vo verejnom obstarávaní a o ich obsahu

Vyhláška č. 155/2016 Z. z. zo dňa 23. 03. 2016, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu

Vyhláška č. 118/2018 Z. z. zo dňa 5. 04. 2018, ktorou sa ustanovuje finančný limit pre nadlimitnú zákazku, finančný limit pre nadlimitnú koncesiu  na finančný limit pri súťaži návrhov

428/2019 Z. z. zo 6. decembra 2019, účinná od 1. 1. 2020, ktorou sa ustanovuje finančný limit pre nadlimitnú zákazku, finančný limit pre nadlimitnú koncesiu a finančný limit pri súťaži návrhov

Komu je určený

Záujemcom a uchádzačom o verejné obstarávanie, osobám pripravujúce žiadosti o účasť, ponuky, návrhy; osobám zostavujúcim žiadosti o nápravu a námietky pre záujemcov, uchádzačom či účastníkom

Časový harmonogram

Prednášky:

8.2.2021, 9.2.2021, 18.2.2021
3.5.2021, 4.5.2021, 10.5.201
12.7.2021, 13.7.2021, 14.7.2021
6.10.2021, 7.10.2021, 14.10.2021

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 12.00 prednáška
  • 12.00 – 13.00 obed
  • 13.00 – 16.00 prednáška a diskusia

Samoštúdium

TEST

19.2.2021
11.5.2021
19.7.2021
15.10.2021

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel MercureHotel MercureHotel MercureHotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Garant certifikátu

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.

Lektor

Mgr. Martina Galabová

Špecialistka s dlhoročnou praxou vo verejnom obstarávaní, pôsobí na Ministerstve vnútra Slovenskej republiky ako metodik odboru verejného obstarávania. Pracovala tiež na Ministerstve financií SR v centrálnej finančnej a kontraktačnej jednotke a v súkromných spoločnostiach ako konzultantka pre verejné obstarávanie. Má bohaté skúsenosti s realizáciou…

Ďalšie semináre lektora

Ing. Dáša Paláková

V oblasti verejného obstarávania sa pohybuje od roku 2006. Bola súčasťou implementácie projektu Elektronického kontraktačného systému, ktorý so svojím tímom úspešne zaviedla do praxe. 

Ďalšie semináre lektora

Termíny a miesto konania

12.7. – 19.7.2021

ONLINE

Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Paláková

12.7. – 19.7.2021

Bratislava

Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Paláková

6.10. – 15.10.2021

ONLINE

Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Paláková

6.10. – 15.10.2021

Bratislava

Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Paláková

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.